Резюме від 27 жовтня 2017

Наталья

Офис-менеджер, помощник бухгалтера, оператор ПК, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Дзюман Наталія

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 25.05.1986р.
Місто: Біла Церква


Ціль: офіс-менеджер; оператор ПК; операціоніст; спеціаліст по роботі з клієнтами МСБ; контролер по касовій роботі, роботі з юридичними особами; спеціаліст з обслуговування фізичних осіб, помічник бухгалтера.

Ключовий досвід:
-спеціаліст в області касового обслуговування,
-обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб;
-стресостійка, цілеспрямована, маю лідерські якості, не боюся труднощів, в своїй роботі завжди думаю про результати;
-знання основних інструкцій НБУ та внутрішньобанківських інструкцій;
-відкриття всіх видів рахунків фізичним особам, юридичним особам та ФОП;
-видача кредитів, виконання планів по залученню депозитів, страхуванню, кредитам;
-перехресні продажі банківських продуктів;
-допомога у вирішенні питань та конфліктних ситуацій з клієнтами, вміння переконувати клієнта;
-підготовка листів, довідок, робота з заборгованістю по РКО.

Освіта: 2007р. Державна академія статистики, обліку та аудиту за спеціальністю "облік і аудит".

Мови: українська, російська – рідні; англійська – еlementary.

Комп’ютерні навики: Високий рівень володіння MS Windows, MS Office.


Досвід роботи:
З 06.2008 - по сьогодні: ПАТКБ "Правекс-Банк", бухгалтер-касир.
Основні обов’язки:
-обслуговування фізичних та юридичних осіб: прийом платежів, оформлення внутрішніх та міжнародних переказів (Western Union, Money Gram, Юністрім, SWIFT), обмін валют, конвертація;
-відкриття депозитних, поточних, пенсійних та карткових рахунків фізичним особам; відкриття та обслуговування рахунків юридичних осіб, прийом платіжних доручень від юридичних осіб та їх обробка, оформлення чекових книжок; прийом документів на купівлю та продаж валюти на МВРУ;
продаж банківських металів та монет;
-робота з дорожніми та іменними чеками;
-оренда банківських індивідуальних сейфів;
-завантаження і розвантаження банкомату;
-формування касової та бухгалтерської зшивки, відкриття та закриття операційного дня, ведення касових журналів;
-при відсутності керівника, виконувала обов’язки директора відділення.

Ключові досягнення:
Високий рівень обслуговування, що дало змогу зберегти існуючих та залучити нових клієнтів на обслуговування в банку;
Проведення презентацій та продажів банківських продуктів у відділенні банку, виявлення потреб клієнтів, що мало позитивний вплив на загальне виконання планів відділення;
Підтримання порядку в документації відділення, своєчасне та правильне формування справ клієнтів;
Досвід роботи з бухгалтерськими документами: платіжні доручення, чекові книжки;
Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають в процесі обслуговування, легко домовляюся з клієнтами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: