Резюме від 7 травня 2024 PRO

Жанна

Директор з персоналу, HR BP

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по управлінню трудовими відносинами і кадровому адмініструванню

з 11.2018 по нині (5 років 6 місяців)
Міжнародна компанія (~ 3000 працівників), Київ (Харчова промисловість)

Управління командою з 8 працівників
Впровадження та підвищення ефективності функції Трудові відносини та Кадрове адміністрування згідно з культурою та стратегією компанії
Розробка та впровадження програм по мінімізації ризиків для компанії для проєктів з реструктуризації
Координація проведення аудитів з Контрольного середовища та Прав людини в Україні та СНД
Розробка концепції та карт HR процесів для автоматизації та спрощення
Організація процесу та безпосередня участь у розробці та адаптації HR політик, процедур та документів
Організація ефективної взаємодії з профспілками в Україні та СНД
Координація проведення розслідувань із звернень працівників на глобальну лінію з будь-яких питань
Проведення навчання з питань, пов'язаних із трудовим законодавством, Кодексу етики
Індивідуальна робота по трудових спорах
Організація процесу бронювання працівників
Організація процесу аналізу та розробки планів заходів щодо нівелювання ризиків, пов'язаних з конфліктами інтересів
Підготовка комунікаційних компаній, публікації у внутрішніх журналах та розсилках

Менеджер проєкту, консультант

з 10.2018 по 02.2019 (4 місяці)
Українська компанія (~1400 прац.), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка унікальної системи грейдів для компанії, системи сукупної винагороди, моделювання сценаріїв впровадження

Експерт з регулювання соціально-трудових відносин

з 08.2017 по 10.2018 (1 рік 2 місяці)
Міжнародна компанія (~ 3800 прац.), Київ (Харчова промисловість)

Впровадження функції «Соціально-трудові відносини» з «нуля»
Розробка програми підвищення ефективності взаємодії з профспілками
Колективні перемовини та перегляд колективних договорів
Розробка програм управління ризиками
Розробка та впровадження проєктів/пропозицій з оптимізації/автоматизації/підвищення ефективності процесів, пов'язаних із трудовими відносинами
Підготовка до аудитів, координація проведення
Проведення навчання по окремим програмам компанії
Перегляд Політик, Процедур и Корпоративних стандартів у сфері трудових відносин

Провідний експерт з процесів розвитку персоналу та розробки кадрової політики

з 01.2017 по 07.2017 (6 місяців)
Українська компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розвиток та промоція на зовнішньому ринку напрямку з надання HR послуг
Розробка проєктів з аутсорсингу HR послуг (грейдинг, побудова систем KPI та винагород)
Консультування з питань в сфері HR

Керівник департаменту з планування персоналу

з 02.2015 по 12.2016 (1 рік 10 місяців)
ДТЕК Енерго (~ 100 000 прац.), Київ (Енергетика)

Забезпечення закриття вакансій корпоративного центру та 1-2 рівней управління на активах компанії, розробка програм адаптації
Впровадження єдиної бази даних exit - інтерв'ю
Впровадження грейдингу та оцінка посад
Побудова системи оплати праці згідно із методологією Hay Group
Побудова єдиної системи мотивації (матеріальної та нематеріальної) для всіх підприємств компанії
Актуалізація системи KPI та схем преміювання в рамках впровадження проєкту "Цілепокладання"
Координування роботи з проєкту «Розробка єдиної системи рейтингів та нагороджень»
Координування розробки та впровадження окремих модулів (відбір, адаптація) в проєкті «Модернізація системи відбору, адаптації, розвитку та навчання персоналу», роль експерта у модулях розвитку та навчання
Управління проєктом «Соціальный клімат»
Формування цільової організаційної структури компанії, оптимізація чисельності штата
Организація процесів кадрового діловодства, у т. ч. автоматизація
Организація процесу бюджетування, контроля та аналізу використання фонда оплати праці та адміністративних витрат компанії (всі бізнес-блоки)
Организація HR-процесів згідно з принципами вертикально інтегрованої компанії; розробка HR політик та процедур
Індивідуальна робота з директорами з напрямків та экспатами
Врегулювання звернень працівників на «Гарячу лінію»
Забезпечення внесення змін в проєкт Генеральної Угоди

Менеджер з пільг та компенсацій

з 02.2010 по 02.2015 (5 років)
ПАТ «САН ІнБев Україна» (~2500 прац.), Київ (Харчова промисловість)

Побудова ефективної системи оплати праці: щорічний аналіз ринку та перегляд діапазонів зарплат, аналіз ефективності схем преміювання (річна, квартальна, премія відділу продажів), зміна структури заробітної плати, супроводження грантів акцій та опціонів. Комунікація та запровадження змін
Стандартизація та адаптація компенсаційної політики в Україні згідно з зональними та глобальними політиками
Розрахунок економ. ефекту та супроводження передачі процесів всіх функціональних напрямків у Бізнес Сервіс Центр
Створення ефективної організаційної структури функції «Пільги та компенсації» в Україні: стандартизація та централізація процесів на рівні Зони «Європа» та бізнес-підрозділу, передача рутинних процесів у Бізнес Сервіс Центри Будапешту та Харкова, управління змінами
Щорічний перегляд Колективного договору та перемовини з профспілками
Щорічне оновлення Політик з компенсацій та пільг, комунікація змін
Бюджетування, контроль та аналіз використання фонду оплати праці та інших витрат на персонал
Оцінка посад за методологією Hay Group. Проєкт зі зміни системи грейдів для виробничих підрозділів та Бізнес Сервіс Центру
Супроводження зовнішніх аудиторських перевірок по HR-питанням
Індивідуальна робота з директорами та експатами
Впровадження «Персонального кабінету» для працівників
Впровадження Excellence Program для функції «Пільги та компенсації»

Фахівець з планування та аналізу фікс.та капіт. витрат, економіст, бухгалтер

з 11.1999 по 02.2010 (10 років 3 місяці)
ТОВ «САН ІнБев Україна», Чернігів (Харчова промисловість)

Забезпечення розрахунку бюджету по фіксованим витратам, у т.ч. по ремонтам та техобслуговуванню, по відділенню; аналіз відхилень
Формування бюджета по послугам по Україні та Зоні Центральної та Східної Європы; аналіз відхилень
Впровадження підходу ZBB у процеси бюджетування
Розрахунок окупності проєктов, аналіз виробничих та адміністративних капітальних інвестицій по відділенню
Контроль збереження активів на відділенні, впровадження точок контролю
Аналіз контрактів по капітальним інвестиціям, ремонтам та техобслуговуванню, послугам
Опис бухгалтерських процесів для передачі в Бізнес Сервіс Центр
Ведення бухгалтерського обліку та звітності за принципами IAS та GAAP по відділенню; ПДВ та акцизного збору, дебіторської заборгованості, готової продукції, тари, МШП, операцій у роздрібній торгівлі
Координація підготовки фінансової інформації для аудиторів

Освіта

Чернігівський державний інститут економіки та управління

Факультет "Облік та аудит", спеціаліст з економіки, Чернігів
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Лідерство в ІнБев", внутрішній тренінг

2014

«Міжнародні системи сукупної винагороди» (GR7), CBSD

2012

«Стратегічна комунікація системи сукупної винагороди» (GR9), CBSD

2012

«Змінна винагорода» (GR6), CBSD

2012

«Менеджмент в ІнБев», внутрішній тренінг

2012

«Управління базовою заробітною платою та оплата за ефективність» (GR4), CBSD

2012

«Визначення вартості посади на базі ринкових ставок – запровадження конкурентоспроможної системи оплати праці» (GR17), CBSD

2011

«Управління сукупною винагородою» (GR1), CBSD

2011

«Перемовини та ефективна комунікація», внутрішній тренінг

2011

«Оцінка посад», Hay Group

2010

«Ефективний менторінг в дії», внутрішній тренінг

2009

«Управління змінами», внутрішній тренінг

2008

«Лідерство та мотивація. Ефективні методи впливу», TNKS

2007

«Інвестиції в будівництві», Міжнародна академія фінансів та інвестицій

2006

«Практика міжнародного бухгалтерського обліку», Ernst & Young

2005

«Стрес-менеджмент», Baltic Training Group

2005

"Фінансі для нефінансистів", FSG

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Знання всіх HR процесів Трудове законодавство

Знання мов

Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: