Резюме від 19 лютого 2024 PRO

Ігор

Інспектор відділу кадрів, спеціаліст з кадрової роботи, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 12.2017 по нині (6 років 5 місяців)
ДП "Укрветсанзавод", Київ, Київ ((Переробна промисловість))

•Оформлення прийому на роботу, переведення на іншу роботу;
•Оформлення всіх видів відпусток;
•Здійснення підрахунку трудового стажу співробітників, попереднє оформлення лікарняних листів та їх облік;
•Ведення обліку трудових книжок;
•Підготовка наказів та трудових угод для співробітників;
•Здійснення записів до трудових книжок, підготовка довідок та витягів з трудової книжки;
• Підготовка документів та передача їх в пенсійний фонд для оформлення пенсій співробітникам, які виходять на пенсію з підприємства;
•Формування та ведення особових справ співробітників;
•Підбір персоналу
•Розробка та впровадження посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи
• Організація кадрової роботи відокремленних підрозділів
• Вирішення трудових спорів
• Надання консультацій з питань трудового законодавства керівництву підприємства
• Надання роз"яснень законодавства працівникам підприємства

Провідний юрисконсульт

з 06.2015 по 04.2017 (1 рік 10 місяців)
Державний науково-дослідний інститут спеціального зв"язку та захисту інформації, Київ (Державні організації)

•Організація та ведення правової роботи;
•Правове зебезпечення діяльності відділу кадрового забезпечення;
•Розробка проектів актів правового характеру;
•Проведення правової експертизи проектів актів правового характеру;
•Перевірка проектів наказів, інструкцій, положень та інших документів правового характеру на відповідність законодавству;
•Укладання договорів та здійсненням заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань;
•Забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів інституту
•Запобігання (недопущення) порушень законодавства у сфері державних закупівель;
•Веденням претензійної та позовної роботи;
•Вирішення спорів та представництво інтересів інституту в судових органах за дорученням;
•Здійсненням правового забезпечення фінансово-економічної діяльності;
•Проведенням заходів щодо правового і соціального захисту співробітників;
•Паданням консультацій та роз’яснень з питань застосування законодавства
•Правове забезпечення авторського та патентного права, сприяння в отриманні охоронних документів.

Юрисконсульт

з 08.2010 по 10.2011 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Київ (Надання послуг з вивезення твердих побутових відходів)

•Робота, пов’язана з повним забезпеченням правового обслуговування компанії
•Претензійно-позовна робота;
•Представництво інтересів компанії перед державними органами управління, правоохоронними, судовими органами, органами державної виконавчої служби, нотаріату, в страхових, оціночних компаніях та інших організаціях;
•Договірна робота (розробка, підготовка, укладання договорів);
•Правове забезпечення роботи спеціаліста по кадрам;
•Підготовка та участь у тендерних та конкурсних торгах.

Заступник директора по роботі з персоналом

з 12.2006 по 06.2009 (2 роки 6 місяців)
. ТОВ «Київське охоронне підприємство», Київ (Охорона, безпека, оборона)

•Оформлення прийому на роботу, переведення на іншу роботу;
•Оформлення всіх видів відпусток;
•Здійснення підрахунку трудового стажу співробітників, попереднє оформлення лікарняних листів та їх облік;
•Ведення обліку трудових книжок;
•Підготовка наказів та трудових угод для співробітників;
•Здійснення записів до трудових книжок, підготовка довідок та витягів з трудової книжки;
• Підготовка документів та передача їх в пенсійний фонд для оформлення пенсій співробітникам, які виходять на пенсію з підприємства;
•Формування та ведення особових справ співробітників;
•Підбір персоналу;
•Складання господарських договорів
•Розробка та введення в дію нормативних документів підприємства (посадові, інструкції та інше)
•Організація документообігу підприємства

Юрисконсульт

з 01.2004 по 10.2006 (2 роки 9 місяців)
ТОВ «Українська охоронна компанія», Київ (Охорона, безпека, оборона)

•Кадрове справочинство
•Договірна робота

Головний спецаліст

з 02.2002 по 12.2003 (1 рік 10 місяців)
Концерн «Правекс» ЗАО «Безпека», відділ охорони, Київ (коммерційна діяльність)

•Коммерційна безпека

Головний спеціаліст

з 07.2000 по 01.2002 (1 рік 6 місяців)
Дарницьке районне управління юстиції м. Києва, Київ (Державні організації)

•Реєстрація громадських організацій та нормативних актів

Освіта

Київський інститут туризма, економіки та права

Правознавство, Київ
Вища, з 1997 по 2000 (2 роки 8 місяців)

Київський технікум готельного господарства, спеціальність

Правознавство, Київ
Середня спеціальна, з 1995 по 1997 (1 рік 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

MCFR "Кадровик -01"

Постійний слухач вебінарів

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet ЛІГА:ЗАКОН Знання офісних програм 1С ЗУП Графіка

Додаткова інформація

На даний час кадрове діловодство з розряду другої ланки важливості встало у перший ряд з іншими першочерговими задачами підприємства. Важливість даної роботи обумовлена не тільки перевірками та штрафами за їх результатами а і нормальним, стабільним процесом роботи підприємства. Тобто ведення кадрового діловодства у відповідності до законодавства, дозволяє уникати спірних питань, судових та інших наслідків.
Я, як спеціаліст, у процесі роботи намагаюсь виконувати завдання та поставлені цілі з урахуванням інтересів підприємства (роботодавця) не порушуючи законодавства.

Володію належним високим рівнем теоретичних знань та практичних навичок з питань корпоративного, цивільного, фінансово-господарського, адміністративного, трудового законодавства України.
Професійний рівень та значний досвід роботи дає змогу:
•здійснювати планування, організацію та контроль кадрової, господарської та службової діяльності суб’єкта господарювання, роботи комісій, робочих груп та окремих структурних підрозділів;
•взаємодіяти з державними органами виконавчої влади;
•працювати самостійно та в колективі.
Активна життєва позиція, комунікабельність, відповідальність, виконавчість, енергійність, вміння відстоювати свою точку зору, вміння вирішувати будь-які питання, вміння спілкуватися з людьми, знаходження спільної мови.

Досвід ствоерння кадрової служби.

Знання мов: українська, російська, англійська (зі словником).
Знання оргтехніки: ксерокс, факс, сканер
Водійськи права: категорії В, досвід керування, власний автомобіль. м/б [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: