• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3382048/

Key account sales manager, 50 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Сокільники
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Key account sales manager

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
Видавництво, поліграфія

Обов’язки:
•Будувати міцні відносини з клієнтами, пропонуючи індивідуальні рішення відповідно до їхніх бізнес-потреб.
•Демонструвати можливості платформи, допомагаючи клієнтам досягати їхніх цілей у сфері друку та покращувати бізнес-результати.
•Керувати повним життєвим циклом клієнта – від онбордингу до вирішення проблем, забезпечуючи високий рівень сервісу та задоволеності.
•Співпрацювати з внутрішніми командами для управління потоком замовлень, вирішення виробничих та логістичних питань, а також покращення клієнтського досвіду.
•Виявляти можливості для зростання, надаючи рекомендації щодо розширення, нових послуг і покращення сервісу.
•Виступати голосом клієнта, представляючи його інтереси в компанії, щоб забезпечити оптимальні рішення та максимальну цінність.

Помічник керівника

з 10.2023 по 02.2024 (4 місяці)
ТЦ Дім Інтер'єру, Львів (Роздрібна торгівля)

До моїх обов’язків на посаді помічника керівника входило:
•Організація внутрішньої та зовнішньої логістики.
•Комунікація з іноземними постачальниками (Іспанія, Італія, Польща).
•Укладання договорів із постачальниками.
•Створення замовлень у постачальників та їх документальне оформлення.
•Взаємодія з іншими фахівцями та підрядниками для координації робіт.
•Організація, контроль та звітність щодо ведення соціальних мереж, зовнішньої та внутрішньої реклами.
•Допомога у підборі персоналу.
•Організація робочого процесу торгового центру.
•Аналіз продажів за певний період та звітування перед керівником.
•Контроль товарних залишків.

Back office specialist

з 05.2021 по 10.2023 (2 роки 5 місяців)
Connec3 Нідерланди, Славута (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

За період роботи в Connec3 успішно розвивала довготривалу співпрацю з постачальниками та партнерами.

Обов’язки:
•Забезпечення своєчасного обміну повною інформацією між відділами в Нідерландах та Україні.
•Комунікація та підтримка зв’язків із постачальниками в Україні, ведення документообігу між відділами.
•Контроль виконання заявок постачальниками пиломатеріалів.
•Взаємодія з транспортними компаніями, оформлення транспортних контрактів та створення заявок на перевезення.
•Планування відвантажень та перевезень вантажу, контроль виконання маршрутів і термінів доставки.
•Контроль виконання завдань співробітниками, звітування перед керівництвом.

Графічний дизайнер / Менжер з розвитку

з 11.2016 по 10.2017 (11 місяців)
Fox Art, Славута (Роздрібна торгівля)

Розвивала бренд Fox Art на початку виходу на ринок, наповнила
клієнтську базу лояльними клієнтами
та парнерами.

Обов'язки:
• Проектування макетів та креслень за
замовленнями.
• Розробка рекламно-сувенірної продукції (візитки, банера, флаєра,
каталоги, наклейки, тощо) для
підприємства та клієнтів.
• Наповнення, ведення та розвиток
сайту та основних сторінок у соціальних мережах.
• Підготовка зовнішньої реклами.
• Холодні дзвінки та наповнення бази клієнтів. Розвиток партнерських відносин.

Account manager

з 05.2015 по 06.2016 (1 рік 1 місяць)
Esoft Logistics, Київ (IT)

Працювала з клієнтами, зокрема МХП, Фокстрот, Наша Ряба та іншими.

Обов’язки:
•Впровадження та запуск TMS і ERP систем, а також інших програм для нових компаній.
•Підтримка та супровід існуючих клієнтів.
•Формування технічних завдань (ТЗ) для доопрацювань, встановлення та запуску TMS і ERP систем на підприємствах.
•Тестування функціоналу після впровадження.
•Взаємодія з ІТ-відділом та контроль виконання завдань у межах проєктів.
•Навчання клієнтів та надання технічної підтримки.

Лаборант

з 08.2013 по 09.2014 (1 рік 1 місяць)
Національний Транспортний Університет, Київ (Освіта, наука)

Досягнення:
Наукова та лаборантська діяльність. Робота у приймальній комісії у 2013 та 2014 роках.

Приймала участь у Всеукраїнській олімпіаді з логістики, де посіла 3 місце, разом з командою університету.

Асистент керівника

з 08.2013 по 05.2015 (1 рік 9 місяців)
eSoftLogistics, Київ (IT)

Робота із документами, виконання особистих доручень керівника.
Тестування нового функціоналу у TMS та ERP системах.
Контроль виконання завдань за проектами.
Холодні дзвінки, напрацювання бази клієнтів.

Оператор call-центра

з 09.2012 по 10.2012 (1 місяць)
GFK, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Соціальні опитування на тему "Радіо" в режимі онлайн, заповнення анкет опитуваних осіб та аналіз результатів

Освіта

НТУ

ФЕМП, логістика, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Отримала ступінь магістра за спеціальністю «Логістика», брала участь у державних та регіональних олімпіадах за спеціальністю.
Приймала участь у логістичному фестивалі Logistic's Fest 2013 та 2014.
Наукові публікації:
- «Проблема кадрів при створенні логістичних центрів у західних регіонах країни», 2013р.
– «Дослідження потенціалу регіонального розвитку України крізь призму логістики», 2014

Знання і навички

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Adobe Photoshop
  • CRM
  • CorelDRAW
  • Планирование
  • TMS
  • Рисование
  • Работа с TMS

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Маю права категорії B.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: