Резюме від 22 лютого 2020 PRO

Масальський Володимир Володимирович

Менеджер проектів

Повна зайнятість.

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Проджект-менеджер будівельних проектів

з 02.2019 по 10.2019 (8 місяців)
MDC, Київ (Створення офісів)

Як керівник проекту з боку генпідрядника здійснював управління, як загальнобудівельними роботами (виконувалися власним персоналом компанії), так і підрядними організаціями, які займалися виробництвом та монтуванням інженерних комунікацій (СКС, електрика, ОВіК, пожежогасіння, ВК).
За 9 місяців було успішно реалізовано 2 проекти.
1-й проект - створення офісу для української філії IT-компанії з США. Площа приміщення по підлозі - 560 м.кв.
2-й проект - створення головного IT-офісу для великої української компанії. Площа - 2 200 м.кв (4 пов.).
У сферу обов'язків входило:
- контроль виконання будівельних робіт у відповідності до кошторису та проекту (графіки MS Project);
- комунікація з ГАП;
- контроль підрядників;
- координація зі службою замовника;
- вирішення спірних моментів;
- приймання робіт від субпідрядних організацій;
- захист і здача робіт замовникові;
- документальний оборот (акти прихованих робіт, акти виконаних робіт, виконавчі схеми, сертифікати, журнали і т.д.);
- контроль матеріального забезпечення будмайданчика (відділ постачання, фінвідділ).

Провідний фахівець з інжинірінгу

з 01.2007 по 12.2016 (9 років 11 місяців)
self-employed, Киев (будівництво)

Виконав пошук замовників, та виступив в якості проект-менеджера в більше ніж 100 будівельних проектах. Міг успішно координувати роботу над двома-трьома проектами одночасно.
Налагодив плідні стосунки з архітекторами, будівельниками, та постачальниками будівельних та супутніх товарів.
Успішно здав всі проекти, в частині своєї компетенції.
Особисто координував роботу декількох будівельних бригад.

Директор

з 01.2006 по 12.2006 (11 місяців)
Нітоінвест, Киев (девелоперська)

Створив організаційне ядро компанії та визначив напрямок розвитку.
Створив кадровий резерв, готовий приступити до роботи в місячний термін.
Керував створенням документального підґрунтя для реєстрації компанії в органах держаної влади. Реєстрував компанію у відповідних органах влади.
Підготував договори для винайму площ, необхідних для функціонування компанії.
Провів попередні переговори з ймовірними партнерами та постачальниками.
(Проект задля якого реєструвалося підприємство не отримав продовження. Компанію перепродали)

Менеджер. Виконавчий директор. В.о. директора представництва

з 12.1999 по 06.2002 (2 роки 6 місяців)
Марконі, Киев (виготовлення дерев’яних, алюмінієвих та ПВХ віконних конструкцій та фасадних систем)

За два роки пройшов шлях від менеджера до виконавчого директора представництва. Наприкінці обіймав посаду виконуючого обов'язки директора представництва.

За цей строк особисто успішно реалізував понад два десятки будівельних проектів від квартир та приватних будинків, до офісних будівель.

Контакти з архітектурними та будівельними фірмами, залучені мною до співробітництва, роками приносили плідні результати для компанії.

Приймав безпосередню участь та організовував присутність компанії «Марконі» на 4 київських будівельних виставках.

На посаді виконавчого директора:
Створив професіональну команду менеджерів.
Керував діяльністю монтажно-експлуатаційного підрозділу. За цей час кількість особового складу підрозділу виросло втроє.
Успішно вирішував всі спірні питання та рекламації, що виникали з замовниками та постачальниками.


Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

ТОСУ (Технологічне обладнання та системи управління), Обладнання текстильної легкої промисловості та побутового обслуговування., Киев
Вища, з 09.1991 по 06.1996 (4 роки 9 місяців)

Кафедра військової підготовки КНУТД

Організація продовольчого, речового, шкіперського і торгівельно-побутового забезпечення, Киев
Вища, з 09.1991 по 07.1996 (4 роки 10 місяців)


Додаткова освіта

  • Основи програмування CS50 (2016, 12 тижнів)
  • WNISEF, Соціальне підприємництво (2017, 5 тижнів)
  • IRF, Аналіз даних та статистичне виведення на мові R (2017, 5 тижнів)
  • Prometheus, Дизайн-мислення для інновацій (2017, 5 тижнів)
  • IRF, Машинне навчання (2018, 4 тижні)
  • IRF: Сучасне керівництво проектами - мистецтво порушення правил (2018, 4 тижні)
  • Apple Consulting: СМС – Система Менеджменту Ситуацій (2018, 4 тижні)
  • Києво-Могилянська академія: Вступ до Теорії обмежень та Процеси мислення як потужний підхід до управління бізнесом (2019, 4 тижні)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
досвідчений користувач — стандартні офісні пакети, інтернет, графічні та креслярські програми.


Знання мов

Англійська — середній


Додаткова інформація

Проживання: Київ.
Сімейний стан: одружений.
Знання мов: українська, російська — рідні, англійска — intermediate level.

Позитивні якості: спрямованість на результат, вміння “тримати удар”, достатній досвід та навички в коммунікації, достатній досвід приймання непростих рішеннь та несення особистої відповідальності за них, вимогливість до себе та інших.

Негативні якості: відвертість, недовіра до людей, недостатні навички делегування повноваженнь.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: