Резюме від 14 березня 2018

Ігор

Керівник торгової точки, проектний, операційний менеджер, 16 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний менеджер, Начальник відділу організації роботи ресторанів

з 06.2011 по 04.2017 (5 років 10 місяців)
ТОВ ОККО-РІТЕЙЛ (Конценр "Галнафтогаз"), Львов (Автобізнес та автосервіс)

•Аналіз ефективності роботи персоналу мережі
•Розробка та впровадження нової системи оплати праці для працівників ресторанів та кафе. Визначення КПЕ.
•Прийняття кадрових рішень про прийом чи звільнення керівників ресторанів/кафе
•Розрахунок преміальних показників для системи мотивації
•Бюджетування доходів та операційних витрат мережі ресторанів (кафе)
•Контроль дотримання бюджетних показників та операційний вплив на досягнення фінансових показників діяльності
•Планування внутрішніх перевірок торгових точок, аналіз їх результатів, контроль за виправленням виявлених недоліків чи порушень
•Розробка та впровадження системи оцінки рівня сервісу торгових точок з клієнтської сторони
•Формування завдань працівникам відділу та контроль їх виконання.
•Участь у розробці спеціалізованих програм навчання адмінскладу та лінійного персоналу ресторанів/кафе
•Контроль нововведень.
•Участь у розробці маркетингових активностей та визначення їх ефективності
•Комунікації з мережею в режимі "єдиного вікна" для оптимізації комунікаційних потоків
•Налаштування та адміністрування системи керування інцидентами.
•Контроль за вчасним виконанням заявок торгових точок
•Отримання, обробка і систематизація даних по програмі "Таємний покупець", формування аналітичних звітів по рекомендаціях та контроль втілення
•Формування аналітичних звітів про продажі. Аналіз продаж та внесення пропозицій
•Участь у проектах, пов'язаних зі змінами основних бізнес-процесів
•Координування та адміністрування бізнес-процесів управління змінами
•Безпосереднє керівництво процесом запуску нових торгових точок.
•Запуск та розвиток проектів із виїзного харчування та кейтерингу

Заступник керiвника проекту, Начальник вiддiлу збуту

з 11.2009 по 05.2010 (6 місяців)
ПП «Будьмо здоровi», Львов (Промышленность и Производство)

•Налагодження документообiгу
•Розробка положень про дистрибуцiю, про вiддiл маркетингу, про порядок замовлення, зберiгання та рух сировини
•Розробка цiновоi полiтики
•Написання бiзнес-плану проекту
•Взаємодія з банками, страховими компаніями та нотаріальними конторами
•Аналiз витрат та визначення собiвартостi

Менеджер вiддiлу збуту, Керiвник вiддiлу збуту

з 03.2009 по 09.2009 (6 місяців)
ТзОВ "Інтер-Пак", Жидачов (Промышленность и Производство)

•Створення та ведення бази даних клiєнтiвПошук нових клієнтів
•Отримання замовлень
•Контроль оплат та вiдвантажень
•Зв'язок iз постачальниками та транспортними органiзацiями

Заступник директора з економіки та фінансів

з 01.2006 по 02.2009 (3 роки 1 місяць)
ТзОВ "Керамік" (ДП ЗАТ "ЖБК "Ваш Дім"), Жолква (Промышленность и Производство)

•Ведення бюджету доходів та витрат підприємства (план-факт аналіз)
•Ведення платіжного календаря
•Ведення розрахунків з постачальниками
•Проведення переговорів з покупцями
•Проведення техніко-економічного обґрунтування угоди
•Взаємодія з фінансовими, кредитними, податковими установами, страховими компаніями та нотаріальними конторами.
•Робота з готівковими коштами
•Ведення комерційних та господарських договорів
•Проведення управлінського аналізу діяльності підприємства та подача відповідних звітів акціонеру.
•Організація документообігу на підприємстві

Економіст

з 09.2004 по 02.2009 (4 роки 5 місяців)
ЗАТ "Житлово-будівельна компанія "Ваш Дім", Львов (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Ведення платіжних операцій організації (робота з системою Клієнт-Банк)
•Ведення валютних операцій
•Розрахунок процентів та суми основного боргу по кредитах та позиках
•Облік та ведення угод
•Відкриття та закриття рахунків у банках
•Ведення бюджетів окремих об'єктів будівництва
•Формування зведеного звіту про фінансові результати підприємства.

Освіта

Львівська Комерційна Академія

Міжнародних економічних відносин, Львов
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 9 місяців)

Здобув кваліфікацію спеціаліста із міжнародних економічних відносин та закінчив курси викладача економіки

Додаткова освіта та сертифікати

Управління фінансами ресторану

2016

Технологія проведення бізнес-тренінгу

2016

Управління професійним розвитком

2016

Управління за цілями

2016

Курс тренінгів "Менеджмент"

2014

Семінари-тренінги Кирила Погодіна (•Сучасний кейтеринг: типові помилки і успішні рішення; •Бенкетні послуги ресторану)

2013

Управління часом та ефективна взаємодія з Microsoft Outlook

2013

Знання і навички

MS Office

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Водійське посвідчення
Категорії В, С.

Громадська діяльність
Помічник депутата обласної ради

Особисті якості
Вважаю себе щирою, відкритою та комунікабельною людиною з аналітичним складом розуму та високим рівнем відповідальності. Дуже не подобається не пунктуальність інших, відповідно, ще більше не люблю заставляти чекати на себе.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: