Резюме від 19 червня 2019

Юлія

Менеджер з продажу, логіст, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар-референт, помічник директора

з 07.2017 по 11.2017 (4 місяці)
ПП "Кортеж", Івано-Франківськ (Будівництво дерев'яних будинків)

Робота з клієнтами по телефону та в офісі, складання та відправка комерційних пропозицій, складання та підписання договорів з клієнтами, презентація продукції, контроль на виробництві при відсутності керівника і т.д.

Старший менеджер з продажу

з 03.2016 по 11.2016 (8 місяців)
Інтернет -магазин меблів "Unomas", Сімферополь (Продажі в роздріб меблів широкого вжитку єконом і середнього класу через інтернет ресурс)

Відкриття інтернет-магазину з нуля, вихід на щомісячний оборот 2 млн. руб через 3 міс, контроль за всіма сферами роботи магазину, крім бухгалтерії.

Основні обов'язки:
-ведение продажів через сайт інтернет-магазину в програмі 1С;
-консультація клієнтів безпосередньо в виставковому залі за асортиментом товару в наявності на виставці, на складі або на сайті;
-консультування покупців по телефону;
-відповідь на питання клієнтів по електронній пошті;
-обробка замовлень в 1 клік;
-складання дизайн-проектів в програмі PRO100;
-організація замірів у клієнта;
-прийом готівки від клієнта, через касовий апарат і термінал, з подальшим звітом та інкасацією в бухгалтерію;
-уточнення про наявність товару, час прибуття на склад і замовлення товарів у постачальника за замовленням клієнта;
-організація доставки, зборки, підйому / заносу на поверх товару що прибув на склад видачі кінцевому споживачу на об'єкт;
-звірка з постачальниками і ведення графіка поставки товарів на склад;
-веденння рекламацій з постачальниками і заводами;
-складання комерційних пропозицій клієнтам і держорганізаціям;
-прийом товару за накладними на склад по позиціях і номенклатурі в момент відсутності збирача-комірника;
-складання договорів при замовленні клієнта;
-контроль над порядком в залі, на складі і на виставці;
-оформлення виставкового залу і контроль над продажами товарів з виставки і поповнення їх;
-ведення переговорів з постачальниками та укладання з ними договорів;
-щотижневе ведення графіків продажів і аналіз їх для збільшення прибутку;
-закупівля канцтоварів та іншого господарського інвентаря;
-повна перевірка документації на замовлення клієнта з підписами (замовлення клієнта-договір-дизайн-проект (якщо потрібен) -замовлення постачальнику-прибуткова накладна на склад-реалізація) з подальшою здачею в архів;
-вирішення проблем адміністративного характеру по персоналу та приміщенню.


Рекомендації
•Дарья Сейтасанова (Головний бухгалтер, Інтернет -магазин меблів "Unomas", м. Сімферополь)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер з продажу

з 03.2013 по 02.2015 (1 рік 11 місяців)
Інтернет -магазин меблів "Діамант", Сімферополь (Продажі в роздріб меблів широкого вжитку єконом і середнього класу через інтернет ресурс)

Прийшла на роботу продавцем-консультантом, через пів року стала менеджеромом з продажу, а ще через пів року старшим менеджером з продажу, де в підпорядкуванні мені стали відділ продажів, склад і доставково-збиральна бригада.

Основні обов'язки:
-ведення продаж через сайт інтернет-магазину в програмі 1С;
-консультація клієнтів безпосередньо в виставковому залі за асортиментом товару в наявності на виставці, на складі або на сайті;
-консультування покупців по телефону;
-відповідь на питання клієнтів по електронній пошті;
-складання дизайн-проектів в програмі PRO100;
-виїзд на заміри до клієнта;
-прийом готівки від клієнта, через касовий апарат і термінал, з подальшим звітом та інкасуванням в бухгалтерію;

-уточнення про наявність товару, час прибуття на склад і замовлення товарів у постачальника за замовленням клієнта;
-організація доставки, зборки, підйому / заносу на поверх товару що вже прийшов на склад видачі кінцевому споживачу на об'єкт;
-ведение рекламацій з постачальниками і заводами;
-складання комерційних пропозицій клієнтам і держорганізаціям;
-складання договорів при замовленні клієнта; -контроль над порядком в залі і на виставці;
-оформлення виставкового залу і контроль над продажами товарів з виставки і поповнення їх

Рекомендації
•Альошин Антон Олегович (Комерційний директор, Інтернет -магазин меблів "Діамант", м. Сімферополь)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Продавець - консультант меблів

з 03.2010 по 02.2013 (2 роки 11 місяців)
ЧП Новокольська Н. В. магазин елітних меблів "Новація",, Сімферополь (Продаж єлітних меблів з наявності в магазині та під замовлення)

-консультація клієнтів безпосередньо в виставковому залі за асортиментом елітного товару в наявності на виставці, на складі у постачальника або під замовлення з заводу;
-консультування покупців по телефону;
-відповідь на питання клієнтів по електронній пошті;
-складання дизайн-проектів в програмі PRO100;
-запис клієнтів на заміри до дизайнера;
-прийом готівки від клієнта, через касовий апарат і термінал, з подальшим звітом та інкасацією керівництву;
-уточнення про наявність товару, час прибуття до клієнта;
-ведение рекламацій з постачальниками і заводами;
-складання комерційних пропозицій клієнтам і держорганізаціям;
-складання договорів при замовленні клієнта;
-контроль над порядком в залі;
-оформлення виставкового залу і контроль над продажами товарів з виставки і поповнення їх;
-реставрація битих меблів при необхідності.

Освіта

Івано-Франківський Технічний Університет нафти і газу

Комп'ютерна інженерія, комп'ютерні системи та мережі, Івано-Франківськ
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

- бакалавр за напрямом 6.050102 “Комп’ютерна інженерія”

Додаткова інформація

Володіння мовами:
Англійська - базовий
Російська - поглиблений
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Особисті дані:
Не заміжня, дітей немає, шкідливих звичок не маю

Захоплення та інтереси:
Спорт, handmade.

Особливі якості:
•легко виступаю на публіці;
•впевнено володію ПК, Microsoft Office, Internet, PRO100, 1C-бухгалтерія;
•маю досвід управління персоналом;
•вмію складати документи, договори;
•можу стратегічно і творчо мислити;
•вправно веду переговори;
•маю комунікативні навички, вміння завоювати довіру колег, партнерів і вищого керівництва;
•маю досвід особистісного спілкування і успішних продажів;
•володію грамотною усною мовою, добре поставлений голос та дикція;
•маю творчий підхід до продажу;
•вмію слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів та виявляти їхні потреби;
•здатна швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації;
•маю навички обслуговування людей, вмію виявляти тактовність і толерантність.

Курси, тренінги, сертифікати:
Сертифікат про підвищення кваліфікації по вбудованій техніці "Electronicsdeluxe"(Сімферополь)
рік закінчення 2016
Вивчила новий модельний ряд продукції, особливості конструювання данної техніки та переваги над іншими тоговими марками в данному сегменті

Конкурс "Єкстрим Крим"(Крим)
рік закінчення 2012
Учасниця щорічного спотивного конкурсу "Єкстрим Крим"

Сертифікат про підвищення кваліфікаціі з дитячих меблів "Снайт"(Київ)
рік закінчення 2011
Пройшла курси з тренінгу по підвищенню кваліфікації з активних продаж лінійки "Снайт", де здобула знання про матеріали і специфіку виробництва дитячих меблів в категории Е1

Комп'ютерні курси(Изяслав)
рік закінчення 2004
Пройшла курс Microsoft Office, Internet, Photoshop, PRO100

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: