Резюме від 25 вересня 2020

Olga

Администратор, координатор процессов, операционист

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Client manager/Operation manager

з 01.2019 по нині (5 років 4 місяці)
Freelance, Днепр (Education and science)

Client manager (online courses Investment tools, Investors mind)
Online Education
Administration
Consulting clients
Sales
Searching
Lead Generator

Operation manager

improve business processes
negotiations with clients
organization and administration responsibilities
stuff management

At the moment I'm looking for full-time job in the office or remote. No sales, but more coordination and operation

New tools:
Google docs, sheets, forms etc.
Bitrix24, Trello, smm, targeting and more

Высылайте, пожалуйста, описание реальной вакансии на email или в LinkedIn.
Работу в активных продажах и колл-центрах не предлагать. Кредиты и сетевой маркетинг не интересны

Customer Service Manager/Corporate Training Manager

з 04.2011 по 05.2018 (7 років 1 місяць)
IT company Luxoft, Днепр (IT)

- Account-management. Planning and control tasks, prepare commercial proposals, contracts, invoices. B2C, B2B sales
- Daily eliciting the needs of customers by negotiation, phone, e-mail, online chat and in person at the meetings
- Planning the timetable for commercial trainings in 3 cities
- Mentor for new employees
- Marketing duties - search advertising
- Organized corporate trainings
- Administrating of e-learning system and web-site, incl. webinars
- Maintaining records in CRM Salesforce, working with Jira and other corporate systems
- Monitoring competitors, pricing, profitability of consultations.
- Local English classes and English Clubs management
- Organized and provided classroom-based introductory trainings in location
- Organizing external employee training (assistance in completing the documents, contacting the provider, etc.)

Designer

з 12.2010 по 03.2011 (3 місяці)
Education abroad, Днепр (Education and science)

Engineer of Information Technologies Department

з 03.2010 по 03.2011 (1 рік)
Государственная служба Украины по чрезвычайным ситуациям, Днепр (Гражданская защита населения)

Освіта

Днепропетровский национальный университет им.О.Гончара

Физико-технический, Днепр
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Leadership Academy

2015, 9 months

Basic Jira

2013

Web design: Photoshop, Illustrator, basic html/css, CMS

2012

Babok 3.0 Introduction to Business Analysis

2018

IT English

2019

Basic Project Management (PMClub)

2019

Tilda basics

2020, 2 месяца

Знання і навички

Adobe Photoshop CRM Bitrix24 Google Docs Sales Google Administration WordPress Jira Joomla! Tilda Customer orientation BASIC Site administration SVN Координирование процессов

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

- Have a technical education;
- Understanding the software development life cycle (SDLC)
- Web-development experience;
- Administrative and accounting management;
- Ability to manage several projects simultaneously;
- Hands-on usage Jira, Trello and others apps;
- Basic understanding of PMBOK and Agile;
- Interesting in improving management and coordination skiils

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: