Резюме від 8 серпня 2017

Аліна

HR-менеджер, керівник відділу по роботі з персоналом

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Аліна Лопошук

Мета: заміщення вакантної посади керівника відділу по роботі з персоналом, HR-менеджера

Дата народження: 31 жовтня 1981р.
Заміжня, син 9 років.
Освіта: 1999-2004 Волинський державний університет імені Лесі Українки, історичний факультет, освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр», диплом з відзнакою.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:

2015р. – 07.2017р. - керівник відділу по роботі з персоналом
ТОВ «Континіум-Трейд» (гіпермаркет «Там Там»):
-Планування оптимальної чисельності персоналу та належна організація кадрового обліку, контроль за дотриманням кадровими службами правил та порядку ведення кадрового обліку.
-Організація пошуку та підбору персоналу, зокрема топ-менеджменту компанії та фахівців ІІ-ІІІ категорій, своєчасне та якісне заміщення вакантних посад, адаптація персоналу.
-Розробка та впровадження системи оцінки персоналу, мотивації (матеріальної та нематеріальної), організація та проведення конкурсів та нагороджень.
-Організація процесів навчання (внутрішнього та зовнішнього) та підвищення кваліфікації працівників.
-Участь в атестації, плановій оцінці персоналу, забезпечення підготовки необхідних документів.
-Формування кадрового резерву на ключові посади.
-Забезпечення та контроль за дотриманням високого рівня якості обслуговування у торгових закладах. (проекти «Таємний покупець», «Кращий відділ», «Кращий працівник»)
-Організація розробки, впровадження та обліку внутрішніх нормативних документів, які стосуються кадрової роботи.
-Формування річного бюджету в частині витрат на утримання персоналу.
-Табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах бізнесу і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка заходів щодо поліпшення трудової дисципліни.
-Організація та проведення корпоративних святкових заходів, формування та впровадження корпоративної культури

2012-2015рр. – менеджер з персоналу ТзОВ «Арго-Р» (мережа супермаркетів «Наш Край»)
-Пошук і підбір персоналу для торгових закладів та центрального офісу
-Організація та проведення співбесід
-Проведення психологічних діагностик (інтелект Равена, тест Люшера, тест Сонді)
-Адаптація нових співробітників, введення в посаду
-Організація навчання працівників
-Формування кадрового резерву
-Розміщення оголошень про вакантні посади на сайтах пошуку роботи та в ЗМІ
-Ведення кадрової документації
-Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів (700-800 чол.)
-Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до КЗпП України, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу
-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю
-Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників. Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників
-Облік відпусток працівників, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток
-Ведення архіву особових справ
-Складання кадрової звітності
-Робота з центрами зайнятості

2010-2012рр. – асистент керівника ТзОВ «Арго-Р» (мережа супермаркетів «Наш Край»), фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку
-Організація робочого дня керівника
-Обробка вхідної та вихідної кореспонденції, телефонних дзвінків
-Підготовка та проведення зустрічей та нарад
-Формування аналітичної звітності діяльності підприємства
-Організація роботи офісу

2005-2010рр. – Луцький біотехнічний інститут Міжнародного науково-технічного університету імені ак.Ю.Бугая, методист економіко-гуманітарного факультету
-Організація навчально-виховного процесу
-Формування навчальних планів
-Складання розкладу занять, іспитів
-Організація, проведення навчальних практик студентів
-Підготовка звітності для МОН України для видачі дипломів
-Проведення Днів відкритих дверей
-Організація дозвілля студентів

Вільне володіння ПК, оргтехнікою

Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, надаю перевагу роботі в команді, працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: