Резюме від 27 квітня 2023 PRO

Ольга

Junior UI/UX, UI designer, content manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Freelance

з 02.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
-, Київ (IT)

Customer support representative

з 11.2019 по 01.2020 (2 місяці)
Whaleapp LTD, Київ (IT)

-gaming industry experience
-deep understanding of casual games mechanics and experiences
-knowledge of tools, such as: Excel, Asana
-work with Zendesk (system for tracking, prioritising and solving customer support tickets)
-work with clients' reviews
-work with both - positive and negative feedback

Technical customer support

з 02.2019 по 11.2019 (9 місяців)
Master Call, Київ (Finance, banking, and insurance)

-providing full technical support to the clients
-everyday support via phone/email/tickets/chats in CRM
-following-up with any requests of the clients, considering the issue and choosing the most comfortable and helpful way to assist the client
-arranging phone calls and sending calendar reminders to the account managers of the clients
-providing the clients with the start-up information via email and phone call, requesting all necessary documents for the full verification of the clients’ accounts
-work with CRM(setting reminders to the clients; uploading the documents; removing all personal data from users’ accounts; assistance in technical questions like changing/resetting the password, removing/adding any kind of information)
-creating and processing tickets in CRM
-work with Excel
-work with Jitsi
-processing everyday reports

Sales manager, Team leader

з 06.2017 по 02.2019 (1 рік 8 місяців)
International company, Киев (Фінанси, банки, страхування)

-everyday client search
-existing client support
-team control and coordination, setting team priorities
-identifying and correcting points for improvements
-following up with new members on daily tasks (preparation of educational reports, training materials)
-schedule and monitor tasks to meet deadlines
-identifying clients' needs
-fulfilling customer care

Account manager

з 03.2017 по 06.2017 (3 місяці)
International company, Киев (Finance, banking, and insurance)

-full customer service to existing clients (emails, calls, presentations, analytics) and new clients search
-inter-department coordination to satisfy clients’ needs
-setting priorities with clients

Освіта

КНЛУ

Переклад (англійська, французька), Київ
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Front-End developer at Ucode Academy

2020-2021, 5 місяців

Web-Designer at Genius.Space

2022, 4 місяці

UX/UI(supported by IT Generation) at Projector

2022-2023, 6 місяців

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Французька — початковий

Додаткова інформація

Objective

Desrire to gain new experience in IT field as UI/UX designer or content manager. Open for internship programs to try new technologies. Always looking to learn and improve.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: