Резюме від 20 листопада 2020

Ольга

HR асистент, Sale Assistant, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Sale Assistant

з 04.2020 по нині (4 роки 1 місяць)
Devlight, Івано-Франківськ (IT)

Основні обов'язки:
- залучати нових та розвивати поточних клієнтів (опрацювання заявок, активний пошук нових клієнтів, переговори, укладання договорів);
- консультувати клієнтів, допомагати розвивати їм їх бізнес/проект, підтримувати з ними доброзичливі професійні відносини;
- вести CRM й управляти воронкою продажів;

HR адміністратор

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
Devlight, Івано-Франківськ (IT)

Основні обов'язки:
- організація корпоративних івентів,
- адаптація персоналу в робочий процес (нових працівників), корпоративна культура,
- пошук партнерів для знижок (переговори про співпрацю),
- організація офісу (пошук послуг та товарів для вирішення певних питань, що виникли),
- відрядження працівників (придбання квитків та пошук квартири / готелю ),
- бюджетування щотижневих/щомысячних офысних витрат,
- випуск щотижневого Newslettera.

Консультант з кредитування (Polish)

з 01.2018 по 01.2019 (1 рік)
Фінансова установа Ekassa, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки кредитного консультанта в фінансовій установі Ekassa:
- ознайомлення з кредитними продуктами,
- допомога клієнтам зробити процедуру оформлення кредиту максимально комфортною для обох сторін.
(Робота у польській компанії, польською мовою)

Офіціант

з 11.2016 по 04.2017 (5 місяців)
Sphinks, Люблін (Польша) (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки офіціанта у мережі ресторанів Sphinks: зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі страв, одержання замовлення, передача замовлень на кухню, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним.

Ресепшеоніст

з 06.2016 по 09.2016 (3 місяці)
Radisson Hotels, Київ (готельна сфера)

Обов'язки ресепціоніста в мережі готелів Radisson: обслуговування клієнтів готелю - реєстрація клієнтів, розселення їх у номерах, забезпечення максимально можливий комфорт проживання, ведення документації і рахунків клієнта, надання усної довідки.

Освіта

Львівський національний університет імені Івана Франка

Менеджмент, Львів
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 4 місяці)

Люблінський Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща)

Готельно-ресторанний бізнес, Люблін
Вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox

Знання мов

  • Польська — просунутий
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: