Резюме від 4 жовтня 2017

Мирослава

Оператор call-центру, ПК, діловод, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Кардаш Мирослава Віталіївна
Особові дані
Дата і місце народження: 31 серпня 1984р.
Сімейний стан: заміжня
Адреса: 43025 Волинська обл., м.Луцьк, вул.Винниченка 18/34
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Вересень 2001 – липень 2006
Волинський державний університет ім.Лесі Українки, факультет романо-германської філології, стаціонар, спеціальність: перекладач, викладач англійської мови та літератури.

Досвід роботи
Липень 2015-січень 2017
ПАТ КБ «Приватбанк», оператор контакт-центру по обслуговуванню МСБ(малий та середній бізнес).
Опрацювання телефонних звернень клієнтів щодо стану рахунків та карт, переказу коштів та роботи системи дистанційного управління рахунками Приват24. Робота з банківськими системами такими як база даних банку та система контролю за рахунками та картами клієнтів, консультація про продукти банку.

Листопад 2014-липень 2015
Тзов Смартлогістікс, дистрибуція продуктів харчування.
Оператор комп’ютерного набору: робота в програмі 1С.8.
Функціональні обов’язки: прийом замовлень, формування заявок в 1С, підготовка документації на доставку.

Грудень 2007р. – листопад 2010р.
ВАТ«Унікредитбанк»,Луцький операційний відділ,оператор зв’язку.
Робота з важливими банківськими системами, такими, як база даних банку та система контролю за рахунками та картками клієнтів; інтернет-система контролю за послугами, які банк надає клієнту. Консультація клієнтів в телефонному режимі про продукти банку, залучення нових клієнтів, моніторинг клієнтів щодо дотримання умов договорів. Інформування клієнтів щодо будь-яких змін та новин що стосуються обох сторін та сприяють розвитку плідних відносин між банком та його клієнтами.

Вересень 2007р. – грудень 2007р.
Комерційний банк «Дельта», кредитний інспектор.
Функціональні обов’язки: продаж банківських продуктів, консультування клієнтів, ідентифікація клієнта, формування пакету документів по кредиту.

Грудень 2006р. – вересень 2007р.
ПП «Мобілочка»,спеціаліст з продажу.
Функціональні обов’язки: консультування покупців з питань асортименту, наявності і кількості товару, надання допомоги покупцю в пошуках підходящого товару, презентація товару покупцю, безпосередній продаж товару.

Додаткова інформація:
Знання мов:
•англійська – вільно
•російська – вільно
•німецька – знання граматики з можливістю перекладати спеціалізовані тексти.
Робота з комп’ютером:
•кваліфікований користувач: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)
•навики роботи з Internet, електронною поштою, пошуковими системами, різними видами програмного забезпечення.

Ключові навички:
•відповідальність;
•здатність швидко сприймати інформацію;
•сконцентрованість на виконанні завдання;
•комунікабельність та уміння працювати в команді;
•ініціативність;
•пунктуальність при виконанні обов’язків.


Схожі кандидати

Оператор call-центру
Луцьк

Оператор call-центра
Луцьк

Оператор call-центра
Луцьк

Оператор call-центру
15000 грн, Луцьк, Хмельницький, Дистанційно

Оператор call-центра
Луцьк

Оператор call-центру
Луцьк

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: