Резюме від 15 листопада 2018 PRO

Олександр

Фахівець оцінки якості, 11 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу якості

з 03.2018 по 07.2018 (4 місяці)
Бодо Україна, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Фахівець оцінки якості

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
Київстар, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Національна академія статистики обліку та аудиту

Аудит і підприємництво, Киев
Вища, з 2018 по 2020 (1 рік 4 місяці)

Магістратура

Додаткова інформація

Панасюк Олександр Олександрович
м. Київ, вул. Половецька 29
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані:
дата народження 02.11.1997
місце народження м.Умань
сімейний стан Неодружений
Освіта:
2014 – 2018: Бакалавр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліку та аудиту
Спеціальність:Облік та аудит
2018-2020: Магістр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліково-статистичний факультет
Спеціальність: Аудит і підприємництво ( не закінчена )
Досвід роботи:

ПрАТ «Київстар»
Лютий 2016 – Березень 2017, співробітник команди Bottom -Up NPS сектор телемаркетингу.
Обов’язки:
•Виявити причини низьких оцінок в рамках опитування NPS;
•Зафіксувати і передати інформацію для аналізу;
•Консультація абонентів стосовно тарифних планів, послуг, налаштування мобільного інтернету.

Бодо Украина:
Березень 2018 – Липень 2018, співробітник відділу оцінки якості.
Обов’язки:
•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Знання мов:
Українська та Російська – на високому рівні,
Англійська – базовий рівень (зі словником).
Знання ПК: MS Office: Word, Excel, Power Point, Google Диск, 1С 8,3;
Особисті якості: Маю навички ведення ділових переговорів з сегментом B2B та B2c.
Здатний до швидкого засвоєння інформації та успішної практичної реалізації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: