Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Ірина

Асистент керівника, адміністратор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, методист

з 01.2020 по 10.2021 (1 рік 9 місяців)
ДНЯ "Школа екстернів", Київ (Освіта, наука)

1. Організація та здійснення контролю за організацією трудового процесу;
2. Професійне ведення всієї необхідної документації;
3. Проведення різноманітних заходів (як планових, так позапланових);
4. Аналіз діяльності установи, розробка пропозицій щодо її вдосконалення та підвищення ефективності;
5. Вивчення кон'юнктури ринку аналогічних послуг і надання інформації вищому керівництву про всі новинки, що з'явилися на ньому;
6. Участь у розробці інформаційних та методичних матеріалів;
7. Складання тематичних планів та програм;
8. Розробка, рецензування та підготовка методичної документації до затвердження вищим керівництвом;
9. Самостійне створення необхідних посібників та матеріалів;
10. Надання консультативної та практичної допомоги співробітникам установ за напрямами їх діяльності;
11. Упорядкування та архівації документації;
12. Планування і здійснення навчання та виховання учнів відповідно до програми предмета, згідно методичним рекомендаціям, забезпечення під час занять належного порядку i дисципліни;
13. Реалізація освітньої програми відповідно до навчального плану, поурочного плану і розкладу занять затвердженого директором загальноосвітнього навчального закладу;
14. Використання різноманітних прийомів, методів і засобів навчання, застосовання професійних знань в практичній педагогічній діяльності;
15. Вивчення індивідуальних особливостей школярів, піклування про розвиток їх здібностей, талантів на основі завдатків і дарувань, сприяння становленню особистості учня;
16.Проведення індивідуальної позакласної роботи з учнями з предмету;
17. Ведення у встановленому порядку класної документації, здійснення кожного уроку, контроль відвідування і успішності учнів, виставлення оцінки в класний журнал та щоденник учня, надання адміністрації загальноосвітнього навчального закладу документацію і звітність;
18. Приймання участі у встановленому порядку в підсумковій атестації школярів.

Асистент керівника

з 08.2017 по 01.2018 (5 місяців)
ТОВ "Смарт Дата", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Забезпечення життєдіяльності офісу;
2. Ведення ділового листування та переговорів;
3. Зустріч та розміщення відвідував;
4. Вхідні/вихідні дзвінки;
5. Вхідна/вихідна кореспонденція;
6. Робота з оргтехнікою;
7. Контроль рахунків, робота з первинною бухгалтерською документацією;
8. Забезпечення своєчасного розгляду документів, що передаються керівнику на підпис;
9. Збір та введення інформації в бази даних;
10. Розробка сертифікатів та візитівок;
11.Виконання ділових доручень керівництва.

Секретар, Менеджер з якості

з 02.2016 по 05.2017 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "Лабораторія комп’ютерної криміналістики", Киев (IT)

1. Введення інформації до бази даних;
2. Ведення ділового листування та переговорів;
3. Обов'язки секретаря;
4. Зустріч та розміщення відвідувачів;
5. Робота з оргтехнікою;
6. Забезпечення життєдіяльності офісу;
7. Забезпечення своєчасного розгляду документів, що передаються керівнику на підпис;
8. Розробка сертифікатів, візитівок;
9. Розробка документації по системі менеджменту;
10. Робота з первинною бухгалтерською документацією;
11. Виконання ділових доручень керівництва.

Оператор комп'ютерного набору

з 07.2015 по 02.2016 (7 місяців)
ТОВ "Нова Пошта", Київ (Транспорт, логістика)

Репетитор англ. мови та зар. літ.

з 08.2013 по 11.2021 (8 років 3 місяці)
ЧП, Київ (Освіта, наука)

1. Виїзд до учня;
2. Проведення індивідуальних занять із дітьми від 3-х до 16 років;
3. Виконання, перевірка шкільних домашніх завдань;
4. Формування розвитку навичок та умінь усного, писемного мовлення, навчання стандартної граматики.

Освіта

НПУ імені М.П. Драгоманова

Філологія англійська (мова та література), Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Сертифікат "Перехід системи управління на нову версію стандарту ISO 9001:2015"

- Менеджмент ризиків – закономірний крок у керівництві організацією;
- Структура стандарту та логіка побудови ISO 9001:2015;
- Загальний огляд змін;
взаємодія процесів з урахуванням ризиків;
- Зміна у термінології системи менеджменту;
- Опис контексту організації;
- Необхідність розуміння очікувань зацікавлених сторін;
- Використання у процедурах оцінок ризиків;
- Посилення контролю над аутсорсинговими процесами;
- Зміни у документуванні;
- Проектування та розробка продукції та послуг;
- Виготовлення продукції та послуг;
- Моніторинг-вимірювання-аналіз-оцінка;
- Внутрішній аудит;
- Невідповідності та коригувальні дії;
- Аналіз із боку керівництва;
- Порядок переходу на нову версію сертифікованих компаній.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: