Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Ірина

Регіональний менеджер, 52 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Територіальний менеджер " DONER & MAРКЕТ "

з 02.2022 по 03.2024 (2 роки 1 місяць)
МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, Київ (Роздрібна торгівля)

- Контроль та організація роботи магазинів мережі ( від 3 до 8 ).
- Запуск нових магазинів з " 0 ", оцінка локації, організаційні питання.
- Оптимізація та впровадження операційних процесів у компанії.
- Контроль фінансових показників торгових точок ( 8 ).
- Підготовка звітів та аналіз показників продажів.
- Проведення комплексних аудиторських перевірок, в тому числі аудитів якості обслуговування.
- Ведення обліку товарів, контроль за касовими операціями та звітністю.
- Контроль за запасами товарів, формування замовлення.
- Вирішення адміністративних питань у роботі різних точок .
- Планування заходів щодо виведення на рентабельність торгових точок , шляхи рішення для збільшення товарообігу.
- Ведення переговорів з арендодавцями; взаємодія з адміністрацією торгових центрів, для оптимізації робочих процесів.
- Робота з органами місцевого самоврядування, КМДА.
- Формування асортименту.
- Зменшення витрат.
- Вирішення господарських питань окремого магазину ( групи магазинів ).
- Забезпечення необхідної комунікації між магазинами.
- Формування команди : підбір, навчання ,контроль ,мотивація і розвиток персоналу, підвищення їх результативності.
- Спілкування з гостями, отримання зворотнього зв'язку , робота над помилками, створення гарного сервісу.

Менеджер по запуску проєктів

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
Rooster Hut, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Проєктна робота (за сумісництвом з основним місцем роботи, допомога у запуску проекту).

- Запуск нової торгової точки.

- Допомога у відкритті з "0".

- Організація та контроль роботи всіх підрозділів ( логістика, закупівлі, маркетинг, HR, технічна служба, склад ).

- Досвід у роздрібній торгівлі, Food Retail та HoReCa.
- Виконання плану продажів.

- Контроль фінансово – економічних показників.

- Розвиток працівників довірених локацій.

- Ведення проєкту до точки фінансової стабільності.

- Забезпечення безперебійної роботи об'єкта (продукти, люди, обладнання).

- Сприяння у проектуванні приміщення кафе, ведення ремонту.

- Пошук та укладання договорів з орендодавцями, партнерами, постачальниками, адміністрацією торгового центру.

- Складання посадових обов'язків та стандартів роботи кафе.

Керуюча рестораном

з 08.2020 по 11.2021 (1 рік 3 місяці)
Hesburger - фінська мережа ресторанів швидкого харчування; фастфуд, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Управління рестораном вцілому, успішний досвід у сфері Fast Food.

- Забезпечення щоденних операцій пов'язаних із відкриттям/закриттям ресторану.

- Упорядкування графіків співробітників, зарплатного табеля, навчання персоналу.

- Упорядкування бюджету, виконання плану продажів, поліпшення фінансових показників роботи.

- Побудова командної роботи у ресторані, вміння оперативно приймати рішення та брати на
себе відповідальність.

- Кадрове планування, розстановка кадрів, позиціювання.
- Уміння планувати та оптимізувати виробничі процеси, з урахуванням оптимальної кількості та якості ресурсів, що залучаються.
- Проведення інвентаризацій, робота в 1С + внутрішня програма, робота з обслуговуючими компаніями ресторану, робота з обладнанням.

- Контроль за дотриманням правил касової дисципліни (заповнення книг РРО, касової магазинної книги), охорони праці, пожежної безпеки, вимог СЕС, контролюючих державних органів - успішне представлення компанії під час перевірок.

- Контроль матеріально-технічної бази ресторану.
- Проведення планових/позапланових аудитів роботи ресторану.

- Формування звітів, аналіз роботи ресторану, здача звітності.

- Робота із зовнішніми організаціями (партнери, постачальники). Замовлення товару та ведення обліку його, ведення маркетингу безпосередньо на ресторані, ведення документації, застосування кейсів, технік продажів, контроль та дотримання стандартів обслуговування гостей, стандартів компанії.

- Контроль роботи процесів виробництва та сервісу (каса, кухня, зал, бар). Знання комплексу процедур із приготування страв.
- Контроль якість продукту. Використання таймінгу, брокераж.

Керуюча рестораном

з 10.2019 по 07.2020 (9 місяців)
La Calaca - ресторан мексиканської кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Приймала участь в організаційному процесі ресторану.
- Допомагала при відкритті ресторану з " 0 ".
- Складання меню.
- Проведення маркетингових досліджень.
- Набір персоналу , управління колективом, підбір, навчання та адаптація персоналу.
- Підвищення клієнтоорієнтованості, залучення нових гостей, отримання зворотного зв'язку.
- Контроль організації обслуговування гостей.
- Розробка і організація заходів, направлених на розвиток ресторану.
- Організація проведення рекламних заходів, банкетів.
- Контроль підтримки позитивного іміджу ресторану.
- Контроль санітарного, технічного стану ресторану.
- Маркетинг контроль і аналіз продаж, затрат, випуску продукції, якості та подачі блюд.
- Управління товарними запасами. Проведення інвентаризацій.
- Робота з постачальниками, замовлення продукції.
- Розробка фінансового звіту, касова дисципліна.
- Контроль спросу меню.
- Планування бюджету, введення новшеств, зниження поточних витрат.
- Робота в команді.

Адміністратор ресторану

з 12.2018 по 08.2019 (8 місяців)
Dinner - ресторан американської кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Введення звітності по роботі адміністратора, заступника директора.
- Зустріч, прийом відвідувачів.
- Організація і контроль якості роботи офіціантів, кур'єрів, кухарів, служби безпеки.
- Прийом і обслуговування банкетів, спец.заходів.
- Робота з касовими, банківськими терміналами.
- Контроль руху грошових коштів - внесення вранці, контроль готівки в касі протягом дня, зняття Z-звітів, здача грошей головному бухгалтеру.
- Вирішення спірних питань з відвідувачами, персоналом.
- Проведення тренінгів з персоналом, інструктажів.
- Відповідальність за логістику.
- Розробка і контроль за розподілом бюджету; заповнення книги РРО, фінансових звітів.

Адміністратор ресторану

з 06.2018 по 11.2018 (5 місяців)
Kitaika.kitchen - ресторан в'єтнамської кухні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Заступник директора

з 11.2017 по 05.2018 (6 місяців)
KFC, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Введення зміни, закриття і відкриття ресторану.
- Контроль касової дисципліни.
- Відповідальність за план продажів, товарообіг, грошових коштів.
- Замовлення і постачання продуктів і госп.товарів.
- Контроль за дотриманням стандартів компанії, контроль приготування страв відповідно до рецептур.
- Проведення інвентаризації, застосування таймінгу, брокераж.

Освіта

Київський національний університет культури та мистецтв

Факультет: економіки та управління; спеціальність: менеджер готельно-ресторанної справи, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)

Кваліфікація: магістр

Державний професійно-технічний навчальний заклад " Чернігівське вище професійне училище побутового обслуговування "

Туризм, агент з організації туризму, екскурсовод, Чернігів
Середня спеціальна, з 2009 по 2010 (1 рік)

Чернігівський професійний ліцей побуту

Флорист - дизайнер, Чернігів
Середня спеціальна, з 2008 по 2009 (1 рік)

Знання і навички

MS Word MS Office Користувач ПК R-Keeper iiko SmartTouch

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю творчий підхід до справи і " професійну чуйку ". Відповідальна, вмію керувати колективом різних вікових категорій. Застосовую підхід " кнут и пряник ", систему похвали, бонусів за гарне виконання робіт, і багато іншого. При можливості, відвідую професійні виставки, дегустації. Відкрита новому, не боюся починати все з початку та вчитися тому, чого ще не знаю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: