Резюме від 28 серпня 2018

Віктор

Executive assistant, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Lviv University of Business and Law

Faculty of Economics and business, Львов
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Windows Google Facebook SMM SEO

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Summary
A highly motivated specialist who is able to provide genuine support in arranging affairs and solving problems. Experienced in different areas where English speaker was required mostly as an assistant/interpreter. Looking forward to have a worthy use of personal and professional skills in business.


Personal skills
Communicability, Stress resistance, Ability to solve problems, Experience of working with different responsibilities, Able and fast learner.


Professional experience
2013 – 2014
Primo Collect ltd., back office assistant
Resonsibilities:
•Documents scan and printout
•Keeping archive order
•Reporting

2014 – 2015
Adelina contact centre, UK/USA embassy telecommunications operator
Responsibilities:
•Inbound calls from United Kingdom residents who are applying for Schengen visa
•Precise and correct information providing on all visa questions
•Fluent business English language
•Ease of understanding and solving visa applicants’ problems

2015 – 2015
“Domashni Syry” project, Private enterprise
Responsibilities:
•Creating marketing campaign with forward execution
•Communication with clients
•Communication with manufacturers
•Logistics and product delivery
•Manufacture supply

2015 – 2016
Newadvisers ltd., Personal assistant
Responsibilities:
•Comprehensive communication with CEO, who is US national residing in Ukraine
•Everyday problem solving
•Booking and arranging meetings with financial investors
•Arranging and supporting business trips as a translator
•Interpreting and document translation
•Editing and executing email newsletter
•Communication with financial investors

2017 – 2018
Multi Ukraine LLC, Office manager, SC “ Forum Lviv” administration office
Responsibilities:
•Supporting shopping center manager
•Comprehensive support of departments: legal, financial, technical
•Supporting office
•Creating, translating, distributing official letters and documents in compliance with current legislation
•Business trips organization
•Communication with head office
•Communication with contractors and tenants

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: