Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 березня 2024 PRO

Natalya

Копірайтер, спеціаліст, менеджер з комунікацій, адміністратор (HR)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Копірайтер-перекладач

з 05.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
ФОП, Дніпро (Переклад та написання текстів)

Виконую переклад текстів з російської мови на українську(та навпаки), займаюсь написанням текстів по заданому ТЗ.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2017 по 05.2019 (1 рік 6 місяців)
DTpaint, Львів (Поліграфічні матеріали)

1.Перший період- холодні дзвінки (70%)
Пропозиція продукту- продаж.
Продаж B2B
[Допомога у створенні прайс-листів, акційних рубрик]
2.Ведення клієнтської бази (ліди-замовники-постійні клієнти). Внесення у базу нових клієнтів/корекція інформації.
3. Робота з рахунками-виписка накладних/створення ТТН/ часткова робота з 1С (внесення нових позицій, створення "замовлення покупця".
4. Ведення профілю фірми у фейсбук (написання постів+обробка фото, робота з коментарями,відповіді на повідомлення).
5. Еmail розсилка
і sms розсилка

Суттєво збільшила базу замовників (вдалось заново опрацювати базу "забутих" замовників і повернути їх як активних клієнтів. Тим самим, примножила загальний дохід фірми.
Через смс/емеіл розсилки та телефонні дзвінки, а також грамотне, цікаве ведення соц.сторінок фірми - вдалось підняти загальний рівень компанії, та зробити її "на слуху" ! :)

Адміністратор

з 12.2015 по 09.2017 (1 рік 9 місяців)
АТ Ощадбанк, Львів (Фінанси, банки, страхування)

Консультація фізичних осіб: інформування про послуги і продукти банку,інформування про нові пропозиції
Підключення послуг.
Збільшення клієнтської бази/дотримання виконання плану.
Допомога у користуванні інтернет-банкінгом.
Перевід клієнтів на альтернативні канали обслуговуваня (інтернет банкінг; ощад/24.
Допомога у налаштуванні по оплаті комунальних платежів.
Опрацювання клієнтів у CRM системі.

Здобула й інший цікавий досвід:
У кадровому резерві проходила навчання на посаду "рекрутер-HR".
Відвідувала тренінги після яких здавала тестування на закріплення вивченого матеріалу.
Стажувала (7-14днів) нових кандидатів,яких направляв до мене на навчання регіональний рекрутер. Розробила свою,індивідуальну методичку по стажуванні,яка успішно була затверджена вищим керівником.
Загальна к-сть простажованих кандидатів- 23.

Засвоїла базові курси по рекрутингу та hr.
Навчилась:
-Користуватись сайтами з пошуку роботи "як роботодавець".
-Робити профіль кандидата
-Аналізувати резюме
-Проводити телефонні співбесіди

Продавець, менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу по Зх.регіону

з 01.2015 по 12.2015 (11 місяців)
Трикотажна фабрика, Львів (продаж)

Працювала продавцем і виконувала обов'язки:
Консультація клієнтів-продаж.
Прийом-викладка товару.
Після 4 місяців (підвищення)перейшла працювати в офіс- менеджером по роботі з клієнтами;
а далі-менеджер з продажу по Зх.регіоні. Координувала роботу торгових точок на виставках-ярмарках; координувала роботу продавців,забезпечувала виконання плану.

Освіта

ЛНУ ім.Івана Франка

Географічний, Львів
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

географ-геоморфолог, викладач географії та основ економіки

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook CRM Бітрікс24 Ведення переговорів PhotoScape Емоційний інтелект Гнучкість розуму Вміння уважно слухати Орієнтація на людину (замовника)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Попередні місця праці загартували і зробили з мене стресостійку особистість. ! :) Проте гумор і любов до життя залишились :)

На кожній із робіт працювала у базових програмах (чи то outlook,чи crm), які тепер полегшують офісну роботу.

Досвід в опрацюванні "холодних" дзвінків допоміг розвинути комунікативні навички. Легко знаходжу спільну мову з людьми будь-яких вікових категорій. Швидко вчусь і адаптовуюсь до нових ситуацій. Кожна з моїх робіт-як показник того,що розвиток і бажання до нових знань- невід'ємна частина мене.

Маю досвід у рекрутингу, так як проходила стажування в одній із аутсорсингових компаній на посаді "рекрутер". Навчилась "як роботодавець" користуватись сайтами пошуку роботи, аналізувати резюме/кандидатів; проводила первинні телефонні; і офлайн співбесіди.

Особливу увагу звертаю на вакансії, які дотичні до кулінарної/кавової сфери

P.S. проживаю за Львовом - у Пустомитах, тому для мене дуже важлива локація офісу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: