Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3259470
Юрист, HR-спеціаліст, асистент, менеджер, 8 500 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Львів
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Львів
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Адміністратор
з 04.2016 по нині
(8 років 1 місяць)
Надання адміністративних послуг
Асистент
з 04.2015 по 11.2015
(7 місяців)
ПАТ "Ідея Банк", Львів (Пошук персоналу, HR)
Освіта
Львівський національний університет ім. І.Франка
Філологічний факультет, українська мова та література, Львів
Незакінчена вища, з 2016 по 2018 (2 роки 4 місяці)
ЛНУ ім. І.Франка
Юридичний факультет, правознавство, Львів
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
Резюме
м. Львів
e-mail: [
Мета: реалізувати потенціал молодого спеціаліста; застосувати набутий досвід роботи в сфері юриспруденції та hr-менеджменту; удосконалити професійні та організаторські здібності.
Вид зайнятості: неповна/повна;
Заробітня плата: договірна;
Освіта:
2013–2014 закінчила юридичний факультет ЛНУ ім. І. Франка за освітньо–кваліфікаційним рівнем магістра права (спеціалізація нормопроектування);
2009–2013 закінчила юридичний факультет ЛНУ ім. І. Франка за освітньо–кваліфікаційним рівнем бакалавра;
1999–2009 закінчила середню загальноосвітню школу № 60 м. Львова.
Досвід:
З 05.05.2015 – 23.11.2015 р. працювала асистентом відділу по роботі з персоналом Департаменту логістики ПАТ «Ідея Банк»
Функціональні обов’язки:
-облік особового складу підприємства, оформлення особових карток працівників, впорядкування архіву особових справ;
-опрацювання нормативно-правової бази, прийом вхідних дзвінків, електронної кореспонденції, надання інформації щодо запитів;
-формування, оформлення і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю; вела облік необхідних документів особової справи, вихідної кореспонденції;
-видача довідок про теперішню та минулу трудову діяльність працівників;
-оформлення довіреностей, договорів про повну матеріальну відповідальність працівників, посвідчень касирів; опрацювання та оформлення наказів з кадрового діловодства (про прийняття, переведення, звільнення, зміну робочого графіку, надання відпусток), формування витягів з наказів;
-здійснення підбору персоналу для вакантних посад банку, формування баз даних резюме;
-вивчала особливості переміщення і причини плинності кадрів;
-взаємодія з органами державної влади.
З 01.04.2015 р. – 05.05.2015 р. працювала асистентом відділу архівної справи Департаменту логістики ПАТ «Ідея Банк»
Функціональні обов’язки:
- проводила роботу з ведення архівної справи на підприємстві;
- перевірка правильності формування та оформлення справ;
- передача документів до архіву;
- складання описів справ постійного і тимчасового терміну зберігання;
- опрацювання та застосування у роботі нормативно-правових актів локального та державного значення.
18.08.2014 р. по 06.10.2014 р. проходила практику (на громадських засадах) у структурному підрозділі (відділі державної реєстрації речових прав (обтяжень) на нерухоме майно) Львівського міського управління юстиції. Виконувала організаційно-адміністративні функції, а саме: опрацювання нормативно-правової бази; прийом телефонних дзвінків, електронної кореспонденції; виконання доручень керівника, ведення журналів обліку; робота з діловою документацією: виписка первинних документів; вирішення організаційних питань; зустріч клієнтів, консультація громадян щодо найбільш поширених процедурних питань реєстрації;
10.03.2014 р. по 07.04.2014 р. проходила виробничу практику у відділі кадрової роботи та нагород апарату Львівської обласної державної адміністрації;
10.02.2014 р. по 09.03.2014 р. проходила навчально-педагогічну практику на кафедрі теорії та філософії права юридичного факультету Львівського національного університету імені І. Франка;
Особисті відомості: українка, 1992 року народження, незаміжня.
Додаткова інформація: знання мов – українська (рідна), російська (середній рівень), англійська (середній рівень), польська (розмовний рівень); маю навички роботи з комп’ютером – MS Office, Word, Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Excel, PowerPoint, Microsoft Publisher, комп’ютерна система Profix. Вмію користуватися оргтехнікою. Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, старанність, порядність, стресостійкість.
Схожі кандидати
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Дистанційно
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Київ, Дистанційно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
HR-менеджер, рекрутер, асистент HRD, талент-менеджер
35000 грн, Львів, Київ, Інші країни
HR-менеджер, асистент HR-менеджера
20000 грн, Одеса, Дистанційно