Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3929756
Инспектор отдела кадров, бухгалтер, секретарь
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Місто проживання:
- Ніжин
- Готовий працювати:
- Бахмач, Борзна, Дистанційно, Ніжин, Носівка
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Administrativni pracovnik
з 09.2022 по нині
(1 рік 7 місяців)
Харчова промисловість
Адміністративне забезпечення складського документообігу чеської компанії.
Освіта
ДУІТ
Право, Киев
Незакінчена вища, з 2017 по 2020 (2 роки 9 місяців)
СНАУ
Облік і аудит, Сумы
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 5 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Центр підвищення кваліфікації державних службовців
2018
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Чеська — початковий
Додаткова інформація
Ціль:
Реалізація своїх професійних можливостей та їх ефективне застосування. Із задоволенням і великим ентузіазмом візьмусь за новий вид роботи, адже в мене є постійне прагнення розвитку як духовного, так і професійного.
Досвід роботи:
Дата надходження: 2018-2022 роки
Фріланс
Види діяльності:
1) автор студентських робіт
2)копірайтер/рерайтер
3)редактор стрічки новин на сайті новин
4)помічник адміністратора інтернет-магазину.
дата надходження: 23.11.2017 року
закінчення: 21.01.2018 року
найменування підприємства: Районна державна адміністрація
назва посади: «Провідний спеціаліст сектору управління персоналом»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
дата надходження: 31.10.2016 року
закінчення: 31.03.2017
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Інспектор з кадрів»
функціональні обов'язки
•облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
•військовий облік.
дата надходження: 1301. 2014 року
закінчення: 29.10.2016
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Секретар»
функціональні обов'язки
За час роботи вдалося вдосконалити певні професійні навики і набути нових. Без особливого роду знань, умінь і навичок секретареві не справиться зі своїми обов'язками. А в обов'язки входить:
•облік, реєстрація, розгляд і підготовка вхідної кореспонденції для доповіді керівництву;
•оформлення (в тому числі друкування) і відправлення розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
•підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів;
•аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
•підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
•прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
•організація прийомів відвідувачів;
•прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції.
Крім роботи з документами в обов'язки секретаря включаються функції по бездокументальному обслуговуванню.
Зокрема:
•технічне забезпечення роботи керівника;
•підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
•організація прийому працівників і відвідувачів;
•телефонне обслуговування;
•організація спеціальних прийомів гостей;
•контроль за святковими і ювілейними датами;
•обробка пошти;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
Дата надходження: 1 серпня 2013 року
закінчення (міс. / рік): по січень 2014 року
найменування підприємства: ТОВ Агрофірма "Обрій" LTD
назва посади: «Вагар»
функціональні обов'язки
Ця посада вимагала належного виконання таких функціональних обов'язків:
•правильно проводити зважування вантажів;
•здійснювати записи в Книгу вагаря;
•приймати талони при привезенні зерна з поля;
•заповнювати Реєстр приймання зерна вагарем (ф. № 78а);
•заповнення ТТН на відправлення зерна;
•вчасно подавати вищезазначені документи в бухгалтерію;
•доглядати за вагами і перевіряти правильність їх показань.
Освіта:
•дата надходження: вересень 2017 року
•закінчення: 2020 рік
•назва навчального закладу: Державний університет інфраструктури та технологій
•рівень освіти: Бакалавр
•назва спеціальності: Право
•дата надходження: вересень 2013 року
•закінчення: 27 лютого 2017
•назва навчального закладу: Сумський національний аграрний університет
•назва факультету: Економіки та менеджменту
•рівень освіти: Магістр
•назва спеціальності: Облік і аудит
Додаткова інформація:
•володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС
•комп'ютерні навички - впевнений користувач.
•знання мов : українська - вільно, російська - вільно, англійська - рівень Pre-intermediate.
•водійське посвідчення - категорія В.
Інше:
•Вік: 28 років
•Наявність дітей: немає
•Наявність шкідливих звичок: відсутні
Схожі кандидати
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Дистанційно, Київ
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, фахівець із соц. роботи, бухгалтер
15000 грн, Дистанційно, Київ, Малин
HR-менеджер, рекрутер, інспектор відділу кадрів
35000 грн, Дистанційно
Інспектор відділу кадрів, бухгалтер, HR-менеджер
14000 грн, Дистанційно, Дніпро, Кам'янське
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Дистанційно, Одеса
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Дистанційно, Житомир