• PRO

Василь

Категорійний менеджер із закупівель

Вид зайнятості:
повна
Вік:
63 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

M&E Officer (Аналітик)

з 11.2023 по 04.2025 (1 рік 5 місяців)
Samaritan's Purse Ukraine, Charitable fund, CO, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

• Забезпечував ефективність за найвищими стандартами та надання підтримки в досягненні цілей програми шляхом підтримки та вдосконалення систем MEAL, підзвітності партнерів та управління даними.

• Співпрацював з менеджером з M&E, керівниками програм та іншим персоналом проєкту для підтримки розробки планів моніторингу, включаючи збір даних і перевірку даних.

• Працював з командою M&E та керівниками програм для розробки інструментів моніторингу та відстеження показників програми.

• Використовував Microsoft Excel, програми iForms, Kobo Toolbox та інші інструменти введення даних, а також Platform Reporting System.

• Працював з персоналом над покращенням використання даних, систем, поширення та управління.

• Забезпечував якість, своєчасність, достовірність, повноту та точність даних.

• Забезпечував поширення інформації та координацію між керівниками програм та іншими зацікавленими сторонами для покращення узгодженості даних, включаючи отримані уроки та звітність про прогрес.

• Підтримував зв’язок із партнерами, державними установами, донорами та іншими зацікавленими сторонами, якщо це доцільно та необхідно, стосовно допомоги в поданні звітів, зборі даних та наданні оновлень.

• Сприятив відповідності програмної діяльності вимогам, робочому плану, бюджету, а також правилам і нормам донорів.

• Підтримував належні механізми зворотного зв’язку та відстеження, а також перевіряв скарги, щоб досягти вирішення проблем за участі відповідного персоналу проєкту/програми.

• Допомогав в перегляді баз даних та інструментів відстеження даних різноманітних проєктів, щоб підтримувати якість даних для зіставлення надійних та узгоджених даних, які відповідають мінімальним вимогам до звітності донорів і SPU.

• Брав участь у розробці, проведенні та обробці опитувань, відповідно до программ надання допомоги по різним напрямкам

Департамент розвитку

з 08.2022 по 08.2023 (1 рік)
Гемопласт, ПАТ, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Моніторинг ринку товарів народного споживання з пластику, відстеження ринкових тенденцій, ціноутворення.

Просування продукції в мережах DIY (Епіцентр, Нова лінія та ін.). Робота з партнерами, пошук нових партнерів.

Пошук нових товарів для виробництва. Розробка напрямків розвитку підприємства.

Аналіз продажів та складання планів виробництва товару за допомогою EXEL.Складання звітів.Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів. Робота в Power BI.

Розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР, ИНДЕКС, СМЕЩ, ДВССЫЛ та інш.

Розробка форм ввода інформації в EXEL за допомогою програмування VBA.

Листування та проведення переговорів із заводами-виробниками. Формування цін, конкурентних над ринком.

Оптимальне та своєчасне замовлення товару та підтримання оптимального складського запасу.

Навчання свого персоналу та персоналу партнерів.Проведення навчальних та інформаційних семінарів.

Директор з розвитку

з 04.2021 по 08.2022 (1 рік 4 місяці)
Група компаній "ВОДОЛІЙ" (VODOLIY, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній "ВОДОЛІЙ" (VODOLIY), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Група компаній «Водолій» заснована в 1996 році.

Основні напрямки роботи:

Будівництво та реконструкція багатофункціональних об'єктів (комерційних, приватних, промислових тощо)
Генеральний підряд у будівництві
Інженерні системи (внутрішні та зовнішні): монтаж, ремонт, обслуговування
виробництво металоконструкцій
Обслуговування об'єктів (високий рівень якості обслуговування)
Основні посадові обов'язки

пошук нових напрямів розвитку групи компаній
пошук нових об'єктів за профілем підприємств
рекламне та маркетингове просування групи компаній (у тому числі в інтернеті та соц.мережах)
ведення переговорів з потенційними та перспективними клієнтами
аналіз ефективності роботи підприємства
аналіз продажів та складання планів продажів послуг за допомогою EXEL
Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів,складання звітів, робота в Power BI, Google Sheets, Power Query.
розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР, ИНДЕКС, СМЕЩ, ДВССЫЛ та інш.
розробка форм ввода інформації про надані послуги в EXEL за допомогою програмування VBA.
збільшення продажів групи компаній

Старший менеджер із закупівель

з 04.2020 по 04.2021 (1 рік)
СатМастер (SatMaster), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні посадові обов'язки:
- Активне спілкування та управлінські контракти з вітчизняними та зарубіжними постачальниками;
- управління запасами;
- прогнозування продажу (з бюджетом на рік);
- Контроль поточного ціноутворення;
- ручне та системне управління продуктом;
- Належне ведення каталогу цін постачальника, своєчасне внесення інформації про зміну цін;
- підготовка аналітичних звітів, пропозицій у Power Point та Excel;
- Забезпечення наявності товару у продажу:
--- своєчасне постачання,
--- контроль відвантаження товару
- Контроль проведення товару на склад;
- організація та підтримка комерційного розвитку торговельного відділу;
- контроль плану продажу за рахунок правильного підбору затребуваної продукції та відповідного асортименту;
- інформування команди про тенденції ринку та стратегії конкурентів;
- Участь у формуванні цінової політики;
- забезпечення відповідності пропонованих продуктів та рівня обслуговування потреб ринку;
- Забезпечення швидкого впровадження нових продуктів та асортименту;
- оптимізація та покращення мерчандайзингу;
- розвиток, навчання, навчання та контроль команди;
- робота з рекламаціями, контроль запасів та сезонних поставок, участь в інвентаризації;
- участь у стратегічному плануванні та прийнятті рішень у компанії;
- взаємодія з іншими відділами (фінансами, логістикою тощо);
- організація продажів в мережі Інтернет через власні сайти та торговельні майданчики Розетка, Алло, Prom.ua та ін.
Досягнуті результати:
- оновлений асортимент;
- розробив та впровадив ряд продуктів під власними торговими марками;
- загальне збільшення обсягу продажу;
- нові бренди, виведені з «0», здійснили підбір асортименту, його позиціонування та просування.

Керівник з роботи з DIY мережами

з 03.2019 по 03.2020 (1 рік)
ТОВ "БОРСАН", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія «БОРСАН» заснована у 2000 році як офіційний представник заводу-виробника кабельної продукції BORSAN (Туреччина) на території України. Окрім кабелю ТОВ «Борсан» єдиний офіційний представник провідних виробників електроматеріалів та декоративного освітлення (кабель, подовжувачі та колодки, аксесуари, щитове обладнання, світильники та інша електрофурнітура).

Основні обов'язки:

Моніторинг кабелю та електрофурнітури;
відстеження ринкових тенденцій;
Просування продукції в мережах DIY (Епіцентр, Нова лінія, Леруа Мерлен, Олді та ін.);
Листування та проведення переговорів із заводами-виробниками;
Формування цін, конкурентних над ринком;
Організація викладення товару в маркетах мереж DIY та магазинах партнерів;
Планування продажу та активностей;
Оптимальне та своєчасне замовлення товару та підтримання оптимального складського запасу;
Виконання плану продаж;
Навчання персоналу та партнерів;
Проведення навчальних та інформаційних семінарів;
Складання звітів;
Управління та розвиток відносин з ключовими клієнтами;
Забезпечення наявності асортименту компанії у мережах DIY гіпермаркетів на території України;
Контроль та оптимізація дебіторської заборгованості;
Підтримка та розвиток наявної клієнтської бази;
встановлення довгострокових ділових відносин з ключовими клієнтами;
Контроль виконання та дотримання умов контрактів у мережах;
забезпечення своєчасного повернення коштів від клієнтів за поставлену продукцію;
Проведення промоактивностей у мережах у рамках плану та цільового бюджету;
Підготовка звітності;
Управління відділом супроводу мережного продажу.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (KAM)

з 07.2017 по 03.2019 (1 рік 8 місяців)
Торгова група ТНП, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія ТНП - найбільший дистриб'ютор та ексклюзивний представник провідних світових брендів товарів для дому на ринку України серед яких Krauff, Kaiser, Lorenzzo, Ozdilek,, Libbey, MITSUI, тощо. Представляє товари в різних категоріях: столовий та кухонний посуд, текстиль та аксесуари для декору та товари для дачі, саду та садиби.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПОСАДИ:

Формування стратегії просування продукту/бренду на ринку України у мережах DIY (Епіцентр, Нова Лінія, Леруа Мерлен, Олді).
Управління асортиментом
Формування цінової політики
Планування та контроль закупівель та відвантажень
Переговори з постачальниками
Участь у переговорах з VIP – клієнтами
Оптимізація товарних залишків
Організація навчання клієнтів/менеджерів з продажу за новими продуктами

Припинив роботу у компанії у зв'язку з ліквідацією офісу у м.Київ

Керівник департаменту «Опалення, водопровід та каналізація» напряму "Сантехніка"

з 09.2009 по 10.2013 (4 роки 1 місяць)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

• Моніторинг ринку опалення, водопроводу та каналізації. Відстеження ринкових тенденцій. Пошук постачальників та визначення рівня ринкових цін. Пошук та ведення переговорів із постачальниками про комерційні умови. Укладання договорів. Проведення тендерів на закупівлю продукції. Контроль за виконанням постачальниками договірних умов. Відбір та тестування продукції, формування асортименту. Організація виробництва під власним брендом. Робота з постачальниками в Україні та за кордоном (Європа та Китай). Розміщення замовлень у постачальників, їх відстеження та аналіз. Складання та виконання планів виробництва товару, його відвантажень та продажів. Листування та проведення переговорів щодо умов співробітництва, укладання та підписання договорів. Формування цін, конкурентних над ринком. Організація викладення товару у маркетах. Формування товарних матриць, бренд-зон. Просування товару на ринку (організація акцій, рекламних компаній тощо.). Оптимальний та своєчасний розподіл товару за регіональними маркетами. Виконання плану продаж. Підбір, навчання, контроль персоналу. Створення нової продукції під власними брендами із "0".
Досягнуті результати
• - оновлено асортимент продукції,
• Розроблено та впроваджено асортимент продукції під власними брендами
• - загальне щорічне збільшення обсягу продажу.
• - виведено з «0» нові бренди, виконано добірку асортименту, його позиціонування та просування товару.

Освіта

Донецький політехнічний інститут

Гірничий. Організація управління гірничими підприємствами, Донецьк
Вища, з 1978 по 1983 (5 років)

Кандидат технічних наук

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Speexx.com. Англійська мова B2.2

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Advanced Excel

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Intermediate Word

2024
Сертифікат

Microsoft Office 2016 Intermediate PowerPoint

2024
Сертифікат

MEAL DPro

2023
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Користувач Internet
  • Windows
  • MS Access
  • CRM
  • Бітрікс24
  • 1С:Бухгалтерия
  • Instagram
  • Facebook
  • Trello
  • Google
  • Сводные таблицы
  • Бухгалтерский учет
  • Vegas
  • Prom.ua
  • Контент-менеджмент
  • LinkedIn
  • Rozetka
  • Программирование
  • VBA
  • БЭСТ
  • Канбан
  • MS Power BI
  • Дія
  • Функціональне тестування
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Закупівля будівельних матеріалів

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: