Резюме від 5 березня 2023

Олег

Керівник, головний інженер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ціль: Отримати роботу в стабільній компанії з можливістю подальшого професійного росту і застосуванням своїх набутих здібностей та досвіду

Освіта:
1990-2000рр- навчався в середній загальноосвітній школі №32, м.Львів
1999-2000рр. –навчався в міжрайонному навчально-виробничому комбінаті м. Львова по спеціальності бухгалтерський облік і отримав сертифікат про проходження відповідних курсів
2000-2005рр. – навчався в Українському державному лісотехнічному університеті на економічному факультеті по спеціальності «менеджмент зовнішньо-економічної діяльності» і отримав диплом спеціаліста

Досвід роботи:

01.02.2012р. по теперішній час – ТзОВ «Ліфт-Еко» на посаді головний інженер та по сумісництву 01.04.2012рр. –по теперішній час ТзОВ «Коліо» на посаді директор

Проходження навчання та наявність посвідчень:
- посвідчення з охорони праці загальне;
- посвідчення відповідального за організацію експлуатації ліфтів;
- посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки;
- посвідчення четверта група допуску до 1000 Вт і вище;
-посвідчення відповідального за організацію робіт з технічного обслуговування та ремонту ліфтів.

Обов’язки головного інженера на ТзОВ «Ліфт-Еко»:
-організація робіт з технічного обслуговування та ремонту ліфтів;
-організація та забезпечення робіт з монтажу нових ліфтів;
-дистанційний та безпосередній контроль за роботою персоналу і аварійної служби (62 чол.);
-розробка та стратегії тактики діяльності підприємства та контроль за їх виконанням;
-робота з контролюючими органами (пожежна інспекція, охорона праці і т.д.);
-робота з органами державної влади;
-робота з документацією (листи, інструкції, положення, угоди, договори і т. п.;
-складання кошторисів господарських витрат;
-організація проведення різноманітних ремонтних робіт по об’єктах;
-укладання договорів з замовниками (пролонгація, розірвання угод). Пошук нових клієнтів, безпосередня поточна робота з замовниками, особливо з боржниками, контроль дебіторської заборгованості;
-заключення договорів на монтаж та обслуговування ліфтів;
-замовлення та закупівля ліфтового обладнання;
-робота зі скаргами та пропозиціями від замовників, облік наданих послуг.
Обов’язки на посаді директор ТзОВ «Коліо»:
-організація та контроль роботи підлеглих;
-пошук потенційних клієнтів;
-ведення переговорів;
-укладення договорів про реалізацію ліфтового обладнання;
-постачання ліфтового обладнання;
-маркетингова діяльність;
-пошук нових постачальників і виробників;
-участь в державних закупівлях ;
-контроль завантаження і поставки з-за кордону (Польща, Чехія) та України;
-робота з митницею та органами сертифікації;
-контроль роботи ланки з монтажу вантажних платформ;
-забезпечення ланки витратними матеріалами та інструментами;
-контроль якості виконання робіт;
-здача об'єкта замовнику;
-контроль планових залишків на складі.


20.04.2010-31.01.2012р.р. – майстер дільниці ТзОВ «Ліфт-Еко» та по сумісництву начальник дільниці по обслуговуванню ліфтів ПП « IСС «Ліфт Україна»»

Обов’язки::

-організація технічного обслуговування і експлуатації ліфтів;
-ведення технічної документації;
-керівництво і організація роботи персоналу (15чол.);
-робота з контролюючими органами під час перевірки дорученої майстру;
-робота з замовниками на дільниці;
-забезпечення безперебійної роботи ліфтів і диспетчерських систем на дорученій майстру дільниці.
- керівництво виробничо-господарською діяльністю дільниці з ремонту і технологічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем;
-здійснення підбору працівників, їх розстановку та доцільне використання;


01.09.2004–19.04.2010р.р – працював на посаді менеджера СП ТзОВ «Ком-Еко-Львів» і по сумісництву 02.01.2005 – 01.12.2009р. директор ДП «Ком-Еко Плюс»

Обов’язки:

-загальне керівництво діяльності підприємства (74 чол);
-транспортна логістика. Розробка маршрутів та графіків руху вантажних транспортних засобів (сміттєвозів);
-робота з клієнтами, заключення договорів, контроль дебіторської заборгованості;
-обробка скарг та пропозицій замовників;
-облік надання послуг підприємством та нарахування обсягів надання їх замовникам;
-аналіз виробничо-технічної діяльності підприємства;
-аналіз витрат пального та оптимізація діяльності з метою економії ПММ;
-ведення первинної документації;
-обрахунок виконаного персоналом виробітку та нарахування на основі цього персоналу заробітної плати.
-робота із державними органами контролю і влади;
-закупівля обладнання для сміттєвозів;
-робота з митницею по розмитненню імпортного устаткування.

Професійні навики:
Навики роботи з комп’ютером, ПО- досвідчений користувач, знання офісних програм.
Володіння мовами:
Англійська – на розмовному рівні;
Польська – на розмовному рівні;
Російська – вільно;
Українська – рідна.

Додаткова інформація:
Водійські права. Категорія В., наявність власного автомобіля.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: