Олена
Керівник кадрової служби
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Тернопіль
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3222667
Досвід роботи
Начальник відділу кадрів
з 12.2016 по нині
(7 років 5 місяців)
Viknar"off, Тернополь (виробництво металопластикових вікон)
Налагодження стабільної кадрової роботи підприємства згідно до вимог чинного Законодавства.
Додаткова інформація
Досвід роботи:
07.2011 р. - 11.2015 року – Агрохлолгинг «Мрія» (вирощування та зберігання с/г продукції; продаж, сервісне обслуговування с/г техніки; залізничний транспорт; надання ІТ послуг), начальник відділу кадрового адміністрування, штат понад 3000 працівників.
Посадові обов’язки:
• Організація ефективної роботи відділу;
• Управлінський та кадровий облік персоналу в повному обсязі;
• Кадрове діловодство підприємства з нуля;
• Робота в системі 1С-8 «Кадри та Зарплата»;
• Розроблення, облік посадових інструкцій;
• Розроблення Положення про відділ;
• Розроблення Правил внутрішнього трудового розпорядку;
• Розроблення Колективного договору;
• Проведення співбесід;
• Прийняття, перевід, звільнення працівників згідно з КЗпП України;
• Оформлення на роботу іноземних громадян, повний супровід у отриманні дозволу на працевлаштування, дозволу на проживання в Україні;
• Складання структури, штатного розпису, внесення змін;
• Формування кадрового резерву;
• Видача довідок;
• Заповнення листків непрацездатності;
• Складання графіків відпусток;
• Оформлення та облік відпусток;
• Табелювання працівників;
• Ведення військового обліку;
• Оформлення пенсій, робота з Пенсійним фондом;
• Складання кадрової звітності;
• Робота з центром зайнятості;
• Складання кадрових наказів;
• Складання наказів з основної діяльності;
• Формування особових справ;
• Складання номенклатури справ;
• Здача документів в архів;
• Збереження, заповнення та видача трудових книжок;
• Складання статистичної звітності;
• Контроль виконання обов’язкової квоти 4% та 5%;
• Складання річної звітності;
• Аналіз та аналітика кадрової інформації;
• Контроль роботи підлеглих працівників.
02.1996 р. -07.2011 р. Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя (заклад освіти 4 рівня акредитації), зам.начальника відділу кадрів, начальник відділу кадрів штат 1200 працівників.
Посадові обов’язки:Розробка внутрішніх кадрових документів. Підготовка наказів на прийом, переведення та звільнення працівників. Розробка і документальне оформлення штатних розписів та штатних книг. Робота із секретними документами. Оформлення допусків до секретної документації працівникам підприємства. Складання графіку відпусток та контроль за його дотриманням. Оформлення, ведення та зберігання трудових книжок, особових карток та особових справ. Видача довідок з місця роботи та архівних довідок. Розрахунок компенсацій за невикористану відпустку. Ведення звітності в центр зайнятості та статуправління. Оформлення лікарняних листів. Нарахування наукового, педагогічного, бібліотечного, загального стажу. Контроль за виплатою надбавок за вислугу років. Підготовка документів для оформлення пенсії. Робота в системі 1С «Кадри та Зарплата». Використання в роботі Кодексу Законів України, Постанов і наказів КМ України. Виконання обов’язків начальника відділу кадрів на час його відсутності.
Професійні навички:
• Вдалий досвід проходження перевірок.
• Аудит кадрового документообігу підприємств.
• Розробка та контроль кадрового діловодства з «0» - досвід роботи в цій сфері 20 років, відновлення документації понад 15 товариств за попередній період.
• Ведення управлінського та регламентного обліку персоналу.
• Відмінне знання КЗпП України та інших нормативних документів необхідних для ведення кадрового обліку.
• Знання комп’ютера: Професійне знання 1С «Зарплата та Кадри» (версія 8.2 кадри організацій), Word, Excel, Outlook Express, Visio. «Ліга Закон», Кадровик онлайн.
Освіта:
1995 р., Тернопільський приладобудівний, інженер-електромеханік, спеціальність: автоматизація технологічних процесів і виробництв (диплом спеціаліста).
2002 р., ТДТУ ім. Івана Пулюя, магістр з автоматизованого управління технологічними процесами спеціальність: автоматизоване управління технологічними процесами (диплом магістра).
Додаткова освіта:
Курси:
2001 р., курси «оператор комп’ютерного набору».
2012 р., інтенсивні комп’ютерні курси за напрямком «Microsoft Excel»
2012 р., семінар «Кардинальні зміни в трудовому, податковому та соціальному законодавстві»
2013 р., курс «Зміни в кадровому обліку та звітності»
2013 р., семінар «Кардинальні зміни в трудовому, податковому та соціальному законодавстві»
2015 р., семінар «Кардинальні зміни в трудовому, податковому та соціальному законодавстві»
2015 р., саміт кадровиків
2018 р., ІІІ Всеукраїнський саміт кадровиків.
Участь у конкурсах: «Всеукраїнський рейтинг ТОП-10 Кращих кадровиків України-2012,2013,2014р.» (результат – попадання у фінал конкурсу).
Особисті якості: відповідальна, цілеспрямована, наполеглива, маю довгостроковий досвід роботи на великих підприємствах; постійно здійснюю моніторинг змін до законодавства; сильний та досвідчений менеджер з кадрової роботи; глибоке знання КЗпП, кадрового діловодства, підтверджене щорічними перевірками міжнародної аудиторської компанії; успішне проходження перевірки Держ.інспекцією праці, наявність лідерських та управлінських навичок.
Схожі кандидати
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Тернопіль, Вінниця
,
ще 2 міста
Директор з персоналу, HRD, HRBP
100000 грн, Тернопіль, Івано-Франківськ
,
ще 6 міст
Керівник відділу управління персоналом, менеджер з персоналу
18000 грн, Тернопіль
Директор з управління персоналом, HRD, HRG, HRBP
Тернопіль, Луцьк
,
ще 2 міста
Рекрутер, менеджер з персоналу (HR)
20000 грн, Тернопіль
Заступник директора, менеджер з персоналу, ревізор, бухгалтер
25000 грн, Тернопіль