Тетяна
Менеджер-адміністратор, помічник керівника, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3427936
Досвід роботи
Менеджер з продажу ( гурт-роздріб дверей)
з 08.2022 по нині
(1 рік 8 місяців)
Vector, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота В2В, В2С, гурт/роздріб.
Погодження замовлень дилер( гурт)+ роздріб в салоні, робота з дилерами телефонна+ обдзвін з реклами роздріб.
Формування прайсів для дилерів.
Ділові перемовини дилер/ кінцевий клієнт, Робота з холодними клієнтами з реклами і інстаграм, фейсбук і гарячим в салоні.
Робота з гарячим клієнтами, обговорення рекламних пропозицій, знижок, тощо.
Супровід замовлень гурт/роздріб.
Фінансова звітність надходження коштів по оплатах замовлень, відвантаження/ постачання/ монтаж.
Підписання угоди з дилером/кінцевим клієнтом , фото-відео звіт від монтажників, або по проханню компанії від кінцевого клієнта.
Оформлення рекламацій на виробництвах/супровід рекламацій.
Замовлення фурнітури і комплектуючих/ супровід надходження і відвантаження.
Контроль повного розрахунку від дилера/ кінцевий клієнт.
Робота з програмами 1С, СRM,Bitrix,Word, Exel.
Адміністратор
з 10.2019 по 03.2022
(2 роки 5 місяців)
Галич-Гранд, Львів (Будівельна промисловість, деревообробка)
Робота з CRM і Бітрікс ,1C
Пошук клієнтів, холодні гарячі дзвінки. Телефонні переговори, презентація компанії, залучення нових клієнтів.
Співпраця з архітектурними бюро і компаніями. Ведення переговорів і зустрічей із ними для виявлення потреб кінцевого замовника. Контроль виробництва, терміні здачі об'єктів, обговорення всіх поточних питань виробництва и салону.
Робота з тендерами.
Ведення адміністративної документації.
Проведення ділових зустрічей, підписання контрактів, угод, договорів. Супровід клієнта до здачі замовлення, або об'єкту, пошук підрядників для зручності замовника.
Ведення сторінок у соц мережах.
Робота віддалена в умовах пандемії.
Менеджер управитель не продовольчими товарами
з 06.2016 по 11.2019
(3 роки 5 місяців)
Салон дверей "Зебрано", Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
В обовязки входить вся робота від початку і до кінця: консультація клієнтів, продаж, замовлення товару у виробника,контроль терміну виконання замовлень, доставка до кінцевого клієнта, монтажні роботи, фінансові звіти.
Ведення рекламацій.
В асортименті близько 10 фабрик міжкімнатних дверей, близько 8 фабрик по вхідній групі дверей, вікна, підвіконня, ролети , жалюзі ( внутрішні і зовнішні),фурнітура, плінтуса.
Знання і навички
Знання мов
Російська — просунутий
Додаткова інформація
Ільчиняк Тетяна Олександрівна
(Tetyana O Ilchinyak)
Дата народження: 17.02.1981
Місто: Львів Моб. телефон: [
E-mail: [
1996-1999 СПТУ-4 Легкої промисловості
Отримала професію;Кравець верхнього одягу.
Досвід роботи:
Продавець
2006. – лютий 2007.- квітень. Продавець-консультант
Функціональні обов'язки
- прийом товару
- оцінка товару
- викладка товару
-інвентарізація
-консультація клієнтів
-продаж товару
Продавець консультант
2007. – травень 2009 липень.
Функціональні обов'язки
- прийом товару
-робота з клієнтами очно і методом обзвону клієнтів
Старший продавець-консультант
2010 вересень-2012 лютий Магазин-Салон шкіри та хутра ,,Argos,,
Функціональні обов'язки
- робота з персоналом
- підбір персоналу
- прийом товару
-оцінка товару
-контроль за підготовкою товарного вигляду до вивіски в торговому залі
- викладка товара в залі по розмірам по моделям
- контроль за якістю і цілісністю товару
- мотивація колектива до збільшення продаж
2012 лютий-2015 ,,Біанка,,
Функціональні обов'язки
-прийом товару
-робота в 1С
-інвентарізація з 1С виведення залишків і результатів
Професійні навики:
- Знання ПК робота в 1С
- Володіння офісною технікою
- Навики работи з клієнтами
-вміння організовувати роботу
Менеджер-консультант
жовтень 2015-2016 салон меблів “Bellus”
Професійні навики:
Функціональні обов'язки:
-презентація фабрики
консультація клієнтів
-точні розрахунки замовлень
-оформлення замовлення
підписання договору
-відправка замовлення на фабрику
-контроль,супровід замовлення віддалений до замовника
-Володіння мовами: російська- вільно, українська-вільно.
Особисті якості:
Відповідальність, акуратність,
В роботі вперта ,працюю над результатом,якщо чогось не знаю і не вмію ,то швидко вчусь;
Комунікабельна, пунктуальна, цілеспрямована, з почуттям гумору.
Інші резюме цього кандидата
Львів
Тетяна Менеджер по продажам і роботі з людьми Львів Коротка інформація В роботі наполеглива, працюю на результат, швидко навчаюсь,при навчанні хочу знати все, задаю багато запитань. Комунекабельна...
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львів
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Львів
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львів
Менеджер, координатор, адміністратор, помічник керівника, менеджер, аудитор
15000 грн, Львів, Вінниця
,
ще 2 міста
Менеджер, адміністратор, діловод, секретар, помічник керівника
Львів
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно