Олена
Адміністратор, секретар, менеджер з персоналу, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4669468
Досвід роботи
Старший адміністратор
з 01.2018 по нині
(6 років 3 місяці)
Медцентр Алерголог, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Прийом телефонних дзвінків, формування запису, презентація послуг;
- Зустріч пацієнтів, створення атмосфери гостинності і комфорту для пацієнтів;
- Обслуговування пацієнтів, надання інформації, ведення касової дисципліни, повний супровід;
- Контроль за персоналом та якістю обслуговування, клієнтський сервіс;
- Графіки персоналу, графіки та звіти для керівництва;
- Набір персоналу, ведення кадрової документації, ведення медичної документації, заключення договорів, співпраця з лабораторіями;
- Розрахунок з пацієнтами, робота з терміналом, формування щоденних звітів.
- Робота з Google Docs, в програмах звітності "Medium" та "Медучет SQL"
- Відкриття/закриття клініки.
Секретар - Референт
з 04.2008 по 01.2018
(9 років 9 місяців)
ТОВ «Адвокатське бюро ГЕМБЛ», Київ (Юриспруденція)
- здійснення організаційного, документального забезпечення діяльності офісу;
- контроль за дотриманням строків виконання вказівок та доручень керівника, організація своєчасного адресного спрямування доручень та розпоряджень;
- забезпечення своєчасного розгляду кореспонденції, що надходить до офісу та відправляється з офісу, а також організація доставлення її за призначенням;
- доведення рішень керівництва до відома працівників;
- забезпечення працівників офісу канцелярським приладдям, продуктами харчування (чай, цукор, вода, кава), господарськими товарами тощо;
- участь у підготовці нарад, що скликаються керівництвом, ділових зустрічей, організація їх технічного обслуговування;
- прийом відвідувачів, координація їх дій за необхідності;
- організація послуг конференц-сервісу;
- Супровід робочого дня керівника компанії, виконання персональних доручень керівника;
- контроль порядку та чистоти офісу.
Медична сестра відділення реанімації та інтенсивної терапії
з 08.1992 по 11.2006
(14 років 3 місяці)
Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова НАМН України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Освіта
Первое Киевское медицинское училище
Медична сестра, Київ
Середня спеціальна, з 1990 по 1992 (2 роки)
Червоний диплом
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Рекомендації
Омельчук Ольга Игоревна
Заместитель отдела кадров, ООО «Адвокатське бюро ГЕМБЛ»
Додаткова інформація
Отдам предпочтение работе в медицинской сфере
УВЛЕЧЕНИЯ:
Конный спорт
Латиноамериканские танцы
Чтение
Вышивание
Схожі кандидати
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Київ
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Київ, Дистанційно
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ