Резюме від 1 листопада 2019 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4350874

Керівник, менеджер, економіст, адміністратор, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник управління, підрозділу, напрямку

з 06.1995 по нині (29 років)
Формування показників бюджету, супроводження діяльності керівників вищої ланки, менеджмент, фінансовий аналіз діяльності підприємств

Напрямки роботи:
управління/аутсорсингові послуги/надання консультацій:
розробка стратегічних заходів щодо організації роботи структурних підрозділів/територіальних підрозділів;
щоденний аналіз масивних потоків інформації ;
складання кошторисів,
планування дохідної та витратної частин бюджету;
аналіз та контроль за виконанням доведених завдань по забезпеченню виконання стратегічних напрямків - річного / квартального бізнес плану / місячного бізнес і оперативного планів / контроль за розробкою і виконанням оптимізаційних заходів щодо статей собівартості, бюджетного розпису, адміністрування ризиків;
організація та проведення міжнародних зустрічей /дотримання регламенту міжнародного протоколу;
надання інформаційно-консультативних послуг по оформленню звернень, оформлення запитів на отримання ЗПІ;
участь в роботі Комітету з управління собівартістю виробництва в Компанії;
підготовка на щотижневій основі розгорнутого звіту про виконання показників по Компанії (витрати, реалізація, рух грошових коштів) для оперативних нарад за участю керівництва Компанії;
підготовка масштабних презентаційних та аналітичних матеріалів, підготовка проектів розпорядчих документів, підготовка слайдів;
інформаційно – консультативні послуги з ведення та оформлення документообігу з держорганами, міністерствами , бізнес структурами;
робота по консультуванню/підготовка звітів з управлінського обліку;
консультації з деяких питань податкового законодавства;
організація брифінгів, семінарів.

Освіта

Київський торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Киев
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 8 місяців)

Тренінги:
•2003 рік: базовий курс-Project management (управління проектами) - Міжнародний інститут бізнесу - м. Київ.
•2014 рік (липень): підвищення кваліфікації в Дипломатичній академії України при МЗС України з питань дипломатичного протоколу та етикету.
•2014 рік (жовтень): школа вищого корпусу державної служби, тренінг:
«Тренінг для тренерів».
•2015 рік (вересень): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».
•2015 рік (листопад): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Користувач ПК, безперервний стаж роботи, відповідальність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мета пошуку: самореалізація, професійний та якісний ріст як фахівця, гідний рівень заробітної плати, робота для власного задоволення та з метою отримання результату.
Можу спілкуватися як російською так й українською мовами.
Якщо ви вирішите що для вашої вакансії мені не буде вистачати досвіду або практики – прошу вас врахувати, що в мене велике бажання до змін, навчання та до цікавої та вмотивованої роботи.

Персональні якості:
Досвід роботи понад 25 років, переважна частина з якого на керівних посадах обумовило навички керівника, менеджера, психолога, організатора.
Професійний підхід до вирішення поставлених завдань, організована, комунікативна, відповідальна, цілеспрямована, вимоглива в роботі, зацікавлена в підвищенні професійного рівня. Досвід роботи із значним обсягом інформації (Excel)/масивом даних, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: