Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10601312
Менеджер по роботі з клієнтами, KAM, нац. КАМ
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Сівов Максим
Дата народження: 05.07.1988 (36 роки)
Сімейний стан: одружений, діти - син.
Місто проживання: Київ
E-mail: [
Телефон: [
Ціль:
Отримати перспективну роботу у відділі продажів з можливістю подальшого професійного та матеріального зростання, стати частиною команди та зробити свій внесок у реалізацію цілей компанії.
Ключова інформація:
• Досвід ведення переговорів;
• Підготовка та проведення презентацій;
• Складання звітної документації;
• Супровід продажу;
• Планування активності.
Графік роботи: повний день
Шукаю роботу в місті: Київ
Досвід роботи
Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
Серпень 2022 – по нині ТОВ «Санвіта Груп» провідний виробник вологих серветок (бренд «Naturelle», «Super Baby», «Baby Zaya», «Purfix»), а також валиків для одягу ТМ «Purfix»
Обов'язки:
Робота з ключовими клієнтами («АТБ», «Аврора», «Фора», «Епіцентр», «Новус», «Сільпо», «РУШ», «Коло», «Копійочка», «АШАН», «Сім23», «Шик і Блиск», «Watsons», «Простор» );
• Зона відповідальності: бренди компанії: «Naturelle», «Super Baby», «Baby Zaya», «Purfix» та Private Label мереж;
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду та Private Label;
• Ведення клієнтів: виконання планових показників за проектами;
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Аналіз та оперативне планування продажів;
• Узгодження проектів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій, координація дій в середині компанії;
• Контроль замовлення упаковки, виробництва;
• Участь в тендерах мереж;
• Залучення нових клієнтів, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів;
• Ведення звітності по результатам роботи.
Досягнення:
АТБ – розширення асортименту на 65% - 4 SKU бренд, збільшення ТО на 9% (2022р.).
створення і погодження ефективного промо плану – приріст 43% (2023/22р) LFL, 32% (2024/23р) LFL.
підготовка і участь у тендері 2024 по вологій серветці;
Аврора – розширення асортименту 23% - 3 SKU валики (2024р.), збільшення ТО 14%;
розширення асортименту 23% - 4 SKU серветки, (1 ВТМ + 1 бренд + 2 бренд In Out) (2023р.)
Фора – заключення договору з 0 бренд. Введення в асортимент 10 SKU (8 SKU серветки; 2 SKU валиків);
Епіцентр - розширення асортименту бренд на 69 % - 16 SKU новинок (серветки) дало 25 % росту ТО;
Новус – розширення асортименту бренд на 280 % - 17 SKU новинок серветки (13 SKU на регулярній основі + 4 SKU на In Out) що в сумі дало 79% загального ТО.;
Сільпо – проведення перемовин і домовленість на виготовлення 4 SKU під ВТМ;
Копійочка – розширення асортименту на 27% - 13 SKU новинок бренд (серветки) збільшення ТО на 18%;
РУШ – заключення договору з 0 з інтернет магазином і погодження на введення 37 SKU бренд (серветки);
КОЛО – заключення договору з 0 бренд. Введення в асортимент 5 SKU (серветки);
АШАН – заключення договору ВТМ з 0. Введення в асортимент 8 SKU ( 5 SKU серветки і 3 SKU валиків);
Сім/23 - введення 4 SKU новинок бренд (серветки, розширення асортименту на 65% та збільшення ТО на 26%) + погодження ефективного промо плану, що в сумі дало 31% росту ТО 22/23h LFL, та 30% 23/24 LFL;
Шик і Блиск – розширення асортименту на 38% - 5 SKU новинок (4 SKU серветка бренд + 1 SKU валики ВТМ,), що в сумі дало 20% росту ТО 23р., та 27% росту ТО в 24р.;
Watsons – закриття дебіторської заборгованості в 0;
Prostor – закриття дебіторської заборгованості в 0.
Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
листопад 2020 – серпень 2022р ТОВ «КПК» провідний виробник картонного упакування та паперової продукції (бренд «Papero»)
Обов'язки:
Робота з ключовими клієнтами («Service PRO», «Сільпо», Розетка, ЕVА);
• Зона відповідальності: бренди компанії: Private Label та "Papero";
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду та Private Label;
• Ведення клієнтів PL: виконання планових показників за проектами;
• Аналіз та оперативне планування продажів;
• Залучення нових клієнтів, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Узгодження контрактів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій, координація дій в середині компанії;
• Контроль замовлення упаковки, виробництва, підписання дозволу на закупівлю упаковки;
• Участь в тендерах мереж;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів;
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
• Ведення звітності по результатам роботи.
Менеджер по роботі с ключовими клієнтами
листопад 2016 – жовтень 2020 ПрАТ «ВГП» провідний виробник продукції санітарно-гігієнічного призначення (бренди «Ruta», «Ruta Selecta», «Fesko», «Ecolo», «Полотенечко»)
Обов'язки:
• Робота з національними ключовими клієнтами («Метро», «Сільпо», «Фора», «Експансія», «Еко», «Фуршет»).
• Зона відповідальності: бренди компанії: "Ruta", "Fesko", "Ecolo", "Полотенечко" та Private Label ТМ мереж: "METRO Professional", "ARO", "Fine Life", "Rioba", "Премія", "Повна Чаша", "Рікі Тікі"
• Підготовка та проведення переговорів, підписання торгових умов, узгодження та введення нового асортименту бренду;
• Розробка та впровадження трейд-маркетингового бюджету календаря на рік півріччя.
• Складання та реалізація асортиментної матриці згідно MML по всіх національних мережах;
• Контроль за перевіркою роботи мерчендайзерів компанії та мерчендайзингового агентства;
• Аналіз та оперативне планування продажів, ведення бюджету;
• Ведення клієнтів PL: виконання планових показників за проектами;
• Залучення нових клієнтів PL, формування комерційної пропозиції із проведенням презентацій;
• Генерування ідей щодо розширення портфеля новими продуктами;
• Узгодження контрактів PL: дизайнів, текстів, маркування, специфікацій.
• Контроль замовлення упаковки, виробництва, підписання дозволу на закупівлю упаковки;
• Підсумковий аналіз ефективності проектів.
• Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів.
• Розробка, презентація, імплементація плану розвитку та промо-активностей для клієнтів.
• Контроль та аналіз проведення промо-акцій.
• Постановка цілей, завдань та їх контроль для регіональних працівників.
• Ведення звітності за ключовими показниками та результатами роботи.
Менеджер з регіонального розвитку
січень 2013 – листопад 2016 ТОВ «ВІК-А» виробник засобів особистої гігієни – антисептики, гелі для рук тощо. (бренд "MANORM")
Обов'язки:
• Підтримка та розвиток ефективних партнерських відносин з клієнтами:
- FMCG - (Fozzy, Караван, Фуршет, Новус, Бджілка Маркет);
- AЗС - (WOG, Socar, Shell, БРСМ, АMIC, ОККО);
- Drogery - (Шик та Блиск);
- Farm – ("Біла Ромашка", "ТАС", "DS", "Подорожник", "Аптеки 3і");
• Пошук нових клієнтів, проведення презентацій, укладання договорів про співпрацю;
• Організація прямих продажів по окремих каналах збуту (FMCG, Farm, АЗС, Drogerie); планування обсягів продажів;
• Управління продажами дистриб'ютора (лінійний, VIP-роздріб, нетрадиційні канали збуту);
• Контроль, звітність за використання бюджету під BTL та ATL заходи – розробка ідей BTL акцій та їх реалізація в мережах;
• Організація ATL заходів для всіх національних рітейлерів;
• Аналіз статистичних даних з продажу, ефективності виконуваних заходів, інформації про стан та дії конкурентів та динаміки розвитку ринку в цілому;
• Планування, аналітика, контроль за дебіторською заборгованістю.
• Формування встановленої звітності, планування та організація акцій, контроль їх проведення.
• Ведення території: Київ, Західний регіон (Житомир, Вінниця, Львів, Рівне, Ужгород)
Менеджер зі збуту
січень 2012 – грудень 2013 ТОВ «Долфі Україна»
Обов'язки:
• Управління, контроль постачання товару у роздрібні торгові точки, розміщення продукції;
• Підбір торгових представників та мерчердайзерів, контроль, відвідування торгових точок.
• Планування обсягів продажу, узгодження плану продажу;
• Пошук нових роздрібних торгових точок та оптовиків.
• Контроль та оптимізація дебіторської заборгованості ключових клієнтів;
• Регулярна звітність щодо кожного клієнта щодо поставлених завдань;
• Контроль за дотриманням домовленостей з клієнтам
Освіта
Вища
УКРАЇНСЬКА АКАДЕМІЯ БІЗНЕСУ І ПІДПРИЄМНИЦТВА (Україна, Київ)
Економіка підприємства 2005 - 2011
Знання мов
Українська – вільно
Англійська - базовий
Додаткова інформація
Посвідчення водія категорій «B» (водійський стаж – 12 років).
Впевнене користування ПК (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, 1С)
Відповідальний, чесний, ініціативний, активний, націлений на результат.
Люблю свою сім'ю.
Схожі кандидати
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
50000 грн, Київ, Дистанційно
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід діючих клієнтів)
30000 грн, Київ
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, контент-менеджер, оператор 1С, підтримки, сервісу
15000 грн, Київ, Дистанційно