Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Олександр

Директор з персоналу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 05.2014 по нині (9 років 11 місяців)
ТОВ "ПРОМРИНОК", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підбір та адаптація персоналу
- Ведення штату до 1500 чол.
- Повне ведення кадрової роботи на підприємстві
- Діловодство
- Військовий облік
- Розробка штатного розпису
- Формування графіків обліку робочого часу працівників (п’ятиденний, шестиденний, змінний)
- Розробка посадових та робочих інструкцій, ПВТР, колективного договору, положення відділів та інше
- Організація роботи зі створення кадрового резерву
- Розроблення стратегії розвитку персоналу підприємства, програм професійного розвитку, а також мотивації ділової кар’єри працівників
- розробка системи преміювання (% к з/п, % к відпустці за стаж роботи та ін.)
- Організація обліку робочого часу
- Робота в 1С:Предприятие 8.3
- Складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів та
роботи з персоналом
- Участь в ярмарках вакансій
- Участь в рекрутингових заходах
- та інше

Досягнення:
- реорганізація та створення структурних підрозділів
- організація масового скорочення
- створення на базі 1С:Предприятие електронного обліку документообігу на підприємстві

Заступник голови

з 11.2013 по 04.2014 (5 місяців)
Професійна спілка працівників ТОВ "Промтоварний ринок", Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення всієї документації

Менеджер із збуту

з 04.2007 по 12.2011 (4 роки 8 місяців)
ТОВ "Південна торгова компанія", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота з клієнтами компанії
- Ведення документації суворої звітності
- Ведення інтернет-магазину

Освіта

Християнський гуманітарно-економічний відкритий університет

Менеджмент організацій, Одесса
Вища, з 1999 по 2004 (4 роки 8 місяців)

специалист-менеджер
(диплом с отличием)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр "СТАТУС" - Кадрове діловодство. Оператор 1С Зарплата/Управління персоналом

2013

"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного кадровика: важливі новації та найкраща практика

2014

Університет економіки та права "КРОК" МОНУ - Менеджмент і адміністрація

2015

"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного HR

2016

Київський національний університет ім. Т. Шевченка - Курс управління відділом кадрів

2020

"Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку" - Курс успішного кадровика

2020

Знання і навички

1С:Підприємство Водійські права кат. A Відеомонтаж Комунікація, презентації, конференції, доповіді, збори Вміння та розуміння роботи в медіа галузі

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- Вміння працювати з КЗпП, з Класифікатором професій, з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників та іншими законодавчими нормами
- Досвід роботи з 2001 р.
- Порядний, дисциплінований, легко знаходжу контакт з людьми.
- Шкідливих звичок не маю
- Одружений з 2006 року, маю дітей
- В роботі керуюся нормами моралі, етики і законності
- Намагаюся не допускати конфліктів, шукаю шляхи їх вирішення
- Доброзичливий
- В роботі націлений на задоволення клієнта або працивніка

- Не підлягаю мобілізації за абз. 4 ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку..."

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: