Наталья
Менеджер сопровождения продаж, по работе с клиентами, customer service, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3036096
Досвід роботи
Customer service
з 07.2019 по нині
(4 роки 9 місяців)
«Азеліс Україна», Киев (Wholesale, distribution, imports, and exports)
•Processing customer inquiries and offering pieces of advice, implementation of deliveries of goods to customers;
•Sending out data sheets, brochures and other information ;
•Checking customer requirements;
•Drawing up offers with Sales Manager;
•Updating key data for existing accounts and opening new accounts;
•Sending samples, monitoring reaction to sample deliveries and sample test results;
•Telephone support;
•Handling complaints;
•Processing return deliveries;
•Making out credit and debit notes,;
•Acting as information center for troubleshooting
•Monitoring business to be in line with credit limits and delivery agreements;
•Inventory control and planning;
•General assistance and secretarial duties to support sales and marketing activities;
•Coordinating appointments and making travel arrangements for Sales Manager.
Специалист отдела продаж в каналы HoReCa/ключевых клиентов
з 09.2016 по 07.2019
(2 роки 10 місяців)
"Фабрика кофейных решений", Киев (Продаж кавових апаратів ,кава оптом від офіційного дистриб’ютора)
•Receiving and processing customer orders, preparing package of documents for products offloading and transporting, cooperation with warehouse and offloading control;
•Work and communications with delivery services;
•Managing of challenging situations where products have been damaged or lost during transporting.
•Work with 1C Programme.
•Stock checking and rotation goods, regular monthly warehouse check
•Keeping audits of documents received from customers , keeping registers of contracts.
• Updating customers about products supply, price ranges and delivery dates.
• Control of receivables.
• Management and control of logistic processes
Освіта
Nicolaev Polytechnic University
Accounting and audit, Николаев
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 8 місяців)
accountant
Додаткова освіта та сертифікати
Course of Study Company logistics of the foreign trade
December 2021
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Above-average interpersonal skill; team skill; accuracy; responsibility; self-reliance; self –motivation; leadership ; decisiveness; flexibility, good sence of humour
Схожі кандидати
Менеджер з продажу, по роботі з клієнтами, контент-менеджер, оператор 1С, підтримки, сервісу
15000 грн, Київ, Дистанційно
Sales manager, project manager, business development manager, bid manager, manager of procurement
Київ
Менеджер з продажів, зі супроводу по роботі з клієнтами
20000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами (Customer support)
Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами (клієнтська підтримка)
45000 грн, Дистанційно
Sales manager, reservation, менеджер по роботі з клієнтами
25000 грн, Дистанційно