Резюме від 4 серпня 2021 PRO

Наталья

Менеджер сопровождения продаж, по работе с клиентами, customer service, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer service

з 07.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
«Азеліс Україна», Киев (Wholesale, distribution, imports, and exports)

•Processing customer inquiries and offering pieces of advice, implementation of deliveries of goods to customers;
•Sending out data sheets, brochures and other information ;
•Checking customer requirements;
•Drawing up offers with Sales Manager;
•Updating key data for existing accounts and opening new accounts;
•Sending samples, monitoring reaction to sample deliveries and sample test results;
•Telephone support;
•Handling complaints;
•Processing return deliveries;
•Making out credit and debit notes,;
•Acting as information center for troubleshooting
•Monitoring business to be in line with credit limits and delivery agreements;
•Inventory control and planning;

•General assistance and secretarial duties to support sales and marketing activities;
•Coordinating appointments and making travel arrangements for Sales Manager.

Специалист отдела продаж в каналы HoReCa/ключевых клиентов

з 09.2016 по 07.2019 (2 роки 10 місяців)
"Фабрика кофейных решений", Киев (Продаж кавових апаратів ,кава оптом від офіційного дистриб’ютора)

•Receiving and processing customer orders, preparing package of documents for products offloading and transporting, cooperation with warehouse and offloading control;
•Work and communications with delivery services;
•Managing of challenging situations where products have been damaged or lost during transporting.
•Work with 1C Programme.
•Stock checking and rotation goods, regular monthly warehouse check
•Keeping audits of documents received from customers , keeping registers of contracts.

• Updating customers about products supply, price ranges and delivery dates.
• Control of receivables.
• Management and control of logistic processes

Освіта

Nicolaev Polytechnic University

Accounting and audit, Николаев
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 8 місяців)

accountant

Додаткова освіта та сертифікати

Course of Study Company logistics of the foreign trade

December 2021

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User MS Office 1C MS Outlook CRM Microsoft Dynamics AX

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Above-average interpersonal skill; team skill; accuracy; responsibility; self-reliance; self –motivation; leadership ; decisiveness; flexibility, good sence of humour

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: