Резюме від 26 січня 2017

Ольга

Адміністратор офісу, менеджер ЗЕД

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент директора - перекладач

з 09.2009 по 02.2015 (5 років 5 місяців)
Козятинська швейна фабрика, Козятин (Промисловість та Виробництво)

переклад робочої документації (кореспонденція, специфікації та інше) з англійської мови на українську (російську) та навпаки, прийом та організація зустрічей з іноземними та українськими партнерами фірми, асистування дирекції у ході ведення ділових переговорів з іноземними партнерами;
прийом, розподіл та відправка кореспонденції, забезпечення внутрішнього документообороту компанії

Перекладач

з 07.2008 по 07.2009 (1 рік)
Анімаційна студія "Борисфен - Лютес", Київ (Інше)

Переклад робочої документації (кореспонденція, лейаути, сториборди та інше) з російської (української) мови на французьку та навпаки

Освіта

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності, факультет менеджменту ЗЕД, Вінниця
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)

Університет Овернь Клермон-Феран-1

Менеджмент і управління підприємствами, м. Клермон-Феран, Франція
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Мовне стажування у Франції

3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, енергійна, комунікабельна, цілеспрямована, легко навчаюсь новому

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: