Резюме від 4 грудня 2017 PRO

Ирина

Специалист отдела кадров, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
62 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заместитель начальника отдела кадрового администрирования

з 04.2010 по 02.2017 (6 років 10 місяців)
ПАТ Державний ощадний банк, Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

Робота в програмі ХИТЦ , ПЗ «Парус», 1С 8 кадри
-загальне керівництво працівниками відділу та організація роботи відділу,
-розробка і ведення системи кадрового обліку,
-проведення співбесід,
-узагальнення підсумків роботи з кадрами, аналіз причин плинності, розробка пропозицій щодо усунення виявлених недоліків, заходи щодо підбору персоналу на вивільнені місця,
-ведення кадрової документації, прийняття на роботу, звільнення, переведення співробітників,
-ведення та облік листків непрацездатності,
-формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників,
-подання звітів по прийнятим працівникам до податкової служби у ПЗ «MEDOK»,
-ротація працівників за виробничою необхідністю,
-розробка посадових інструкцій та заключення договорів про матеріальну відповідальність,
-надання довідок про дійсне та минуле місце роботи, знаходження у відпустці по догляду за дитиною,
-збереження та заповнення трудових книжок,
-підготовка матеріалів для рекомендації працівників для заохочення та винагород,
-складання графіків відпусток та надання персоналу усіх типів відпусток

Зав. канцелярії.

з 02.2007 по 07.2010 (3 роки 5 місяців)
Комерційний банк «Причорномор”я», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

- Методичне керівництво організацією діловодства філії,
- облік особового складу підприємства,
- формування штатного розпису,
- прийняття, переведення, звільнення персоналу,
- облік та надання різних видів відпусток,
- ведення та трудових книжок,
- ведення табелів обліку робочого часу співробітників,
- оформлення лікарняних листків,
- підготовка матеріалів по атестації та переатестації персоналу,
- ведення усіх розпорядчих документів по особовому складу та основній діяльності підприємства,
- оформлення наказів на відрядження,
- складання звітів до центру зайнятості населення,
- разробка посадових інструкцій персоналу,
- ведення архіву та розробка номенклатури справ поточного діловодства,
- формування документів до справ постійного та тимчасового зберігання;
- та інше.

Провідний економіст відділу по роботі з персоналом

з 05.2005 по 02.2007 (1 рік 9 місяців)
Філія-Миколаївське обласне управління ВАТ «Ощадбанк», Николаев (Николаевская обл.) (Фінанси, банки, страхування)

Методичне керівництво, контроль та консультації кадрового персоналу відділеннях Ощадбанку в районах Миколаївської області із загальною чисельністю працюючих понад 1200 чол.
Безпосередня робота з персоналом обласного управління чисельністю понад 130 чол.:
Прийняття-звільнення персоналу, оформлення листків непрацездатності, ведення та формування особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу працівників усієї області, складання звітів для центру зайнятості, звіт по зайнятості інвалідів, організація навчання персоналу у школі економічних знань, тестування операційно-касових працівників та інша кадрова робота.

Освіта

Херсонский индустриальный институт

Экономика и организация, инженер-экономист, Херсон
Вища, з 1982 по 1988 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Word Користувач Internet Робота зі сканером Робота з принтером Впевненість

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

ПК: Microsoft Word, Інтернет – як упевнений користувач, вміння користуватись сканером, принтером, копіювальним апаратом, російська, українська – вільно, англійська (базова)
Комунікабельність, відповідальність, порядність, уміння вести переговори, вміння працювати у команді, ініціативність, орієнтація на результат.
Розгляну інші цікаві пропозиції, якщо потрібно - готова вчитись та освоювати інші професії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: