Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 червня 2022 PRO

Володимир

Фінансовий директор, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий та Операційний директор

з 03.2018 по нині (6 років)
Приватна компанія, Луцьк (Виробництво та торгівля (250 чол)

•Налагодження системи планування, управлінського обліку, звітності та аналізу на базі 1С 8 згідно із стандартами МСФО
•Організування ефективного кредитування обігової та інвестиційної діяльності підприємства.
•Управління грошовими потоками бізнесу.
•Юридична реорганізація з метою оптимізації та зменшення витрат.
•Розробка і впровадження схеми оптимізації оподаткування.
•Впровадження бюджетування та середньострокового планування.
•Інвентаризація домовленостей із постачальниками та укладання нових домовленостей.
•Описання та налагодження бізнес-процесів
•УПРАВЛІННЯ відділами : бухгалтерія, фінансовий відділ, збут, постачання

Фінансовий директор

з 12.2014 по 07.2016 (1 рік 7 місяців)
ДЮНА, Львів (легка промисловість, виробництво та продаж панчішно-шкарпеткових виробів)

Діяльність підприємства: Виробництво та продажу панчішно-шкарпеткових виробів в Україні. На підприємстві працює близько 800 чол.
Обов»язки і досягнення:
•Сформував фінансову функцію на підприємстві, зокрема відділи : фінансовий відділ, казначейство, плановий відділ. Кількість підлеглих на різних рівнях близько 10 чол.
•Впровадив фінансову модель діяльності підприємства, з допомогою якої відбувається управління прибутковістю у всіх відокремлених каналах збуту : дистрибуція, національні мережі, приватні марки, власний роздріб ( в т. ч. інтернет-магазин).
•Реалізував «з нуля» функцію управлінського обліку для цілей акціонерів на базі міжнародних стандартів обліку ( починаючи від процедур і завершуючи складанням щоденного та щомісячної звітності : баланс, P&L, cash-flow.
•Організував процедуру тендерних закупівель, зокрема на закупівлю сировини у великих масштабах із Індії, Туреччини та ЄС, що значно збільшило вибір постачальників, зменшило собівартість продукції та збільшило обсяг товарних кредитів.
•Організував ефективне кредитування підприємств ( обігове та інвестиційне на закупівлю обладнання) на основі проведених переговорів та документального забезпечення кредитних угод.
•Зменшив податкове навантаження на 40% шляхом впровадження прозорих схем мінімізації ( ФОП, венчурні фонди КУА тощо) та шляхом впровадження роботи із нерезидентами ( кредити, імпорт, експорт тощо).
•Безпосередньо організував підготовку схеми купівлі одного із великих виробничих підприємств у групу та вивід його роботи на планові показники.
•Налагодив функцію розрахунку планової собівартості виробництва у розрізі переділів.
•Пряма робота з акціонерами : звітність, бізнес-плани та бюджетування (підготовка, захист).

Головний економіст

з 09.2013 по 12.2014 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «К.А.Н. ДЕВЕЛОПМЕНТ», Київ (девелопмент, будівництво)

Виконував функцію фінансового заступника керівника наступних проектів компанії: житловий комплекс «ПАРКОВЕ МІСТО » (м.Київ, www.parkovemisto.com, загальна площа будівництва 90 тис. м.кв.) та торгово-розважальний центр «RESPUBLIKA» ( м.Київ, www.respublika.com.ua, загальна площа будівництва 294 тис .м. кв.)

Обов'язки та досягнення:

Основний функціонал: a) внесення уточнень до бюджетів на основі змін основних параметрів: зміни до проекту будівництва, б) заключення нових угод (додатків) з підрядниками, зміна договірних цін тощо; в) визначення розміру планового та фактичного прибутку г) план - фактний аналіз. Рівень деталізації бюджету,- до 50 статей бюджету, близько 100-200 позицій у кожній статті.
Здійснив перерахунок бюджетів девелоперських проектів та захист цих розрахунків перед Інвесторами та керівництвом підприємства . Склав та узгодив з Інвестором: графіки виконання робіт і графіки фінансування.
Контроль заявок на поточне (щомісячне, тижневе) фінансування , затвердження заявки у службі Інвестора. Кількість підрядних організацій, які одночасно працювали на будівельному майданчику ,- до 30 підприємств.
Здійснював формування зовнішньої звітності перед Інвестором у погоджених формах, захист звітності.

Керівник фінансового віддлу

з 07.2012 по 07.2013 (1 рік)
АТ «Позняки-Жил-Буд», Київ (девелопмент, будівництво)

Сайт компанії : http://pjs.com.ua/uk/golovna

Обов'язки та досягнення:
Виконав розрахунок собівартості, прибутковості проектів. Сформував плани у розрізі підприємств, а також зведений консолідований фінансовий план.
Здійснював формування звітності для акціонерів і партнерів компанії
Брав участь у складанні бізнес-планів, розробці концепцій входу у великі девелоперські проекти і захисту цих розрахунків перед інвесторами

Фінансовий директор

з 09.2003 по 07.2012 (8 років 10 місяців)
Комфорт-Сервіс , КОМФОРТБУД, Львів (Будівельний холдинг)

Відповідав перед акціонерами та CEO за фінансову функцію будівельного Холдингу повного циклу ( середньорічний оборот компанії 300-400 млн.грн./рік ), штат працівників до 2 000 чоловік.

Діяльність Холдингу: За період діяльності було створено та об"єдано під одним управлінням : 5 будівельних підприємств , 2 щебеневих кар»єри і 1 піщаний кар»єр , 7 бетонних заводів , інститут проектування . Загалом компанією у період 2003-2012 рр. збудовано понад 500 тис.м.кв. житлових та промислових площ. Географія діяльності - вся Україна.

Обов»язки та досягнення:

В складі команди 4-ти чоловік створив з нуля будівельний Холдинг із самостійним залученням зовнішніх інвестицій (кредитні кошти, лізинг, продаж акцій) у розмірі до 20 млн.USD.
Створив фінансову вертикаль на підприємстві. В моєму прямому підпорядкуванні перебували: бухгалтерія ,фінансово-економічний відділ та склад підприємства (загалом близько 20 чол.).
Створив центри фінансової відповідальності (ЦФВ) з окремими бюджетами, задачами і стратегією (близько 10).
Побудував систему внутрішньої звітності і контролю за нею у розрізі дочірних підприємств Холдингу. В 2008-2012 роках контролював до 15 таких підприємств.
Здійснював консолідування управлінської звітності перед акціонерами на протязі 2007-2012 років. Отримав позитивне підтвердження консолідованої звітності міжнародною аудиторською компанією Grant Thornton .
Безпосередньо готував і подавав на погодження на щорічні збори акціонерів,-річні звіти про діяльність дочірних підприємств та материнської компанії , та бюджети планових інвестицій.
Здійснював податкове стратегічне планування діяльності підприємств мережі, побудував систему оптимізації податкових платежів.
Формував та погоджував з акціонерами інвестиційні плани підприємства, бюджети діяльності.
Найбільший виконаний об»єкт на умовах Головного підрядника ,- ТРЦ King Cross Leopolis (Львів) заг. площею 105 тис. м. кв.

Бухгалтер

з 10.2001 по 05.2003 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «НВП «ІМВО»,, Львів (Виробництво металоконструкцій та логістичних систем)

Діяльність підприємства: Виробництво металоконструкцій та логістичних систем : www.imvo.lviv.ua/ua
Обов»язки і досягнення:
•Виконував лінійні функції ведення бухгалтерського обліку по ділянках: прихід матеріалів та сировини; основні засоби та МШП; виробництво та реалізація готової продукції
•Сформував собівартість готової продукції в розрізі статей витрат. Здійснював контроль за списанням прямих витрат і розподілом накладних.

Освіта

Національний Університет «Львівська Політехніка»

Економіка та підприємництво, облік і аудит, Львів
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 10 місяців)

Диплом магістра із відзнакою за спеціальністю "Облік і аудит" (середній бал 90/100) , навчання на стаціонарі,.

Додаткова освіта та сертифікати

Імідж освіта, курси англійської мови , рівень Intermediate

2017, 6 місяців

Знання і навички

Знання офісних програм

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Громадянство: українець
Сімейний статус: одружений (з 2006р).; виховую 2-х дітей (віком 8 і 13 років)
Дата і місце народження: 27.03.1979 ( вік 43 років), м. Львів
Права водія категорії "B" ( досвід водіння 20 років)


Професійні навички:

•Фінансовий та управлінський облік, аудит та аналіз господарської діяльності різнопланових підприємств.
•Глибоке знання податкового законодавства, а також нормативних актів, що регулюють бізнес у сфері будівництва, виробництва та логістики.
•Стратегічний аналіз , фінансове моделювання, управління людьми, організаційні і комунікативні здібності, передові навики роботи на комп»ютері.
•Глибоке знання бізнес-процесів та технологій у будівництві, легкій промисловості та девеломпенті. Автоматизація бізнес-процесів. Побудова система KPI.
•Формування бізнес-планів їх захист перед інвесторами, банками, партнерами та реалізація на практиці. Фінансовий та податковий облік, аудит. Правове і податкове ( в т.ч. міжнародне) регулювання згідно вимог законодаства

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: