Резюме від 13 квітня 2018

Ольга

Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника, кадровик, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Здолбунів
Готовий працювати:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з питань зайнятості відділу взаємодії з роботодавцями

з 12.2005 по нині (18 років 5 місяців)
Здолбунівський районний центр зайнятості, Здолбунов (соціальна сфера)

більше 10 років займаюся веденням загального діловодства (оформлення наказів з основної діяльності, про відрядження, реєстрація вихідної вхідної документації, в тому числі, яка надійшла електронною поштою та факсом, контролюю використання поштових конвертів та марок, канцелярських товарів) та кадрового діловодство (контроль за всоєчасним поданням заяв про відпустки та ознайомлення з наказами, ведення табелю обліку робочого часу), надаю послуги роботодавцяв в частині ознайомлення з послугами служби зайнятості, та укомплектування вільних робочих місць. Організовую та проводжу семінари з роботодавцями

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Математики та інформатики, Ровно
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Adobe Photoshop Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом Знання офісних програм

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК, легко орієнтуюсь в середовищі Internet, досконало володію прикладними програмами MS Office, маю навички роботи в PhotoShop, відповідальна, цілеспрямована, вмію організувати свій робочий час

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: