Резюме від 15 листопада 2018 PRO

Панасюк Олександр Олександрович

Фахівець оцінки якості, 11 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
21 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер відділу якості

з 03.2018 по 07.2018 (4 місяці)
Бодо Україна, Киев (Услуги для населения и бизнеса)

•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Фахівець оцінки якості

з 02.2016 по 03.2017 (1 рік 1 місяць)
Київстар, Киев (Оператор мобільного звязку)


Освіта

Національна академія статистики обліку та аудиту

Аудит і підприємництво, Киев
Вища, з 09.2018 по 01.2020 (1 рік 4 місяці)

Магістратура


Додаткова інформація

Панасюк Олександр Олександрович
м. Київ, вул. Половецька 29
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані:
дата народження 02.11.1997
місце народження м.Умань
сімейний стан Неодружений
Освіта:
2014 – 2018: Бакалавр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліку та аудиту
Спеціальність:Облік та аудит
2018-2020: Магістр у Національній академії статистики обліку та аудиту
Факультет: Обліково-статистичний факультет
Спеціальність: Аудит і підприємництво ( не закінчена )
Досвід роботи:

ПрАТ «Київстар»
Лютий 2016 – Березень 2017, співробітник команди Bottom -Up NPS сектор телемаркетингу.
Обов’язки:
•Виявити причини низьких оцінок в рамках опитування NPS;
•Зафіксувати і передати інформацію для аналізу;
•Консультація абонентів стосовно тарифних планів, послуг, налаштування мобільного інтернету.

Бодо Украина:
Березень 2018 – Липень 2018, співробітник відділу оцінки якості.
Обов’язки:
•Прослуховування і оцінка дзвінків менеджерів за підсумками місяця;
•Обробка та вирішення скарг клієнтів (сайт, пошта, Facebook);
•Консультація клієнтів в чаті, пошті;

Знання мов:
Українська та Російська – на високому рівні,
Англійська – базовий рівень (зі словником).
Знання ПК: MS Office: Word, Excel, Power Point, Google Диск, 1С 8,3;
Особисті якості: Маю навички ведення ділових переговорів з сегментом B2B та B2c.
Здатний до швидкого засвоєння інформації та успішної практичної реалізації.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: