Tope
Customer support representative, Virtual assistant, Front-end developer
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3675666
Досвід роботи
Customer support representative
з 01.2020 по 01.2023
(3 роки)
Light House Agency, Kiev (Послуги для населення та бізнесу)
Sales representative
з 01.2018 по 01.2020
(2 роки)
Kulanaco, Poltava (Medicine, pharmacy)
Dispatcher
з 03.2017 по 02.2020
(2 роки 11 місяців)
Smart Freight Company, Одесса (Auto business and auto service)
Keep records, monitoring drivers' daily logs for errors or violations and monitoring their working hours and equipment availability.
Keep tabs on the weather at all drivers' locations to be able to flag potential issues, typically with the aid of numerous computer programs.
Serve as a reliable point of contact to balance drivers' health and safety with customer requirements.
Customer Support Manager
з 09.2016 по 12.2021
(5 років 3 місяці)
Gemini Marketing Company, kharkov (Education and science)
Assistant Manager
з 12.2015 по 07.2021
(5 років 7 місяців)
Kievevia Travel Agency, kharkov (Tourism)
Освіта
V.N KARAZIN NATIONAL UNIVERSITY
MEDICINE, kharkov
Вища, з 2013 по 2018 (5 років 5 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
SheCodes React
2022,6 months
Сертифікат
SheCodes Responsive
2022, 6months
Сертифікат
SheCodes Plus
2022, 6months
Сертифікат
Знання і навички
Знання мов
Англійська — просунутий
Додаткова інформація
Welcome to my profile! I am a dedicated Executive Assistant (EA) with a deep passion for supporting businesses. I have over six years of experience as a customer service representative, representing various sectors such as Health, IT, Entertainment, and more. I also have proficiency in HTML, CSS, and JavaScript, the core languages of front-end development.
In addition to my customer service background, I provide virtual assistance to CEOs and high-level executives, helping them achieve their goals while upholding the company's core values and ideologies. Some of my key responsibilities include providing creative and detailed customer care services, scheduling appointments, managing calendars, planning business trips, and more.
I aim to deliver the highest quality personalized support to any company and ensure that projects receive the professional attention they deserve. Recently, I enrolled in an IT program that has given me valuable insights into technology, enhancing my knowledge about new IT trends and how to incorporate them into businesses for increased productivity and growth.
I thrive on continuous learning and actively seek opportunities to acquire more knowledge for my career and personal growth.
Thank you for visiting my profile, and I am excited to connect with you soon!
Sincerely,
Tope.
Схожі кандидати
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно
Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно
.Net-програміст, C++ developer, front end розробник
Дніпро, Дистанційно
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно
Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent
Київ