Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 квітня 2024 PRO

Tope

Customer support representative, Virtual assistant, Front-end developer

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 01.2020 по 01.2023 (3 роки)
Light House Agency, Kiev (Послуги для населення та бізнесу)

Sales representative

з 01.2018 по 01.2020 (2 роки)
Kulanaco, Poltava (Medicine, pharmacy)

Dispatcher

з 03.2017 по 02.2020 (2 роки 11 місяців)
Smart Freight Company, Одесса (Auto business and auto service)

Keep records, monitoring drivers' daily logs for errors or violations and monitoring their working hours and equipment availability.
Keep tabs on the weather at all drivers' locations to be able to flag potential issues, typically with the aid of numerous computer programs.
Serve as a reliable point of contact to balance drivers' health and safety with customer requirements.

Customer Support Manager

з 09.2016 по 12.2021 (5 років 3 місяці)
Gemini Marketing Company, kharkov (Education and science)

Assistant Manager

з 12.2015 по 07.2021 (5 років 7 місяців)
Kievevia Travel Agency, kharkov (Tourism)

Освіта

V.N KARAZIN NATIONAL UNIVERSITY

MEDICINE, kharkov
Вища, з 2013 по 2018 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

SheCodes React

2022,6 months
Сертифікат

SheCodes Responsive

2022, 6months
Сертифікат

SheCodes Plus

2022, 6months
Сертифікат

Знання і навички

MS Office CRM SEO Virtual Assistant Customer Service Representative Coding HTML Figma CSS Git Ведение онлайн-чатов React JavaScript

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Welcome to my profile! I am a dedicated Executive Assistant (EA) with a deep passion for supporting businesses. I have over six years of experience as a customer service representative, representing various sectors such as Health, IT, Entertainment, and more. I also have proficiency in HTML, CSS, and JavaScript, the core languages of front-end development.

In addition to my customer service background, I provide virtual assistance to CEOs and high-level executives, helping them achieve their goals while upholding the company's core values and ideologies. Some of my key responsibilities include providing creative and detailed customer care services, scheduling appointments, managing calendars, planning business trips, and more.

I aim to deliver the highest quality personalized support to any company and ensure that projects receive the professional attention they deserve. Recently, I enrolled in an IT program that has given me valuable insights into technology, enhancing my knowledge about new IT trends and how to incorporate them into businesses for increased productivity and growth.

I thrive on continuous learning and actively seek opportunities to acquire more knowledge for my career and personal growth.
Thank you for visiting my profile, and I am excited to connect with you soon!

Sincerely,
Tope.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: