Резюме від 30 червня 2018

Дмитрий

Technical support engineer, junior system administrator (linux)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

technical support engineer

з 03.2018 по нині (6 років 2 місяці)
Group of companies Factor, Харьков (Publishing house, printing)

Technical support of users. By phone and remotely. Installing and configuring Windows OS (XP / 7), installing software (including specialized accounting software), working with Active Directory, the DHCP console, the NOD console. Work with remote servers. Setting up of office equipment. Organization of procurement, carrying out, documenting of computer equipment and consumables.

Technical support engineer

з 11.2017 по 03.2018 (4 місяці)
Safari-ukraine, Харьков (Охрана-Безопасность)

Technical support of users, installation and adjustment of Windows OS (XP/ Vista/ 7/8/10), installation of software, installation and configuration drivers, working with Active Directory, assembling and upgrading PCs, setting up office equipment, physically connecting and setting up computers for corporate and worldwide networks . Knowledge of network technologies, experience in PC diagnostics and repair.

Technical support engineer

з 03.2015 по 12.2015 (9 місяців)
simon kuznets kharkiv national university of economics, Харьков (Education and science)

Technical support of users, installation and adjustment of Windows OS (XP/ Vista/ 7/8/10), software installation. Setting up office equipment. Managing Groups and Users in Active Directory

Освіта

simon kuznets kharkiv national university of economics

Economic informatics, economic cybernetics, Харьков
Вища, з 2014 по 2018 (3 роки 11 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Windows Email MS Outlook MS Access Linux Outlook Express DNS DHCP Ubuntu IP (Internet Protocol) MySQL Communicability Administration TCP Operating systems Операционные системы Apache HTTP Server CentOS RDP nginx SSH Postfix Видеонаблюдение Linux Mint Activity Mozilla Thunderbird Дизайн Network technology Security Express

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Optimization of working hours; Prioritization of tasks to be performed. User support. Troubleshooting skills. Experience with Help Desk.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: