Резюме від 7 травня 2024 PRO

Олена

Бухгалтер, помічник бухгалтера, спеціаліст з обробки платежів

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 02.2023 по 01.2024 (11 місяців)
Будівельна компанія, ОСББ, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Ведення ТзОВ на єдиному податку.
•Підготовка та подача звітів до контролюючих органів.
•Нарахування заробітної плати відповідно до вимог законодавства.
•Розрахунок податків та внесків зі заробітної плати, єдиного податку.
•Ведення кадрової документації.
•Здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк
•Рознесення банківських виписок у програму BAS.
•Робота з електронним кабінетом та МеDoc.
•Робота з первинними документами (накладні, акти, рахунки). Внесення їх у програму BAS.
•Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями, проведення звірки по взаєморозрахунках, формування актів звірки.
•Створення доручень на отримання матеріалів.
•Формування квитанцій по ОСББ (світло, електроенергія).
•Ведення електронних таблиць по дебіторській заборгованості за послуги від мешканців.

Бухгалтер

з 11.2018 по 04.2022 (3 роки 5 місяців)
ТзОВ «Гудвайз Бізнес Консалтинг», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення ФОП - І, ІІ, ІІІ група єдиного податку; (ведення ФОП ІТ
сфери)
• контроль сплати всіх податків, формування реквізитів, платіжних
документів при необхідності, контроль вчасної сплати та
актуальність рахунків;
• формування та подання податкової декларації, податкового
розрахунку в контролюючі органи;
• нарахування та виплата заробітної плати;
• ведення кадрового діловодства(прийом, звільнення)
• надання актів про надання послуг та іншої первиної документації;
• звірення розрахунків з покупцями;
• робота з клієнт-банками;
• робота у Medoc, електронний кабінет;
• електронна звітність
• реєстрація ФОП, додавання КВЕД, закриття ФОП, ліквідаційні
звіти;
• реєстрація ПРРО

Провідний інженер відділу розвитку мережі

з 04.2016 по 03.2018 (1 рік 11 місяців)
Телекомунікаційна група Vega (ПрАТ "Фарлеп-Інвест"), Львов (Телекомунікації, зв'язок)

•Аналіз та перевірка пакетів документів, які надходять від контрагентів на відповідність (акти, схеми, виміри), робота із представником підрядника.
• Надання актів у відділ бухгалтерського обліку для оплати.
•Заведення в SAP заявок. Контроль дат поставок по заказам, перегляд актуальності заявок, прогноз закриття заказів актами.
•Контроль використаних матеріалів контрагентом. Аналіз наявності на складах матеріалів по холдингу. Створення безальтернативних форм на закупку матеріалів, аналіз цін для закупки. Переміщення та резервування матеріалів (SAP) .
•Контроль оплат по контрагентах, списання матеріалів, закриття заявок.
•Ефективність використання фінансових коштів компанії при реалізації проектів розвитку та модернізації, погодження бюджету.
Здійснення виїздів із представником відділу операційної безпеки на перевірку об’єктів зданих підрядником в експлуатацію.
• Продовження угод із підрядними організаціями, заповнення відповідних форм та пропозицій для існуючих та нових учасників тендеру.

Фахівець Сектору Кредитного Контролю

з 07.2010 по 04.2016 (5 років 9 місяців)
Телекомунікаційна група Vega (ПрАТ "Фарлеп-Інвест"), Львов (Телекомунікації, зв'язок)

•Рознесення платежів
Досвід роботи в системі ONYMA, SAP (заявки/закази)
•Проводили перенос коштів з одного о/р на інший, з однієї
білінгової системи на іншу БС, перекидку між Філіями.
•Щоденна та щомісячна звірка з бухгалтерією для закриття
розрахункового періоду.
•Звірка даних (прийнятих перерахованих платежів, комісії)
Платіжних Систем за місяць, контроль оплат, що надходили
від абонентів
•Звірка платежів ПС /банків, зареєстрованих в режимі on-line
•По Ощадбанку: формування зведеного реєстру платежів,
контроль своєчасного відшкодування грошових коштів.
•Проведення повернень в білінгових системах, проведення
Авізо.
•Звірка платежів по списанню ДЗ
•Підготовка, узгодження з Банком, підписання змін по Договору
на прийняття платежів
•Опрацювання листів по e-mail від спеціалістів Відділу
Обслуговування і НКЦ
•Контроль дебіторської заборгованості, робота з простроченою
заборгованістю.
•Подання на включення телефонних номерів після оплати
заборгованості.

Фахівець cектору розрахунків з клієнтами відділу обслуговування (юридичних осіб).

з 04.2008 по 07.2010 (2 роки 3 місяці)
ЗФ ВАТ «Фарлеп –Інвест», Львов (Телекомунікації, зв'язок)

•Здійснення обслуговування існуючих абонентів Юридичних
осіб.
•Робота з білінговими системами: наповнення та ведення бази
даних
•післяпродажне обслуговування абонентів: зміна тарифного
плану,
•перенос послуг, переоформлення, оренда телефонного
номеру, активація і відключення додаткових послуг
•Консультація по фінансовим питаннях: видача первинної
документації , аналіз нарахувань, трафіку
•Рознесення платежів
•Щомісячна звірка з бухгалтерією для закриття розрахункового
періоду
•Робота з рекламаціями: вирішення спірних питань фінансового
та технічного характеру із залученням інших підрозділів
компанії
•Персональна робота з клієнтами, які прийняли рішення про
відмову від послуг компанії: виявлення причин відключення та
здійснення необхідних заходів по утримуванню клієнта
•спілкування із клієнтами по телефону
• підготовка документів (угоди, додатки, рахунки, податкові)
• зустріч клієнтів в офісі
• прийом та відправка факсів

Оператор абонентського відділу

з 01.2007 по 04.2008 (1 рік 3 місяці)
Львівське ДП «Фарлеп», Львов (Телекомунікації, зв'язок)

•Заключення договорів
•Переоформлення
•Ведення клієнтської бази
•Ведення звітної документації
•Надання консультацій потенційним клієнтам
•післяпродажне обслуговування фізичних осіб ,існуючих абонентів
: зміна тарифного плану, перенос послуг
•Консультація по фінансовим питаннях: видача первинної документації
• консультація та оформлення заявок про технічну можливість підключення тел. лінії
•Рознесення платежів
•Щомісячна звірка з бухгалтерією для закриття розрахункового періоду.

Освіта

Львівський Національний Університет Імені Івана Франка

«Менеджмент організацій», Львів
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Кваліфікація менеджер туристичної індустрії
Денна форма навчання.

Додаткова освіта та сертифікати

Офісний курс вивчення комп'ютера (Офіс+Інтернет) ТОВ "Комплекс"

2006,

Тренінг «Техніка ефективного продажу телекомунікаційних послуг»

2007

курси,1С Бухгалтерія. Львівський торговельно-економічний університет.

2018, 1міс.

Знання і навички

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Клієнт-Банк MS PowerPoint Windows Робота з оргтехнікою САПР

Додаткова інформація

Ділові якості:Відповідальність, організованість, працьовитість, старанність, пунктуальність , робота на результат, відсутність шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: