Резюме від 21 травня 2023 PRO

Анна

Менеджер з підбору та навчання персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер

з 05.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
ТОВ "НеоЛаб", Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, лабораторії, мед.представники, медсестри, хоз.відділ тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• розробка та впровадження KPI, атестацій, тестувань та положень;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, в тому числі повністю сформований новий відділ продажу. Розроблено та впроваджено низку KPI та аттестацій (колл-центр, відділ бухгалтерії, рекрутингу, лабораторії, медсестер, маркетингу, відділи продажів та закупівлі)

Менеджер з персоналу

з 05.2020 по 04.2022 (1 рік 11 місяців)
ЧП "Голден-Фарм", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на позиції на всіх рівнях компанії (співробітники у відділи логістики, бухгалтерії, маркетингу, ІТ, продажу, виробництва, складу, мед.представники тощо)
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами, проведення тестувань, надання зворотного зв'язку, робота з відгуками;
• Розробка та запровадження організаційної політики та положень; Розробка навчальних матеріалів, тестів, скриптів, курсів, тренінгів для підрозділів групи;
• Аналіз роботи та взаємодії підрозділів та внесення пропозицій щодо збільшення ефективності комунікацій між підрозділами;
• Часткове ведення кадрової документації;
• Аналіз потреби та закупівля спец.одягу;
• Організація та участь у проведенні епід.заходів;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані команди професійних співробітників для різних підрозділів компанії, багато з яких продовжили успішно працювати та рости кар'єрними сходами всередині компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів, політик, положень, посадових інструкцій, регламентів роботи для різних підрозділів.

Рекрутер

з 04.2018 по 03.2020 (1 рік 11 місяців)
freelancer, Киев (Пошук персоналу, HR)

• Аналіз вхідних запитів на пошук претендентів
• Активний пошук кандидатів на ІТ позиції (Java, JavaScript, Ruby, .Net, NodeJS, Angular, Vue, React, PHP, Full stack, Ui- UX, BA) від Junior до Architect
• Пошук кандидатів з використанням внутрішніх баз, LinkedIn, Djinni, Dou, сайтів вакансій і т.д.
• Обговорення деталей роботи з потенційними кваліфікованими кандидатами.
• Проведення тестувань
• Ведення звітності за знайденими вакансіями

Досягнуті результати: ефективне та швидке закриття багатьох вакансій для різних ІТ компаній (серед прикладів – закриття вакансії middle Java developer за 1 день від надходження заявки до прийняття офферу)

Бізнес-тренер

з 02.2017 по 04.2018 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "ФК "Финком кредит", Киев (Фінанси, банки, страхування)

• Розробка та проведення навчальних матеріалів, тестів, скриптів, процедур, курсів, тренінгів для всіх підрозділів компанії;
• Навчання нових співробітників, наставництво, вступ на посаду;
• Розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця" в Компанії;
• Створення та контроль служби телефонної підтримки клієнтів;
• Розробка, впровадження та керування системи наставництва;
• Створення, контроль та актуалізація електронної Корпоративної бібліотеки;
• Розробка та введення регламентів та стандартів обслуговування та поведінки ; розробка професіограм та участь у відборі персоналу ; інспекцій та, на основі аналізу, корекція персоналу;
• Пост тренінговий супровід та контроль якості навчання;
• Проведення консультацій та надання інформаційної підтримки співробітникам Компанії;
• Аналіз та контроль знаходження рішень для нестандартних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів;

Досягнуті результати та нагороди: сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Компанії. Створено з нуля телефонну службу підтримки клієнтів. За період роботи бізнес-тренером відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено низку стандартів та регламентів роботи для служби телефонної підтримки клієнтів та менеджерів у відділеннях.

Проектна робота з формування Відділення персоналу

з 08.2016 по 01.2017 (5 місяців)
ГК “Ізобуд”, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Сформовані та навчені команди професійних співробітників для різних підрозділів Групи компаній. За період роботи запропонувала декілька пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділів Групи компаній. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи для різних підрозділів. Розроблено та введено організаційну структуру по кожній компанії з Групи компаній. Відкориговано статистику щодо існуючих співробітників, розроблено статистику для нових співробітників. Проведено 2 успішних корпоративних захода.

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

з 10.2015 по 07.2016 (9 місяців)
ТОВ “Імперія дверей Портес”, Київ (Роздрібна торгівля)

За період роботи Начальником відділу навчання запропонувала низку пропозицій, які згодом були впроваджені у роботу відділів Компанії. Розроблено та впроваджено стандарти та регламенти роботи Відділення якості та кваліфікації. Налагоджено контроль якості, за допомогою "Таємного покупця". Збільшено інтерес до Корпоративної бібліотеки та проведено низку успішних акцій для підвищення рівня інтересу та лояльності к Компанії. Розроблено та проведено більше 20 тренінгів, спрямованих на підвищення обслуговування. Розроблено матеріали для продуктового навчання та тренінгові програми онбординга та підвищення кваліфікації персоналу.
Після звільнення ще біля року продовжували співробітництво з компанією на проектній основі.

Наставник групи «Інформаційний центр»

з 07.2013 по 06.2015 (1 рік 11 місяців)
АТ «Банк Ренесанс Капітал», у березні 2015 р. - злиття з ПАТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Сформовані та навчені команди професійних консультантів. За період роботи наставником запропонувала низку пропозицій, які згодом було впроваджено у роботу відділу. Нагороджена дипломом - «Найкращий співробітник» 3-го кварталу 2013 року Управління інформаційної підтримки та обслуговування, а також дипломом «Рух уперед та ні кроку назад» за високі показники з перших кроків у роботі. Очолила формування служби наставників та сформувала і навчила наступних наставників груп, які згодом зайняли керуючи позиції в компанії

Вихователь

з 09.2012 по 04.2013 (7 місяців)
Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1, КЗ, Київ (Освіта, наука)

Розроблено та введено в практику заняття з арт-терапії для корекції агресивної поведінки, зниження проявів адиктивної поведінки у групі. Проведено низку керекційних та терапевтичних заходів з группами підлітків та дитячої группи

Адміністратор, старший вихователь

з 09.2010 по 06.2012 (1 рік 9 місяців)
Мережа дитячих ігрових кімнат «Тарзанія», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Сформовано професійні групи аніматорів, розроблено нові сценарії для проведення свят, організовано успішну роботу нової кімнати, збільшено на 20% продаж свят.

Освіта

Слов'янський державний педагогічний університет

Психолог, викладач вищих навчальних закладів, факультет "Психології" Магістр, диплом з відзнакою, Слов'янськ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

2009

Авторська школа академіка АПН України Т.С.Яценко з глибинної психокорекції (варіант активного соціально-психологічного навчання)

2006

Стресс – менеджмент

2014

Майстерність наставника

2014

Ділове спілкування

2014

Ефективне спілкування по телефону

2015

Рольові ігри в тренінгах

2016

Тренінг для тренерів

2016

Знання і навички

MS Office MS Outlook CRM Битрикс24 IS-Card

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вище середнього
  • Англійська — початковий

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

Ключові навички

Підбір персоналу:
*аналіз потреб компанії в персоналі,складання профілю кандидата на основі інтерв'ю з майбутнім безпосереднім керівником,
*розміщення вакансій на цільових ресурсах (LinkedIn, Djinni, Dou, Rabotaua, Workua, Grcua, OLX, Facebook, Telegram та Viber чати, Avito тощо),
*проведення індивідуальних та групових співбесід, тестування технічних та особистих навичок,
*надання зворотного зв'язку, розробка посадових інструкцій,вступ на посаду,
*супровід під час адаптаційного періоду,
*розробка матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу, KPI.
*досвід підбору персоналу у сферах: медицина, фінансові організації, ІТ, будівництво, маркетинг, бухгалтерія, виробництво, продаж (B2B & B2C), HR, логістика, а також у сфері *обслуговування та домашнього персоналу

Навчання персоналу:
*аналіз потреби у навчанні персоналу,розробка тестувань та опитувальників з технічних та особистих навичок,
*розробка навчальних матеріалів для навчання персоналу для адаптаційного періоду та вузькоспеціалізованих матеріалів, *спрямовані на розвиток необхідних для виконання успішної роботи навичок,
*розробка корекційних програм, спрямованих на підвищення продуктивності працівників,
*розробка індивідуальних та групових програм підвищення кваліфікації,
*розробка програм та матеріалів для тимбілдингів та корекції рівня стресу у співробітників,
*проведення тестувань, опитувань, інтерв'ю, тренінгів та корекційних заходів,
*посттренінговий супровід та аналіз якості навчання
розробка, впровадження та керування служби "Таємного покупця"

Робота з HR іміджем компанії (внутрішнім та зовнішнім):
*надання зворотного зв'язку кандидатам,
збір, аналіз та обробка зворотного зв'язку про компанію від співробітників та кандидатів,
*робота з відгуками про компанію на спеціалізованих сайтах,
розробка та участь у заходах для підняття іміджу компанії, (тимбілдінги, корпоративи, ярмарки вакансій)
*розробка матеріалів про компанію для формування сприятливого іміджу компанії (для внутрішнього та зовнішнього клієнта).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: