Алла
Офіс-адміністратор, оператор 1С, помічник відділу продажу, 30 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4534936/
Досвід роботи
Помічник керівника, адміністратор
з 07.2015 по нині
(10 років 6 місяців)
ТОВ «Тайтен Машинері Україна», Вінниця (Роздрібна торгівля)
Заключення договорів із клієнтами. Ведення реєстру договорів. Створення та надсилання комерційних пропозицій клієнтам. Формування замовлень у базі 1С. Заключення договорів ЦПХ із працівниками. Нарахування заробітної плати по них. Формування актів виконаних робіт по договорам ЦПХ. Щоденний збір даних про виконаний обсяг робіт від працівників та формування на їх основі актів виконаних робіт для клієнтів. Формування заявок на ремонт техніки та актів виконаних робіт до них. Списання матеріалів із МВО. Контроль складів МВО. Виписка рахунків. Звірка з контрагентами та робота із дебіторською заборгованістю. Складання необхідної управлінської звітності. Ведення внутрішньої документації (накази, службові листи, посвідчення про відрядження). Контроль наявності оригіналів первинних документів (видаткові, прибуткові накладні, акти виконаних робіт тощо). Робота з електронним документообігом (контроль підписання документів та їх наявність в системі Вчасно, завантаження підписаних документів в 1С). Формування та подання реєстру рахунків на оплату. Формування та надсилання комерційних та спец.пропозицій клієнтам. Контроль за виконанням бюджету відділу. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції. Формування відправок документів та МЦ через особистий кабінет Нової пошти, щоденне відвідування Укрпошти для відправки та отримання кореспонденції. Ведення ділової переписки. Забезпечення життєдіяльності офісу (заключення договорів, оплата рахунків із комунальними організаціями, замовлення води, канцтоварів, господарських матеріалів, пошук підрядників для здійснення ремонтних робіт і т.д.) Допомога у організації та проведенні ділових зустрічей, відряджень, корпоративних заходів (бронювання квитків, готелів, таксі, ресторанів, пошук послуг та інше).
Бухгалтер
з 05.2015 по 07.2015
(3 місяці)
Філія «Вінницький райавтодор», Вінниця (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Збір та обробка первинних бухгалтерських документів. Здійснення обліку ТМЦ. Робота з податковими накладними. Банківські операції. Виписка довіреностей. Робота з матеріальними звітами. Формування кадрових документів (наказів про прийняття, переведення, звільнення, відпустки та відрядження працівників). Робота з договорами та діловою кореспонденцією.
Бухгалтер
з 04.2015 по 04.2015
(менш ніж місяць)
ГРК «FERIDE PLAZA», Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)
Робота з первинними документами (накладними на переміщення, накладними на списання). Проведення інвентаризацій
Оператор 1C
з 01.2015 по 03.2015
(3 місяці)
ФОП Глушко, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Внесення заявок торгових агентів у систему 1С, формування супровідного пакету документів (рахунки, видаткові накладні, ТТН, сертифікати якості). Здійснення переміщень товару між складами. Формування заявок на замовлення товару. Робота з заборгованістю, формування актів звірок, заключення договорів.
Бухгалтер
з 06.2012 по 12.2014
(2 роки 7 місяців)
Магазин "Гранд", Вінниця (Роздрібна торгівля)
Робота з первинними документами. Робота з податковими накладними. Перевірка актів звірок. Проведення взаєморозрахунків з контрагентами. Виписка ВКО. Виписка довіреностей. Робота в OPZ. Робота у клієнт-банку Приват24. Здійснення замовлень канцтоварів, води, побутової хімії, розподіл кореспонденції, робота з електронною поштою.
Помічник бухгалтера
з 05.2011 по 07.2011
(3 місяці)
ДП ДГ «Бохоницьке», Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)
Робота з первинними документами. Проведення аналізу господарської діяльності підприємства
Освіта
Вінницький національний аграрний університет
Облік і аудит, Винница
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Робота з оргтехнікою
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- ОПЗ
Додаткова інформація
Відповідальність, організованість, стресостійкість, комунікабельність, бажання навчатись новому, цілеспрямованість
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Вінниця, Дніпро , ще 8 міст -
Помічник менеджера з продажу
20000 грн, Інші країни, Дистанційно -
Керівник відділу продажу
35000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Адміністратор
Вінниця -
Адміністратор
30000 грн, Львів, Винники , ще 4 міста