Резюме від 30 серпня 2023

Евгений

Менеджер з продажу сайтів, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

Планування Адміністрування Joomla! CMS Адміністрування мережі Адміністрування 1С

Додаткова інформація

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проживаю в м. Львів, Залізничний р-н. (Привокзальна)
Желізко Євген Львович

Ціль:
Отримати роботу з можливістю подальшого розвитку та гідною оплатою праці.
Відомості про себе:
Дата народження: 06.01.1966 р. ( 51 рік)
Сімейний стан: одружений, двоє дітей.
Закордонний паспорт: біометричний
Водійські права: категорія «В» (20 років)
Освіта:
Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет прикладної математики: 1987 -1992 рр.
Спеціальність: математик
Володіння мовами:
Російська, українська – вільно, англійська – базовий рівень.
Знання комп’ютера:
Адміністрування локальної мережі, адміністрування 1С 7.7 -8.3, планування та побудова локальної мережі.
Доробка конфігурацій на платформі 7.7 та 8.3.
Розробка сайтів в т. ч. на CMS Joomla.
Досвід роботи:
22.03.2016 – 07.02.2017 – ФОП Василюк Н.В. – (ексклюзивне представництво компанії POLOK WELDING (Польща) в Україні. Регенерація деталей моторної групи, спеціалізоване зварювання), технічний директор.
Обов’язки, функції, досягнення:
Розробка під потреби підприємства конфігурації на платформі 1С 8.3 на основі УНФ 1.6;
Взаємодія з замовниками в т. ч. питань виконання гарантійних зобов’язань;
Пошук нових напрямків продажу послуг компанії;
Планування та контроль за рекламними акціями, що проводить компанія;
Переддоговірна робота, укладання та супроводження договорів;
Підготовка та заключення контрактів з POLOK WELDING, супровід операцій імпорту-експорту по давальницькій схемі;
Впровадження інтернет – каталогу на сайті підприємства на основі VirtueMart;
Адміністрування сайту компанії, інформаційне наповнення сайту;
Узгодження питань технології.

24.01.2011 – 30.09.2014 – ПП “Торговий дім «Майола»” - (гуртова торгівля рослинною олією виробництва ПП «Оліяр»), аналітик.
Обов’язки, функції, досягнення:
Планування гуртових продажів продукції по регіонах України в короткостроковій та довгостроковій перспективі;
Аналіз поточних продаж по регіонах України, корегування планів, та участь у розробці заходів щодо стимулювання продаж;
Участь в організації та контроль за виконанням заходів стимулювання продажів в окремих регіонах та в цілому по Україні;
Переддоговірна підготовка та супровід договорів з дистриб’юторами та торговими мережами;
Аналіз цін на сировину та готову продукцію на внутрішньому та зовнішньому ринку
Участь в розробці політики ціноутворення на підприємстві;
Щомісячний контроль рентабельності.

02.03.2009 - 21.01.2011 – ПП “Оліяр”- (виготовлення рослинної олії), аналітик.
Обов’язки, функції, досягнення:
Аналогічно як на ПП “Торговий дім «Майола»”.
01.08.2007 – 27.02.2009 – ТОВ «Західна торгівельно-інвестиційна компанія» - (гуртова торгівля), технічний директор.
Обов’язки, функції, досягнення:
Взаємодія з контрагентами з питань заключення та виконання договорів;
Взаємодія з організаціями стосовно поставок обладнання, комплектуючих, розхідних матеріалів, ПЗ та послуг;
Приймання обладнання та матеріалів за кількістю та якістю;
Ведення матеріального обліку обладнання та матеріалів;
Супровід впроваджених програмних засобів;
Участь у плануванні бюджету підприємства в напрямку IT.

18.08.2003 – 30.04.2007 – ТОВ «Аркада-Х» - (оператор зв’язку), системний адміністратор.
Обов’язки, функції, досягнення:
Адміністрування локальної комп’ютерної мережі;
Адміністрування 1С v7.7;
Планування та побудова локальної мережі;
Підбір сбалансованої кофігурації та збірка робочих станцій та серверів;
Підтримання робочого стану та поточний ремонт комп’ютерного обладнання та періферії;
Планування потреби та облік комплектуючих і розхідних матеріалів;
Встановлення, налагодження, оптимізація системного ПЗ;
Резервне копіювання, відновлення даних;
Забезпечення антивірусного захисту;
Технічне обслуговування, поточний ремонт, модернізація комп’ютерного та мережевого обладнання.

01.06.2002 – 30.06.2003 – ТОВ «Барком» - (м’ясопереробне виробництво, пекарня)
Обов’язки, функції, досягнення:
Доробка конфігурації 1С на платформі v 7.7 – (планування виробництва, управління затратами та розрахунок собівартості, управління даними про сировину та готову продукцію);
Функціональні обов’язки керівника виробничого відділу: планування виробництва у м’ясопереробному виробництві та пекарні, управління затратами та розрахунок собівартості, управління даними про сировину та готову продукцію, розрахунки з покупцями.

19.08.1992 – 15.08.2003 – ВАТ «Втормет» (вторинна обробка чорних металів), ст. інженер-програміст.
Обов’язки, функції, досягнення:
Впровадження автоматизованої системи управління;
Керівництво відділом АСУ.

Особисті якості:
Швидко навчаюсь, відповідальний, швидко адаптуюсь до нової роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: