Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Марина

Менеджер з бронювання та продажу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Бахмач
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з гостинності

з 05.2023 по 10.2023 (5 місяців)
Phoenix Relax Park, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Створення та організація роботи служби з гостинності- Guest Relation Service.
- Облік забутих речей і організація та повернення їх гостям
- Наповнення велкам на кожен заїзд та Доставка до номеру/котеджу
- Вітальні повідомлення гостям при заїзді
- Постійна розсилка повідомлень гостям з актуальною інформацією щодо подій у комплексі. Відбувається вручну.
- Консультація щодо відвідування місцевих цікавинок, туристичних обєктів, природних пейзажів
- Надання інформації та організація походів у гори
- Надання інформації та допомога в організації самостійних екскурсій
- Надання інформації щодо активного відпочинку в горах та організації турів: рафтинг, прогулянки на квадроциклах, прогулянки на конях, тощо
- Допомога гостям в організації свята ( день народження, річниця, тощо)
- Організація романтичних моментів на території комплексу
- Привітання гостей з днем народження та особливими подіями
- Замовлення трансферу/ таксі по запиту гостя
- Допомога в організації замовлення квітів ( вибір композиції і погодження з гостем)
- постійний звʼязок з гостями. Переписка у Вайбер/телеграм
- вирішення конфліктних ситуацій
- впровадження системи Вибачень для гостей
- допомога гостям готелю у вирішенні поточних питань
- взаємодія з іншими службами готелю
- робота з програмою SERVIO

Менеджер СПіР

з 03.2022 по 05.2023 (1 рік 2 місяці)
Lavanda Country Club, Татарів, Івано - Франківська область (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS;
Комунікація та надання необхідноі інформації потенційним гостям.
Продаж послуг комплексу до моменту поселення.
Співпраця з туроператорами і тур агентами - заключення договорів, оформлення заявок на бронювання, виставлення рахунків.
Контроль роботи адміністраторів рецепції, покоївок. Створення графіків роботи.
Налаштування і контроль продажу номерів через Chanel Manager, Booking.
Робота з групами

Фахівець відділу бронювання

з 01.2022 по 04.2022 (3 місяці)
Прем'єр Інтернешнл, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Надання інформації по наявності номерів та бронювання номерів в системі Servio HMS та Opera.
Комунікація з потенційними гостями через всі можливі засоби зв’язку.
Робота з групами

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2021 по 01.2022 (11 місяців)
Mytravelizer, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Холодні дзвінки.
Ведення клієнтської бази.
Пошук актуальної інформації для наповнення сайту

Старший адміністратор

з 02.2020 по 12.2020 (10 місяців)
Business Regancy Group, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи рецепції.
Робота у програмі SERVIO HMS.
Розробка та впровадження стандартів роботи.
Постановка завдань і контроль роботи персоналу відповідно до стандартів.
Контроль за поселенням і виселенням гостей готелю. Касова дисципліна.
Координація підрозділів готелю.
Робота з он-лайн системами бронювання.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Ведення звітності

Менеджер з туризму

з 03.2019 по 01.2020 (10 місяців)
Anga Travel, Київ (Туризм)

Бронювання готелів, квитків.
Організація трансферу.
Пошук нових підрядників/партнерів.
Оформлення договірних відносин.
Супровід турів. Вирішення конфліктних ситуацій.
Опис туру продукту на сайті компанії. Прорахунок та організація корпоративних замовлень.
Організація та створення пакетних турів

Координатор відділу продажу

з 03.2016 по 11.2018 (2 роки 8 місяців)
Mriya Resort & Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документообігу.
Відправлення документації поштою/ кур'єрською службою.
Контроль оплат з продажу відділу.
Підготовка щоденних звітів про бронювання, акції, доходи.
Ведення протоколу завдань відділу та контроль виконання.
Підготовка авансових звітів, заявки на відрядження, заявки на отримання грошових коштів,
передача рахунків на оплату, робота з закриваючими документами.
Прийом та обробка заявок на бронювання номерів, робота в PMS Fidelio.
Робота з TravelLine і екстранет он-лайн каналів, робота з менеджером каналів.
Допомога в організації туристичних виставок.
Зустріч партнерів. Проведення ознайомчого туру по готелю.
Участь в аналізі ринку готельних послуг, діяльності конкурентів.
Контроль договорів, які узгоджуються всередині компанії і своєчасна відправка партнерам
(Робота в програмі 1С - Документообіг). Укладання договорів про співпрацю.
Проведення звірки звітів агентів (тур оператори, тур агенти, он-лайн агентства). Надання
закриваючих документів.
Робота з сайтами-клонами. Врегулювання процесів співробітництва.
Робота з сайтами партнерів он-лайн агентств

Агент з бронювання

з 01.2015 по 03.2016 (1 рік 2 місяці)
Mriya Resort &Spa, Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення - Кращий співробітник відділу.

Обов’язки:
Прийом і обробка індивідуальних і корпоративних заявок на проживання по телефону та електронною поштою.
Телефонні переговори з гостем, інформування щодо послуг, що надаються в готелі.
Списання грошей з карти гостя. Робота з терміналом.
Врегулювання конфліктних ситуацій.
Робота з відгуками гостей на сайті Booking.com.
Прийом заявок і оформлення бронювання від тур агентств і туроператорів.
Робота з груповими замовленнями.
Робота зі скаргами гостей

Консьєрж

з 06.2013 по 01.2015 (1 рік 7 місяців)
Golden Resort, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення – відкриття та організація роботи стійки Консьєрж з нуля

Обов’язки:
Організація роботи відділу.
Пошук партнерів для співпраці (для надання послуг).
Надання інформаційних послуг для гостей.
Бронювання і купівля авіа, ж/д - квитків.
Організація трансферу.
Організація екскурсійних послуг в Криму. Створення і просування своїх маршрутів.
Організація прокату велосипедів.
Організація додаткових послуг для гостей.
Касова дисципліна.
Продаж сувенірної продукції

Освіта

Чернігівський інститут економіки і управління

Менеджменту, Чернігів
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Диплом Спеціаліста

Додаткова освіта та сертифікати

School of Hotel Basics Michelle - курс Управління готелем

2021

Знання і навички

Бітрікс24 R-Keeper Документообіг Terrasoft CRM Fidelio SERVIO HMS TravelLine Пунктуальність Комунікабельність Ведення CRM Робота із запереченнями Клієнтоорієнтованість Робота в команді

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Турецька — початковий

Додаткова інформація

Захоплююся психологією.
Обожнюю театр, гори і море.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: