Наталія
Фінансовий асистент, помічник бухгалтера, офіс-менеджер, адміністратор, 42 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4849260/
Освіта
НДУ - Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Викладач англійської мови та зарубіжної літератури, Ніжин
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Знання і навички
- Адаптивність
- Ведення документації
- Комунікабельність
- Ведення CRM
- Адміністрування офісу
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Організованість
- Дисциплінованість
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Увага до деталей
Додаткова інформація
Мета:
отримання вакантної посади, повна зайнятість.
Досвід роботи:
асистент фінансового директора
Лип 2022 - Лип 2025
Melbourne River Cruises / MRC (Мельбурн, Австралія)
• Обов'язки:
- робота в системах MYOB, Fareharbor та ERP; - щоденний контроль та обробка фінансових надходжень компанії до електронного банку (online, eftpos, direct debit, ticket-kiosk); - формування інвойсів під запит компаній; - щотижневий контроль оплат з операційним відділом; - щотижневе внесення рахунків з послуг компанії та їх оплата, оформлення рахунків по поверненню коштів (рефандів), - контроль сум та банківських даних, завірені підписом з печаткою для подальшого передання директору компанії; - щомісячний звіт (закриття місяця); - допомога по закриттю щорічного звіту фінансового року; - підпорядкування фінансовому директору компанії.
асистент фінансового директора
Вер 2021 - Бер 2022
ІТ-компанія (Київ)
• Обов'язки:
- виконання доручень та підзвітність роботи фінансовому директору; - робота з касою, оплата рахунків в банківських установах; - планування щотижневого бюджету та його контроль; - ведення фінансової звітності в CRM системі, що прийнята в компанії; - взаємодія та комунікація з бухгалтерією (допомога головному бухгалтеру у період оплати податків); - співпраця/взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення фінансової підтримки компанії; - відправка кореспонденції (робота з кур'єрськими службами); - виконання інших завдань відповідно до потреб фінансового відділу.
асистент директора
Кві 2021 - Серп 2021
Агенція нерухомості "Liberty" (Ірпінь)
•Обов'язки:
- зустріч відвідувачів; - координація роботи офісу та забезпечення його життєдіяльності; - ведення табелю робочого часу співробітників; - надання адміністративної підтримки колегам; - прийом та розподіл телефонних дзвінків; - організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності директора (організація документообігу, підготовка запитів, фіксація завдань та нагадування про них керівнику, пошук, моніторинг та аналіз необхідної інформації, допомога у написанні текстів/реклами об'єктів нерухомості на Dom.ria та Rieltor.ua); - участь у підготовці корпоративних заходів на рівні адміністративного відділу; - виконання інших доручень керівника.
адміністратор
Вер 2018 - Кві 2021
"Stan Gret Hotel" (Київ)
адмiнiстратор
Січ 2014 – Лип 2018
"Bontiak" (Київ)
адміністратор
Лют 2013 - Січ 2014
"Apart-Hall Panorama" (Київ)
менеджер
Жов 2012 - Лют 2013
"Gest House Khreschatyk" (Київ)
• Обов'язки:
- поселення/виселення гостей; вхiднi/вихiднi дзвiнки; - ділова переписка; оформлення рахунків/інвойсів/актів виконаних робіт для гостей; - ведення документацiї; - робота з агентами; - контроль заявок по бронюванням; - робота з Booking.com, Expedia, HRS, HotelBeds, NewLogic; - замовлення трансферу, ж/д бiлетiв з доставкою, екскурсій; - робота з оргтехнiкою, касовими апаратами.
менеджер з прийoму iноземних туристiв
Тра 2011 - Чер 2012
компанiя "SoloEast Travel" (Київ)
• Обов'язки:
- обслуговування та консультацiя клiєнтiв (дiлова переписка, пiдбiр та органiзацiя екстримальних турiв по Чорнобилю i бази ракетних вiйськ); - оформлення вiзової пiдтримки та страховок; - робота з агентами; - ведення внутрiшньої, вхiдної та вихiдної документацiї; - ведення клiєнтської бази даних; - створення та контроль заявок для турiв; - замовлення трансферу, ж/д бiлетiв; - контроль робочого календаря (в Gmail) та планерiв; - робота з офісною оргтехнiкою.
представник iноземної компанiї в Українi по органiзацiї конференцiй
проект TAEX (Eurocomission)
Чер 2010 - Чер 2012
компанiя "GIZ" з м. Брюсель/Бельгія (Київ)
• Обов'язки:
- ведення реєстрацiї учасникiв конференцiй; - контроль органiзацiї замовленого сервiсу; - письмовий звiт проведеної роботи.
Рекомендації
•Bjorn Muller (back office manager, компанiя "GIZ" з м. Брюселя/Бельгiя)
[
Освіта:
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя (НДУ), (Ніжин)
- рік закінчення 2009
- факультет іноземних мов (спеціаліст: викладач англійської мови та зарубіжної літератури) магістр
Володіння мовами:
Англійська - середній
Українська - рідний
Російська - володію
Додаткова інформація
Особисті якості:
відповідальність та організованість, поряднiсть, стараннiсть, дисциплінованість й пунктуальність, увага до деталей, здатність дотримуватися стандартів професіоналізму та конфіденційності, уміння працювати самостійно та в команді, знання ділового етикету, вміння зосереджуватися на деталях та ретельно виконувати завдання, бажання вчитися новому та розвиватися у сфері бухгалтерії, НЕ палю.
Знання комп'ютера - Word, Exel, PDF, email (the Bat, Mail, Gmail,Outlook, Freemail), робота на MacBook Apple, iнтернет, календар Gmail, робота в CRM системах.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 2 міста -
Бухгалтер, помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор
40000 грн, Київ, Бровари -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Київ -
Front office manager
40000 грн, Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ