Резюме від 17 травня 2017 PRO

Анна

Руководитель отдела продаж

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Руководитель направления отдела продаж

з 07.2011 по нині (12 років 9 місяців)
ТОВ "Телесвит" ("Воля"), Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Ивано-Франковский национальный технический университет нефти и газа (ИФНТУНГ)

Финансов, специалист с финансов, Ивано-Франковск
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Освіта:
2006 - 2010 р.р. - навчалася у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу, отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» і здобула кваліфікацію бакалавра з економіки і підприємництва;
2010 – 2011 р.р. - навчалася у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та кваліфікацію спеціаліст з фінансів.

Додаткова інформація

Досвід роботи:

1 серпня 2016 – керівник напрямку Служби продажів ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-навчання співробітників та допомога в роботі на даному проекті;
-контроль виконання поставлених перед співробітниками та службою планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації та підборі планових показників, які б об’єктивно показували кількісну та якісну сторони роботи окремого співробітника, та команди в цілому;
-контроль «показників доступності», робота над досягненням їх планового значення;
-проведення аналізу та підготовка статистик ефективності роботи проекту в цілому;
-моніторинг дзвінків, відпрацювання виявлених помилок спільно з співробітниками для їх усунення в майбутньому;
-розробка нових та оптимізація уже діючих карт спілкування та схем розмови, враховуючи специфіку роботи проекту.

З червня 2015 – старший консультант служби по роботі з новими абонентами(напрямок продажів) ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-участь у запуску групи продажів;
-навчання співробітників та допомога в роботі на даному проекті;
-контроль виконання поставлених перед співробітниками планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації та підборі планових показників, які б об’єктивно показували кількісну та якісну сторони роботи окремого співробітника, та команди в цілому;
-контроль «показників доступності», робота над досягненням їх планового значення;
-проведення аналізу та підготовка статистик ефективності роботи проекту в цілому;
-моніторинг дзвінків, відпрацювання виявлених помилок спільно з співробітниками для їх усунення в майбутньому;
-розробка нових та оптимізація уже діючих карт спілкування та схем розмови, враховуючи специфіку роботи проекту.

З травня 2014 – старший консультант служби по роботі з новими абонентами ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-забезпечення виконання поставлених планових показників;
-аналіз ефективності роботи співробітників;
-участь в розробці пропозицій по мотивації співробітників, з метою підвищення ефективності їх роботи;
-підготовка статистик та презентацій по роботі служби;
-навчання та допомога в адаптації нових співробітників;
-взаємодія з суміжними службами;
-активна участь у організації навчального процесу та адаптації нових співробітників на страті створення групи обслуговування абонентів «першої лінії» на базі внутрішнього колл-центру;
-проведення тренінгів для потенційних співробітників внутрішнього та зовнішнього колл-центрів.

Серпень 2012 – травень 2014 - консультант 4-ї категорії служби технічної підтримки ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків і допомога у вирішенні технічних питань по послузі інтернет абонентів компанії «Воля»;
-робота з базою даних Service Desk, Work.

Лютий 2012 – липень 2012 - консультант 3-ї категорії служби технічної підтримки ТОВ «Телесвіт» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків і допомога у вирішенні технічних питань по послузі інтернет абонентів компанії «Воля»;
-робота з базою даних Service Desk, Work;
-здійснення вихідних дзвінків абонентам компанії для проактивного усунення технічних неполадок послуг, актуалізація сервісних заявок;
-допомога ВЕБ-каналу у відпрацюванні запитів на підключення з сайту.

Липень 2011 – січень 2012 – консультант обслуговування вхідних дзвінків компанія «eCall» («Воля»):
-обслуговування вхідних дзвінків від абонентів компанії «Воля», надання консультацій по технічним, фінансовим та питанням по підключенню послуг.

Додаткові відомості:

Знання української і російської мови, англійська – розмовний рівень.
Досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook).
Проходила навчання та отримала сертифікати:
1. «Управління продажами»;
2. «Основи менеджменту»;
3. «Наставництво та коучинг»;
4. «Технології аналізу дзвінків та зворотній зв'язок співробітникам колл-центру»

Особисті якості: Професійний підхід до роботи, цілеспрямованість, пунктуальність, креативність, комунікабельність, доброзичливість, уважність та відповідальність за результати.

Хоббі: У вільний час захоплююсь вишивкою хрестиком та активним відпочинком.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: