Маргарита
Помічник керівника, офіс-менеджер, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3688964
Досвід роботи
Менеджер офісних продажів
з 10.2022 по нині
(1 рік 7 місяців)
Провідна, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- робота з вхідним потоком;
- обзвон гарячої та холодної клієнтських баз;
- підтримання існуючої клієнтської бази;
- укладання договорів страхування;
- ведення внутрішньої звітності;
- консультування клієнтів до та після заключення договору страхування.
Помічник керівника, бухгалтер
з 03.2021 по 03.2023
(2 роки)
ТОВ «Альянспроменерго», Київ (Транспорт, логістика)
- забезпечення життєдіяльності офісу компанії: закупівля витратних матеріалів, облаштування офісу, організація ремонтних робіт, організація прибирання офісу;
- відправка та отримання кореспонденції, взаємодія з кур‘єрськими службами;
- бронювання готелів, замовлення квитків, пропрацювання маршруту подорожі;
- здача в оренду об‘єктів нерухомості ( розміщення реклами, проведення переглядів, взаємодія з рієлторами та клієнтами, підготовка і заключення договорів, забезпечення обслуговування зданого об‘єкту);
- підбір персоналу, проведення співбесід;
- виконання різнопланових доручень керівника;
- робота в програмі 1С ( формування видаткових накладних, рознесення банківських виписок).
Менеджер офісних продаж
з 09.2019 по 02.2021
(1 рік 5 місяців)
СК Провідна, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- робота з вхідним потоком;
- обзвон гарячої та холодної клієнтських баз;
- підтримання існуючої клієнтської бази;
- укладання договорів страхування;
- ведення внутрішньої звітності;
- консультування клієнтів до та після заключення договору страхування.
Начальник відділу операційного обліку
з 09.2017 по 09.2019
(2 роки)
СК "Провідна", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)
- ведення обліку договорів страхування, додаткових договорів в програмі INSIS;
- нарахування,формування актів та виплата комісійної винагороди;
- формування,перевірка та відправка реєстру облікованих договорів;
- складання звітів для департаменту операційної діяльності головного офісу ПрАТ СК "Провідна";
- списання бланків;
- проведення інвентаризації;
- прийом-передача бланків;
- взаємодія з керівниками центрів продажу;
- підготовка документів для директора філії;
- виконання доручень директора філії.
Провідний фахівець відділу операційного обліку
з 11.2016 по 09.2017
(10 місяців)
СК Провідна, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)
Освіта
Черкаський державний бізнес-коледж
Облік і аудит, Черкаси
Вища, з 2010 по 2016 (5 років 4 місяці)
Бакалавр
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості: Відповідальність, організованість,пунктуальність, здатність швидко навчатися, уважність, посидючість, аналітичний склад розуму,вміння працювати в команді.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Адміністратор рецепції, помічник керівника, менеджер з продажу
Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
Київ
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Дніпро, Нікополь, Дистанційно
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 грн, Дніпро, Дистанційно