- PRO
Andrii
Support manager, 40 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 33 роки
- Місто проживання:
- Івано-Франківськ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Івано-Франківськ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3131275/
Досвід роботи
Фахівець відділу ДБО, департаменту ІТ
з 12.2024 по нині
(8 місяців)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
З грудня переведений з посади молодшого фахівця на посаду Фахівця
Молодший фахівець відділу ДБО,департамент ІТ
з 09.2023 по нині
(1 рік 11 місяців)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (IT)
-Здійснювати адміністрування системи дистанційного обслуговування юридичних осіб банку згідно «Бізнес-процесу «Підключення та обслуговування Клієнтів в Системі Клієнт-Банк (IFOBS)»:
-Забезпечення надійного та безперебійного функціонування програмної частини системи дистанційного обслуговування банку IFOBS;
-Виконання змін програмного забезпечення клієнтської та адміністративної частини системи, шляхом встановлення оновлень та виправлень згідно рекомендацій розробника системи iFobs;
-Контроль за використанням клієнтських ліцензій iFobs;
-Налаштування конфігураційних файлів на серверах системи iFobs;
-Участь в тестуваннях нового функціоналу iFobs на тестовому середовищі та здійснення перенесення функціоналу на продуктове середовище в межах своїх компетенцій;
-Заведення логінів новим користувачам системи iFobs при наявності відповідної погодженої заявки в ОТРС, згідно розробленого і затвердженого процесу, з прикріпленою заявою на приєднання клієнта до СДБО iFobs.
-Надання відповідних доступів працівникам Банку до системи адміністрування iFobs, згідно погоджених заявок в системі Help Desk Банку ОТРС, для виконання ними своїх посадових обов’язків при роботі з клієнтами юридичними особами Банку;
-Контроль за терміном дії ключа технічного користувача для здійснення обміну даними між системами АБС Б2 та iFobs.
-Допомагати в розробці методичних та інструктивних матеріалів для допомоги у використанні клієнтами систем дистанційного обслуговування з сторони технічного напрямку.
-Здійснювати супровід та технічну підтримку діючих клієнтів юридичних осіб Банку при їх зверненнях на сервіс підтримки (гарячу лінію ЮО контакт центру).
-Приймати участь у покращені роботи відділу ДБО та Департаменту ІТ.
-Забезпечувати взаємозаміність всіх працівників, що входять до складу підрозділу;
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 08.2018 по 08.2023
(5 років)
Idea Bank (Getin Holding S.A. group), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)
•• якісне спілкування та обслуговування клієнтів для забезпечення їх позитивного досвіду;
• розглядати вхідні звернення клієнтів;
• надавати запити на підтримку в різні відділи, якщо питання не входить до вашої компетенції.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 08.2017 по 12.2017
(4 місяці)
PRAVEX BANK Official (INTESA SANPAOLO GROUP), Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Активне залучення Клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування по всім банківським продуктам/послугам (кредитування, депозити, РКО та ін.), які пропонує Банк. Виконання плану продажів банківських послуг.
•Підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні Клієнтів Банку.
•Вибудовування плідної комунікації з іншими структурними підрозділами Банку з метою досягнення максимальної синергії продажів у всіх напрямках банківської діяльності та досягнення високої якості осервісу.
•Використання усіх доступних можливостей перехресних продажів існуючим Клієнтам.
•Здійснення активних дій по забезпеченню повернення заборгованості по кредитним операціям фізичних осіб.
•В разі необхідності, забезпечення ефективних рішень спірних питань, які виникають в роботі з Клієнтами.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 10.2016 по 07.2017
(9 місяців)
Kyivstar Business Hub, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
Працював на загальній лінії ,та на вихідій.
Після місяця роботи, отримав підвищення та став спеціалістом на виділеному проекті.
На даний момент виконую обов'язки замісника керівника групи.
В мої обов'язки входить:
Телефонна консультація клієнтів по продуктам компанії
•Пошук і пропозиція оптимальних рішень для клієнта.
•Робота з базами даних, оперативне реагування на запити, пошук інформації, формулювання необхідної відповіді.
• Виконання звітів та поручень керівника групи.
•Контроль за виконанням дисциплінарних стандартів групи у Львові
•Проведення аналізу та роботу над помилками з операторами після прослуховування дзвінків
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 12.2015 по 09.2016
(9 місяців)
ARCE Contact center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
Працювала оператором на проекті "Воля"
А також оператор технічної підтримки проекту Oll.tv
Освіта
Тернопільський Національний Економічний Університет
Фінансів,фінанси в системі митних органів, Тернопіль
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Додаткова інформація
Додаткова інформація:
Мови: українська - рідна; російська - вільно; англійська-початківець;
Навички: Навички роботи з комп'ютером. Впевнений користувач MSOffice (Word, Excel, Access, PowerPoint); навички роботи з Інтернет (MSExplorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome); Знання офісної оргтехніки: (сканер, принтер); Вміння водити автомобіль (наявність водійського посвідчення)
Сильні сторони: комунікабельність, вміння тверезо оцінити ситуацію, швидка адаптація до будь-якої ситуації.
Інтереси, хобі:спорт
Схожі кандидати
-
Менеджер онлайн-підтримки
Дистанційно -
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно -
Менеджер служби підтримки
15000 грн, Луцьк, Дистанційно -
Менеджер телефонної підтримки
Дистанційно -
Фахівець служби підтримки
Дистанційно -
Менеджер онлайн-підтримки
6000 грн, Дистанційно