- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3382048/
Key account sales manager, 50 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто проживання:
- Сокільники
- Готовий працювати:
- Львів
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Key account sales manager
з 03.2024 по нині
(1 рік 5 місяців)
Видавництво, поліграфія
Обов’язки:
•Будувати міцні відносини з клієнтами, пропонуючи індивідуальні рішення відповідно до їхніх бізнес-потреб.
•Демонструвати можливості платформи, допомагаючи клієнтам досягати їхніх цілей у сфері друку та покращувати бізнес-результати.
•Керувати повним життєвим циклом клієнта – від онбордингу до вирішення проблем, забезпечуючи високий рівень сервісу та задоволеності.
•Співпрацювати з внутрішніми командами для управління потоком замовлень, вирішення виробничих та логістичних питань, а також покращення клієнтського досвіду.
•Виявляти можливості для зростання, надаючи рекомендації щодо розширення, нових послуг і покращення сервісу.
•Виступати голосом клієнта, представляючи його інтереси в компанії, щоб забезпечити оптимальні рішення та максимальну цінність.
Помічник керівника
з 10.2023 по 02.2024
(4 місяці)
ТЦ Дім Інтер'єру, Львів (Роздрібна торгівля)
До моїх обов’язків на посаді помічника керівника входило:
•Організація внутрішньої та зовнішньої логістики.
•Комунікація з іноземними постачальниками (Іспанія, Італія, Польща).
•Укладання договорів із постачальниками.
•Створення замовлень у постачальників та їх документальне оформлення.
•Взаємодія з іншими фахівцями та підрядниками для координації робіт.
•Організація, контроль та звітність щодо ведення соціальних мереж, зовнішньої та внутрішньої реклами.
•Допомога у підборі персоналу.
•Організація робочого процесу торгового центру.
•Аналіз продажів за певний період та звітування перед керівником.
•Контроль товарних залишків.
Back office specialist
з 05.2021 по 10.2023
(2 роки 5 місяців)
Connec3 Нідерланди, Славута (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
За період роботи в Connec3 успішно розвивала довготривалу співпрацю з постачальниками та партнерами.
Обов’язки:
•Забезпечення своєчасного обміну повною інформацією між відділами в Нідерландах та Україні.
•Комунікація та підтримка зв’язків із постачальниками в Україні, ведення документообігу між відділами.
•Контроль виконання заявок постачальниками пиломатеріалів.
•Взаємодія з транспортними компаніями, оформлення транспортних контрактів та створення заявок на перевезення.
•Планування відвантажень та перевезень вантажу, контроль виконання маршрутів і термінів доставки.
•Контроль виконання завдань співробітниками, звітування перед керівництвом.
Графічний дизайнер / Менжер з розвитку
з 11.2016 по 10.2017
(11 місяців)
Fox Art, Славута (Роздрібна торгівля)
Розвивала бренд Fox Art на початку виходу на ринок, наповнила
клієнтську базу лояльними клієнтами
та парнерами.
Обов'язки:
• Проектування макетів та креслень за
замовленнями.
• Розробка рекламно-сувенірної продукції (візитки, банера, флаєра,
каталоги, наклейки, тощо) для
підприємства та клієнтів.
• Наповнення, ведення та розвиток
сайту та основних сторінок у соціальних мережах.
• Підготовка зовнішньої реклами.
• Холодні дзвінки та наповнення бази клієнтів. Розвиток партнерських відносин.
Account manager
з 05.2015 по 06.2016
(1 рік 1 місяць)
Esoft Logistics, Київ (IT)
Працювала з клієнтами, зокрема МХП, Фокстрот, Наша Ряба та іншими.
Обов’язки:
•Впровадження та запуск TMS і ERP систем, а також інших програм для нових компаній.
•Підтримка та супровід існуючих клієнтів.
•Формування технічних завдань (ТЗ) для доопрацювань, встановлення та запуску TMS і ERP систем на підприємствах.
•Тестування функціоналу після впровадження.
•Взаємодія з ІТ-відділом та контроль виконання завдань у межах проєктів.
•Навчання клієнтів та надання технічної підтримки.
Лаборант
з 08.2013 по 09.2014
(1 рік 1 місяць)
Національний Транспортний Університет, Київ (Освіта, наука)
Досягнення:
Наукова та лаборантська діяльність. Робота у приймальній комісії у 2013 та 2014 роках.
Приймала участь у Всеукраїнській олімпіаді з логістики, де посіла 3 місце, разом з командою університету.
Асистент керівника
з 08.2013 по 05.2015
(1 рік 9 місяців)
eSoftLogistics, Київ (IT)
Робота із документами, виконання особистих доручень керівника.
Тестування нового функціоналу у TMS та ERP системах.
Контроль виконання завдань за проектами.
Холодні дзвінки, напрацювання бази клієнтів.
Оператор call-центра
з 09.2012 по 10.2012
(1 місяць)
GFK, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Соціальні опитування на тему "Радіо" в режимі онлайн, заповнення анкет опитуваних осіб та аналіз результатів
Освіта
НТУ
ФЕМП, логістика, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Отримала ступінь магістра за спеціальністю «Логістика», брала участь у державних та регіональних олімпіадах за спеціальністю.
Приймала участь у логістичному фестивалі Logistic's Fest 2013 та 2014.
Наукові публікації:
- «Проблема кадрів при створенні логістичних центрів у західних регіонах країни», 2013р.
– «Дослідження потенціалу регіонального розвитку України крізь призму логістики», 2014
Знання і навички
- MS Office
- Пользователь ПК
- Adobe Photoshop
- CRM
- CorelDRAW
- Планирование
- TMS
- Рисование
- Работа с TMS
Знання мов
Англійська — просунутий
Додаткова інформація
Маю права категорії B.
Схожі кандидати
-
Менеджер по продажам строительных услуг (строительство домов), представитель
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
Львів -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 грн, Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер, управитель з продажу, збуту
Львів, Дніпро , ще 8 міст -
Менеджер з продажу
20000 грн, Львів -
Менеджер з продажу
20000 грн, Львів