Резюме від 1 березня 2023 PRO

Ольга

Начальник отдела кадров, инспектор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу управління персоналу

з 06.2021 по 07.2022 (1 рік 1 місяць)
Гостиница, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

• ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, переведення, відпустки, оформлення трудових договорів, ведення трудових книжок);
• ведення особових справ працівників, архів кадрових документів;
• супровождення нового працівника під час стажування;
• звітність з кадрових питань; аналіз ринку праці;
• організація корпоративних свят;

Начальник відділу кадрового адмінстрування

з 01.2020 по 06.2021 (1 рік 5 місяців)
Банк, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

ведение кадрового обліку (прийом, звільнення, переведення, відпустки, оформлення трудових договорів, ведення трудових книжок);
• веденння особових справ працівників;
• звітність з кадрових питань; аналіз ринку праці;

Начальник відділу кадрів

з 01.2017 по 01.2020 (3 роки)
Торговля, Одесса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, переведення, відпустки працівників, які працюють в різних регіонах України, оформлення трудових договорів, ведення трудових книжок, штатний розклад);
•ведення особових справ працівників, архів кадрових документів;
•проверка рекомендацій;
•розробка посадових інструкцій працівників ;
•звітність з кадрових питань; аналіз ринку праці;

Освіта

1996- 2002-Одеський національний університет им. І.І.Мечнікова

Філологія, Одесса
Вища, з 1996 по 2002 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Одеський інститут фінансів Українського державного університету фінансів, обліку і аудиту

2008-2012

Знання і навички

M.E.Doc 1С ЗУП

Додаткова інформація

вересень 2008 — січень 2016 головний фахівець управління персоналу.

січень 2002 - травень 2007 рр. - заведувач канцелярії

Професійні навички
Ведення кадрового обліку в повному обсязі (штат 300 чел. та більше).
Оформлення, ведення, зберігання документів з кадрових питань. Прийом, звільнення працівників.
Табель обліку робочого часу.
Знання ТЗ України, кадрового обліку, ділового етикету.
Впевнений користувач ПК, 1С 8, Медок

Люблю свою роботу та отримую задоволення від роботи та отриманного результату.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: