Резюме від 30 квітня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10601312

Менеджер по роботі з клієнтами, KAM, нац. КАМ

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Менеджер по роботі с ключовими клієнтами

Сівов Максим

Дата народження: 05.07.1988 (36 роки)
Сімейний стан: одружений, діти - син.
Місто проживання: Київ
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль:
Отримати перспективну роботу у відділі продажів з можливістю подальшого професійного та матеріального зростання, стати частиною команди та зробити свій внесок у реалізацію цілей компанії.

Ключова інформація:

• Досвід ведення переговорів;
• Підготовка та проведення презентацій;
• Складання звітної документації;
• Супровід продажу;
• Планування активності.

Графік роботи: повний день
Шукаю роботу в місті: Київ

Досвід роботи
Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
Серпень 2022 – по нині ТОВ «Санвіта Груп» провідний виробник вологих серветок (бренд «Naturelle», «Super Baby», «Baby Zaya», «Purfix»), а також валиків для одягу ТМ «Purfix»
Обов'язки:
Робота з ключовими клієнтами («АТБ», «Аврора», «Фора», «Епіцентр», «Новус», «Сільпо», «РУШ», «Коло», «Копійочка», «АШАН», «Сім23», «Шик і Блиск», «Watsons», «Простор» );

• Зона відповідальності: бренди компанії: «Naturelle», «Super Baby», «Baby Zaya», «Purfix» та Private Label мереж;
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду та Private Label;
• Ведення клієнтів: виконання планових показників за проектами;
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Аналіз та оперативне планування продажів;
• Узгодження проектів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій, координація дій в середині компанії;
• Контроль замовлення упаковки, виробництва;
• Участь в тендерах мереж;
• Залучення нових клієнтів, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів;
• Ведення звітності по результатам роботи.

Досягнення:
АТБ – розширення асортименту на 65% - 4 SKU бренд, збільшення ТО на 9% (2022р.).
створення і погодження ефективного промо плану – приріст 43% (2023/22р) LFL, 32% (2024/23р) LFL.
підготовка і участь у тендері 2024 по вологій серветці;
Аврора – розширення асортименту 23% - 3 SKU валики (2024р.), збільшення ТО 14%;
розширення асортименту 23% - 4 SKU серветки, (1 ВТМ + 1 бренд + 2 бренд In Out) (2023р.)
Фора – заключення договору з 0 бренд. Введення в асортимент 10 SKU (8 SKU серветки; 2 SKU валиків);
Епіцентр - розширення асортименту бренд на 69 % - 16 SKU новинок (серветки) дало 25 % росту ТО;
Новус – розширення асортименту бренд на 280 % - 17 SKU новинок серветки (13 SKU на регулярній основі + 4 SKU на In Out) що в сумі дало 79% загального ТО.;
Сільпо – проведення перемовин і домовленість на виготовлення 4 SKU під ВТМ;
Копійочка – розширення асортименту на 27% - 13 SKU новинок бренд (серветки) збільшення ТО на 18%;
РУШ – заключення договору з 0 з інтернет магазином і погодження на введення 37 SKU бренд (серветки);
КОЛО – заключення договору з 0 бренд. Введення в асортимент 5 SKU (серветки);
АШАН – заключення договору ВТМ з 0. Введення в асортимент 8 SKU ( 5 SKU серветки і 3 SKU валиків);
Сім/23 - введення 4 SKU новинок бренд (серветки, розширення асортименту на 65% та збільшення ТО на 26%) + погодження ефективного промо плану, що в сумі дало 31% росту ТО 22/23h LFL, та 30% 23/24 LFL;
Шик і Блиск – розширення асортименту на 38% - 5 SKU новинок (4 SKU серветка бренд + 1 SKU валики ВТМ,), що в сумі дало 20% росту ТО 23р., та 27% росту ТО в 24р.;
Watsons – закриття дебіторської заборгованості в 0;
Prostor – закриття дебіторської заборгованості в 0.

Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
листопад 2020 – серпень 2022р ТОВ «КПК» провідний виробник картонного упакування та паперової продукції (бренд «Papero»)
Обов'язки:
Робота з ключовими клієнтами («Service PRO», «Сільпо», Розетка, ЕVА);
• Зона відповідальності: бренди компанії: Private Label та "Papero";
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду та Private Label;
• Ведення клієнтів PL: виконання планових показників за проектами;
• Аналіз та оперативне планування продажів;
• Залучення нових клієнтів, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Узгодження контрактів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій, координація дій в середині компанії;
• Контроль замовлення упаковки, виробництва, підписання дозволу на закупівлю упаковки;
• Участь в тендерах мереж;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів;
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Ведення звітності по результатам роботи.

Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
листопад 2016 – жовтень 2020 ПрАТ «ВГП» провідний виробник продукції санітарно-гігієнічного призначення (бренди «Ruta», «Ruta Selecta», «Fesko», «Ecolo», «Полотенечко»)
Обов'язки:
• Робота з національними ключовими клієнтами («Метро», «Сільпо», «Фора», «Експансія», «Еко», «Фуршет»).
• Зона відповідальності: бренди компанії: "Ruta", "Fesko", "Ecolo", "Полотенечко" та Private Label ТМ мереж: "METRO Professional", "ARO", "Fine Life", "Rioba", "Премія", "Повна Чаша", "Рікі Тікі"
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду;
• Розробка та впровадження трейд-маркетингового бюджету календаря на рік півріччя.
• Складання та реалізація асортиментної матриці згідно MML по всіх національних мережах;
• Контроль за перевіркою роботи мерчендайзерів компанії та мерчендайзингового агентства;
• Аналіз та оперативне планування продажів, ведення бюджету;
• Ведення клієнтів PL: виконання планових показників за проектами;
• Залучення нових клієнтів PL, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Генерування ідей щодо розширення портфеля новими продуктами;
• Узгодження контрактів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій.
• Контроль замовлення упаковки, виробництва, підписання дозволу на закупівлю упаковки;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів.
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів.
• Розробка, презентація, імплементація плану розвитку та промо-активностей для клієнтів.
• Контроль та аналіз проведення промо-акцій.
• Постановка цілей, завдань та їх контроль для регіональних працівників.
• Ведення звітності за ключовими показниками та результатами роботи.

Менеджер з регіонального розвитку
січень 2013 – листопад 2016 ТОВ «ВІК-А» виробник засобів особистої гігієни – антисептики, гелі для рук тощо. (бренд "MANORM")
Обов'язки:
• Підтримка та розвиток ефективних партнерських відносин з клієнтами:
- FMCG - (Fozzy, Караван, Фуршет, Новус, Бджілка Маркет);
- AЗС - (WOG, Socar, Shell, БРСМ, АMIC, ОККО);
- Drogery - (Шик та Блиск);
- Farm – ("Біла Ромашка", "ТАС", "DS", "Подорожник", "Аптеки 3і");
• Пошук нових клієнтів, проведення презентацій, укладання договорів про співпрацю;
• Організація прямих продажів по окремих каналах збуту (FMCG, Farm, АЗС, Drogerie); планування обсягів продажів;
• Управління продажами дистриб'ютора (лінійний, VIP-роздріб, нетрадиційні канали збуту);
• Контроль, звітність за використання бюджету під BTL та ATL заходи – розробка ідей BTL акцій та їх реалізація в мережах;
• Організація ATL заходів для всіх національних рітейлерів;
• Аналіз статистичних даних з продажу, ефективності виконуваних заходів, інформації про стан та дії конкурентів та динаміки розвитку ринку в цілому;
• Планування, аналітика, контроль за дебіторською заборгованістю.
• Формування встановленої звітності, планування та організація акцій, контроль їх проведення.
• Ведення території: Київ, Західний регіон (Житомир, Вінниця, Львів, Рівне, Ужгород)

Менеджер зі збуту
січень 2012 – грудень 2013 ТОВ «Долфі Україна»
Обов'язки:
• Управління, контроль постачання товару у роздрібні торгові точки, розміщення продукції;
• Підбір торгових представників та мерчердайзерів, контроль, відвідування торгових точок.
• Планування обсягів продажу, узгодження плану продажу;
• Пошук нових роздрібних торгових точок та оптовиків.
• Контроль та оптимізація дебіторської заборгованості ключових клієнтів;
• Регулярна звітність щодо кожного клієнта щодо поставлених завдань;
• Контроль за дотриманням домовленостей з клієнтам
Освіта
Вища
УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БІЗНЕСУ І ПІДПРИЄМНИЦТВА (Україна, Київ)
Економіка підприємства 2005 - 2011
Знання мов
Українська – вільно
Англійська - базовий

Додаткова інформація
Посвідчення водія категорій «B» (водійський стаж – 12 років).
Впевнене користування ПК (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, 1С)
Відповідальний, чесний, ініціативний, активний, націлений на результат.
Люблю свою сім'ю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: