Резюме від 15 травня 2023 PRO

Любов

Інспектор з кадрів, організатор діловодства

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
59 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "Сабвей Сервіс", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Кадрове діловодство в повному обсязі:
- прийом/звільнення;
- оформлення/збереження трудових книжок;
- графік відпусток;
- розробленя посадових інструкцій;
- формування особових справ + особові картки ф. П-2;
- накази про прийом/звільнення/надання відпустки;
- табель обліку робочого часу;
- розроблення графіку змінностей
- штатний розпис

Менеджер з персоналу (за сумісництвом)

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ТОВ "ВІП Інтеграл Плюс", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Кадрове діловодство в повному обсязі:
- прийом/звільнення;
- оформлення/збереження трудових книжок;
- графік відпусток;
- розробленя посадових інструкцій;
- формування особових справ + особові картки ф. П-2;
- накази про прийом/звільнення/надання відпустки;
- табель обліку робочого часу;
- розроблення графіку змінностей
- штатний розпис

Інспектор з кадрів/організатор діловодства

з 10.2011 по 02.2017 (5 років 4 місяці)
ТОВ "Дезант"/ТОВ "НВП "ВІЛАН", Київ (фармацевтика)

ТОВ «Дезант» з 10.10.2011 р. по 17.02.2017 р. (14 шт. одиниць)
ТОВ «НВП «ВІЛАН» за сумісництвом з 02.07.2012 р. по 17.02.2017 р. (78 штатних одиниць)
Прийом, звільнення, переведення згідно КЗпП України у повному обсязі;
- ведення, зберігання та облік трудових книжок, особових справ працівників;
- розміщення об’яв про вакансії в інтернеті;
- підбір персоналу на сайтах з пошуку роботи в Інтернеті, проведення попередніх/первинних співбесід, супровід на період терміну випробування;
- взаємодія із центром зайнятості, інтернет-ресурсами з пошуку персоналу:
- оформлення відпусток (видання наказу, внесення даних до особової картки працівника);
- щорічне складання графіку відпусток працівників, контроль за вчасне надання відпусток згідно графіку;
- розрахунок резерву відпусток працівників станом на кінець року та подання до бухгалтерії
- ведення табелю обліку використання робочого часу працівників;
- оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- оформлення відряджень;
- складання Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про відділи, про адаптацію новоприйнятих працівників;
- надання довідок з місця роботи, характеристик, рекомендацій;
- розроблення і внесення змін до штатного розпису;
- підготовка і здача звітів в державні установи.
Організація роботи з діловодства:
- розроблення положення про діловодство на підприємстві;
- приймання, реєстрація, передача за призначенням;
- реєстрація, відправлення вихідної кореспонденції;
- складання листів, запитів, відповідей на запити;
- редагування текстів у листах, зверненнях, тезах, статтях
- забезпечення офісу канц/госптоварами та їх видача:
- приймання замовлень від підрозділів.
Ведення бібліотечного фонду підприємства:
- упорядкування каталогу літератури;
- облік видання літератури для використання у роботі;
- оформлення формуляру читача.
Оформлення передплати періодичних видань на рік:
- контроль за отриманням підписних видань;
- ведення підшивки газет і журналів;
- зберігання підписних видань за роками;
- щорічний контроль за подовженням дії договору про оренду поштової скриньки на поштовому відділенні зв’язку.
Організація корпоративних заходів.

Менеджер

з 08.2008 по 10.2011 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Балтік Старс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Прийом, звільнення персоналу згідно КЗпП України.
Оформлення, зберігання та облік трудових книжок, особових справ, оформлення виписок з трудових книжок, пенсій.
Облік загального та безперервного стажу співробітників.
Видання наказів з кадрових питань, про заохочення, відряджень, рекомендацій, характеристик, надання довідок з місця роботи.
Табельний облік.
Оформлення відпусток, листків тимчасової непрацездатності.
Складання посадових інструкцій і положень про відділи, структурних підрозділів, розроблення штатного розпису, структури підприємства.
Формування і розміщення вакансій в Інтернеті; робота з центром зайнятості.
Первинна співбесіда з претендентами на вакантні посади; проведення; участь у формуванні кадрового резерву; ведення звітності за вакансіями;
Планування, організація і проведення корпоративних заходів

Редактор навчальної і реферативної літератури

з 05.2006 по 10.2007 (1 рік 5 місяців)
ТОВ Видавничо-торговельна фірма "Перун", Київ (Видавництво, поліграфія)

Редагування, корегування текстів, верстка, набір тексту навчальної, художньої, наукової літератури, словників.
Участь у книжкових виставках-ярмарках, організація презентацій нових видань, участь у конкурсах на краще видання.
Редакційною роботою займалась за сумісництвом (видалено) з 1995 по 2006 рр. включно

Керівник відділу кадрів/канцелярії

з 06.1992 по 04.2006 (13 років 10 місяців)
Структурний підрозділ Міністерства освіти і науки України, Київ (Освіта, наука)

Організація і контроль работи відділу кадрів
Прийом, звільнення, переведення згідно КЗпП України;
- оформлення, зберігання та облік трудових книжок, вкладишів до трудових книжок, особових справ, карток, пенсій, оформлення витягів з трудових книжок:
- облік загального та безперервного стажу працівників;
- складання наказів з кадрових питань, про винагороди, відряджень;
- складання рекомендаційних листів, характеристик, надання довідок з місця роботи;
- ведення обліку використання робочого часу (табель);
- оформлення листків тимчасової непрацездатності (лікарняні), надання відпусток;
- складання посадових інструкцій, положень про відділи, структурних підрозділів;
- участь у розробленні і складанні штатного розпису, структури підприємства;
- формування та розміщення вакансій в Інтернеті, пошук працівників в Інтернеті; робота з центром зайнятості; розроблення системи підбору, відбору та адаптації персоналу;
- первинна співбесіда з претендентами; проведення попередніх співбесід в телефонному режимі; участь у формуванні кадрового резерву; ведення звітності з вакансій, сумісництву;
- планування, організація і проведення корпоративних заходів;
Оформлення вхідної, вихідної кореспонденції;
Складання внутрішніх наказів з адміністративної/господарської діяльності, розпоряджень, складання, розроблення внутрішнього трудового розпорядку, листування з вищестоячими організаціями, ведення контролю за виконавчою дисципліною

Освіта

Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

Педагогіка, психологія (дошкільна) за спеціальністю – викладач педагогіки, психології, Одеса
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 9 місяців)

Вихователь дітей дошкільного віку, методист, завідувач ДНЗ та у закладах освіти на посаді практичного психолога, викладач психології та педагогіки (дошкільної) у вищих навчальних закладах II – IV рівня акредитації, а також займати посади, визначені для освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст»

Додаткова освіта та сертифікати

Правове регулювання трудових відношень. Кадрове діловодство

2013, тиждень

Республіканський навчально-методичний центр комп’ютеризації освіти

1993, тиждень

Друкарські курси

1983, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Email M.E.Doc 1С:Підприємство 1С ЗУП CorelDRAW The Bat! Операційні системи Верстка

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Цілеспрямована, комунікабельна, енергійна, відповідальна, пунктуальна, вміння чути і слухати співбесідника, в будь-якій ситуації знаходити компроміси, поступлива, життєрадісна, з розвиненим почуттям гумору, стримана, урівноважена, володію організаційними здібностями, стресовитривала, не конфліктна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: