Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер-адміністратор ресторану, кавʼярні, пекарні, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор ресторану

з 07.2023 по 04.2024 (9 місяців)
Реберня "На Вогні" Черкаси, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

з 04.2018 по 04.2019 (1 рік)
ГРК «Апельсин», Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор

з 05.2016 по 01.2017 (8 місяців)
Ресторан Форест, Черкаси (Гостинично-ресторанный бизнес)

Адміністратор ресторану

з 05.2014 по 03.2015 (10 місяців)
сеть ресторанов Наша карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

з 09.2012 по 12.2015 (3 роки 3 місяці)
ГРК Апельсин, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ресторану

з 02.2010 по 08.2011 (1 рік 6 місяців)
Р-н Ришелье Наша Карта, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Старший офіціант

з 12.2004 по 12.2009 (5 років)
Р- н Велес, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

ЧДТУ

Международная экономика, Черкассы
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 10 місяців)

Знання і навички

Знання своєї справи. Комунікабельність

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

-Проведення співбесід та стажування працівників;
-збір документів працівника для оформлення (паспорт, ІПН, медична книжка, трудова книжка);
-Оцінка ефективності та роботи працівників;
-Нарахування заробітної плати працівникам відповідно до відпрацьованих годин.
-Контроль роботи закладу;
-Контроль за дотриманням рецептури заготовок;
-Дотримання рецептури кінцевого продукту згідно технологічної карти;
-Контроль за списанням/втратами продукції під час виробництва.
-Замовлення та контроль продукції:
-Своєчасна подача заявки на замовлення товару через постачальника чи закупщику;
-Прийом товару в заклад перевірка якості, термінів придатності, якість пакування, тощо;
-Проведення вибіркових та повних інвентаризацій. Складання акту інвентаризації.
-Управління та контроль:
-Створення та контроль графіку роботи для працівників закладу;
-Виконання поставлених планів продажів та КРІ;
-Контроль за досягненням «критичного» рівня залишків товарних запасів на складі;
-Відсутність негативних залишків товарних запасів в системі обліку;
Контроль за наявністю та якістю готової продукції на видачі;
-Прийом/передача зміни між працівниками, касовий контроль.
-Дотримання стандартів роботи ресторану;
-Відсутність простою роботи ресторану;
-Своєчасність виявлення та повідомлення технічних проблем із обладнанням в закладі;
-Ввічливість та етикет працівників у роботі із покупцями;
-Контроль за зовнішнім виглядом працівника.
-Контроль та дотримання співробітниками санітарних вимог:
-Контроль за зберіганням готової продукції та товарних запасів на складі: термін придатності, наявність стікерів тощо;
-Чистота ресторану: зал, бар, туалет тощо.
-Аналіз та оцінка відгуків відвідувачів.
-Прийняття необхідних дій та заходів для усунення причини негативних відгуків.
Безпосередньо не була керівником в закладі , але маю великий досвід і виконувала не тільки обовʼязки адміністратора, тому буду впевненим і цілеспрямованим керівником будь-якого закладу.
Вміння працювати в команді та мотивувати персонал;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: