Резюме від 17 липня 2023 PRO

Василь

Керівник відділу, підрозділу ІТ

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Ковель, Луцьк, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу телекомунікаційних систем

з 01.2006 по 03.2013 (7 років 2 місяці)
ТзОВ "Золотий Екватор", Луцк (Нафтовий бізнес)

- адміністрування операційних систем Windows 2000, ХР, 7,8, 10, Embedded та серверних платформ Windows Server 2003-2016.
- встановлення адміністрування віртуальних машин VMware vSphere, VMware vCenter Server.
- Zimbra web client
- адміністрування комп’ютерних мереж (active directory, group policy) ком’ютерних систем (серверів), програмного забезпечення, активного мережевого обладнання тощо.
- побудова та адміністрування мереж на основі протоколу TCP/IP.
- робота з мережевим обладнанням: Mikrotik, D-Link, TP-Link, налаштування IPsec, PPTP, L2TP.
- Консультування користувачів.
- Налаштування офісної периферії.
- Контроль працездатності серверів і допоміжного обладнання.
- Супровід антивірусних програм.
- Налагодження та супровід мережевих сервісів.
- Налагодження та обслуговування мережевого обладнання (маршрутизатори, комутатори, Wi-Fi точки доступу).
- Налагодження та контроль резервного копіювання сервісів.
- Моніторинг роботи сервісів.
- адміністрування робочих станцій та тонких клієнтів
- встановлення, перевстановлення, відновлення роботи операційних систем, програмного забезпечення.
- фізичний ремонт ПК, ноутбуків тощо
- забезпечення телефонного, та інших видів зв’язку.
- обслуговування серверів (домен-контролерів, файлових, DNS, DHCP тощо)
- розробка проектів Структурованої Кабельної Системи та їх реалізація;
- обслуговування комп’ютерної та офісної техніки
- координування роботи підрозділу та ІТ працівників на філіях підприємства.
- закупка комп’ютерного та офісного обладнання, витратних матеріалів, тощо.
- своєчасне опрацювання вхідної та вихідної документації
- організація ремонтів офісного, комп’ютерного обладнання, тощо
- контроль своєчасних оплат за надані послуги, оформлення відповідних документів.
- прийняття участі у підготовці та проведенні тендерів для крупних закупівель техніки, витратних матеріалів, тощо.
- проведення переговорів щодо цінової політики та умов постачання (надання) товарів (послуг) постачальником.

Освіта

ЛДТУ

Автоматизація виробництв, Луцк
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

Адміністрування Участь в тендерах Розробка проектів по відкриттю нових офісів Розробка та втілення проектів СКС та корпоративного зв"язку

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: