- PRO
Сергій
Менеджер по роботі з клієнтами, 18 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Адміністратор магазину, Адміністратор рецепції
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 44 роки
- Місто проживання:
- Хмельницький
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3126639/
Досвід роботи
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
з 05.2024 по 03.2025
(10 місяців)
Федерація роботодавців ЖКГ України, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
*Впевнений користувач ПК – знання основних операційних систем
*Робота з базами даних – наприклад, MS Excel, Google Sheets, системи, CRM.
*Швидке введення даних – вміння швидко та без помилок набирати текст
*Редагування та перевірка інформації – уважність до деталей, перевірка на точність та коригування помилок
*Робота з текстовими редакторами – Microsoft Word, Google Docs
*Перевірка коректності даних – аналіз введеної інформації на наявність дублювань, помилок
*Систематизація та структуризація інформації – впорядкування даних, категоризація
*Обробка великих обсягів інформації – робота з великими базами підприємства
*Вміння працювати з конфіденційною інформацією – розуміння правил збереження даних
*Планування та контроль виконання завдань – ефективне управління часом
*Комунікація – взаємодія з колегами для уточнення інформації
*Пошук та залучення нових клієнтів
Менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2020 по 02.2022
(1 рік 10 місяців)
Студія Сірс, Київ (Автобізнес та автосервіс)
* Прийом дзвінків та запис клієнтів;
* Консультація клієнтів щодо послуг студії;
* Проведення презентацій послуг, розробка реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі.
Керівник відділу проектів
з 02.2017 по 01.2020
(2 роки 11 місяців)
Агенство Піксель, Київ (IT)
*Робота з клієнтами, переговори, договори, рахунки, оплати.
(робота в СРМ та Бітрікс 24)
*Розробка та створення бази, концепції мети та основних етапів проектування.
*Організувати реалізацію проекту відповідно до плану робіт.
*Побудова проекту, пропис скрипту, підбір відповідного менеджера, його навчання, використання. Контролює та коригує роботу операторів.
* Адміністрація проектів: оптимізація управління, контроль розподілу трудових ресурсів.
*Оптимізація існуючих та розробка нових документів, що використовуються в процесах.
*Регулярне проведення нарад.
*Перепроектування існуючих бізнес-процесів з метою поділу функціональності та розмежування зон відповідальності, виключення дублювання функцій, виділення допоміжних технічних операцій, спрощення процесів.
Організація HR - відділ, підбір менеджерів, інструкції, тексти по набору, організація роботи.
Менеджер з продажу
з 04.2011 по 09.2016
(5 років 5 місяців)
ООО "Монако", Добропілля (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
* Робота із замовником, презентація товарів
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті
зустрічі
* Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладання нових контрактів
* Аналіз ринку та збір інформації про клієнтів;
* Переговори про ціну та вартість, контроль отримання продукту покупцем;
* Робота з документацією
Адміністратор салону краси
з 03.2007 по 04.2011
(4 роки 1 місяць)
СК "Клеопатра", Добропілля (Краса, фітнес, спорт)
* Координація роботи співробітників
* Прийом дзвінків та запис клієнтів
* Консультація клієнтів щодо послуг салона
* Проведення презентацій послуг салону, розробка реклами
* Вирішення конфліктних ситуацій
* Розрахунок заробітної плати співробітників
* Стежити за оновленням та станом реклами
* Підтримка та розвиток відносин з існуючими та майбутніми клієнтами, через телефонні дзвінки та особисті зустрічі
Бухгалтер економіст
з 05.2000 по 10.2006
(6 років 5 місяців)
ДП Комфорт ВАТ Облпаливо, Добропілля (Гірнича промисловість)
* Операційно-касове обслуговування юридичних та фізичних осіб
*Робота з пластиковими картками та банками
*Здійснення грошових переказів
*Ведення касових операцій
*Касова звітність
*Нарахування заробітної плати
Освіта
Донбаська державна машинобудівна академія
Економічний, облік та аудит, Краматорськ
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)
Донецькій індустріально педагогічний технікум
Економічний, облік та аудит, Донецьк
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Eliademy, дистанційний курс "Интернет маркетинг"
2017, 3 місяці
Eliademy, дистанційний курс "Скрипт. Холодні дзвінки в BtoB високої конверсії"
2018, 3 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Outlook Express
- Google Chrome
- WordPad
- Веб-браузеры
- Express
- Опыт управления проектами
- Опыт продаж (опт и розница)
Знання мов
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
- Українська — середній
Інвалідність
Друга група.
Додаткова інформація
Розгляну усі пропозиції
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Хмельницький, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
40000 грн, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ, Дистанційно