Резюме від 12 грудня 2019 PRO

Олена

Адміністративний менеджер, аккаунт-администратор, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Административный ассистент

з 04.2019 по нині (5 років)
International Medical Corps, Киев (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Асистент керівника/офіс-менеджер

з 08.2018 по 01.2019 (5 місяців)
ТОВ " ЛАМОР ЮКРЕЙН", Київ (Послуги з очищення навколишнього середовища)

Обов'язки офіс-менеджера:
-замовлення в офіс канцтоварів, продуктів, госп.товарів та ін.;
-контроль за станом майна і техніки, виклик майстрів по необхідності;
-документообіг;
-ведення протоколів засідань;
-друк, сканування, відправка документів;
-отримання документів, посилок;
-бронювання квитків, готелів, трансферу для співробітників та іноземних партнерів, адмінсупроводження;
-организаційна підтримка в проведенні виїзних заходів: проживання, обіди, трансфер, персонал;
-допомога в роботі співробітникам офісу;
-вхідні/вихідні дзвінки, електронна пошта, в т.ч. комунікація з іноземними партнерами;
-контроль оплат за електронні робочі сервіси та послуги;
-зустріч гостей.

Обов'язки асистента керівника:
-бронювання готелів, трансферу, покупка квитків;
-допомога в процедурі отримання візи;
-виконання особистих доручень: оплата рахунків, організація подарунків і т.п .;
-зустріч гостей (чай / кава)

Помічник керівника

з 01.2018 по 07.2018 (6 місяців)
Полімери, Київ (ПрАТ)

- вела ділову переписку з контрагентами;
- контролювала процес доставки сировини від партнерів, вела звітність оплат і поставок в Excel;
- виконувала частково функції логіста;
- замовляла канцтовари, побутову хімію та обіди в офіс;
- вела документообіг, відправляла кореспонденцію;
- допомагала бухгалтеру в частині формування пакету первинних документів для розрахунку.

Спеціаліст з лізингу

з 09.2017 по 12.2017 (3 місяці)
Лізингова компанія, Київ (Фінансовий лізинг)

В компанію була прийнята на посаду Менеджера з адміністративної діяльності. В обов'язки входило:
-приймати дзвінки;
-приймати та відправляти листи Укрпоштою, Новою Поштою, e-mail;
-вести кадрове (накази про прийняття-звільнення, відпустки, табель робочого часу і т.д) та загальне діловодство;
-ділова переписка;
-вести контроль за виконанням доручень керівника;
-звітність;
-контроль наявності необхідного в офісі.
Через місяць роботи на посаді була переведена на посаду спеціаліста з лізингу.
-приймала участь у тендерах, формую пакет документів для участі;
-працювала з договорами купівлі-продажу та супроводжуючими документами (дод.угоди, перехід права власності);
-вела звітність за підсумками роботи.

Спеціаліст відділу розвитку та партнерства

з 04.2017 по 10.2017 (6 місяців)
ILC, Київ (Пошук персоналу, HR)

-відповідала за адміністрування проекту (довідки, листи,заявки);
- вела комунікації із студентами та керівниками навчальних закладів;
- проводила презентації програм;
- надавала консультації по телефону щодо діючих програм;
-проводила співбесіди і відбір кандидатів;
- проводила роботу з анкетами потенційних кандидатів.

Асистент директора підприємства

з 08.2016 по 12.2016 (4 місяці)
ТОВ "ЛІДЕР СНЕК", Київ (Харчова промисловість)

- організовувала робочий день керівника;
- допомагала в роботі маркетологу, РМ та ТМ;
- вхідні/вихідні дзвінки, кореспонденція, робота з кур'єрськими службами;
- замовляла канцтовари та продукти в офіс;
- слідкувала за станом офісу, контролювала роботу прибиральниці;
- організовувала робочі місця для нових співробітників;
- готувала переговорну кімнату для проведення засідань;
- зустрічала гостей.

Під час роботи набула навичок time management та роботи в CRM и 1С:8

Помічник керівника - секретар

з 06.2013 по 04.2016 (2 роки 10 місяців)
Національна академія аграрних наук України, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки:
- Прийом дзвінків і відвідувачів
- Чай,кава для керівника та гостей
- Замовляла канцтовари, воду, продукти
- Підтримувала порядок і чистоту у приймальній та кабінеті керівника
- документообіг
- приймала участь в організації заходів і переговорів та підтоговці переговорних кімнат
- Складала офіційні листи і презентації для керівника
- Виконувала особисті доручення керівника;
- Відповідала за передачу доручень керівника підрозділам, контролювала виконання доручень

Вчитель біології

з 09.2010 по 05.2013 (2 роки 8 місяців)
Коледж та загальноосвітня школа, Васильків (Освіта, наука)

Освіта

НУБіП

ННІ післядипломної освіти, Землеустрій і кадастр, Киев
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Друга вища освіта. Спеціальність: інженер-землевпорядник. Досвіду роботи за спеціальністю не маю.

Волгоградський державний педагогічний університет

Природно-географічний, географія та біологія, Волгоград
Вища, з 2004 по 2009 (4 роки 9 місяців)

Досвід роботи за спеціальністю 3 роки

Додаткова освіта та сертифікати

Стажування в громадській приймальні голови Голосіївської РДА

2016, 3 тижні

Знання і навички

Користувач ПК MS Office MS Outlook Робота з оргтехнікою Бітрікс24 Міні-АТС Google Google Календар АТС Загальне та кадрове діловодство

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

-Маю організаторські навички.
-Володію основами етикету та етики ділового спілкування й листування.
-У співавторстві написано наукову статтю "Визначення вмісту мікотоксинів в кормах методом тонкошарової хроматографії".
-Маю подяку за гідну підготовку учня, зайнявшего призове місце в олімпіаді з біології.
- Здатна швидко навчатися, із задоволенням пізнаю нові сфери діяльності.
-Цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, дисциплінована сама і вимагаю того ж в роботі від інших.
-Швидко переключаюсь між різними задачами, рівно як і тримаю в активі декілька задач одночасно.
-Вмію стримувати емоції, не втрачаючи контроль в складній ситуації. Швидко орієнтуюсь в будь-якій ситуації. Самостійна в прийнятті рішень. Здатна брати на себе відповідальність.
-Маю здатність домовлятися та переконувати.
-Готова до відряджень та ненормованого робочого графіку.
-Захоплення: книги, музика, стрільба. Куховаріння й малювання як засоби антистресу.
Обожнюю каву, піші прогулянки й подорожі.
Додатково: сторінка в соц.мережі: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Водійське посвідчення кат. А,В.
Закордонний паспорт

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: