Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Олександр

Менеджер підтримки користувачів (technical, customer support)

Вік:
25 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дерев’янко
derevianko-cv.ua
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@dereviankoolx

Олександр [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Молодий, амбіційний, відповідальний, чітко йду до своєї мети, командний
гравець, маю безмежну жагу до нових знань та готовий до самовдосконалення.
Маю три роки досвіду у веб-розробці та верстці сайтів. Закінчив курси веб-
розробника. У ході своєї кар'єри успішно реалізував кілька значущих проектів,
включаючи лендінги для Міністерства Добрих Дій (волонтерський рух) та проекту
FineCode (безкоштовні IT курси для українців). Варто відзначити, що
волонтерскьий рух вже успішно припинив свою діяльність. Наразі додатково
займаюсь фрілансом, створюючи додаткові сторінки та функціонал для проекту
jjcamp.com.ua

Досвід роботи
БЕРЕЗЕНЬ 2021 Р. – КВІТЕНЬ 2022 Р. ВЕРЕСЕНЬ 2022 Р. – СЕРПЕНЬ 2023 Р.
Customer Support/Business Process Technical Support/JustSchool
Technologies В мої обов’язки входить:
В спектр моїх задач входить: 1) Здійснення комунікацій з клієнтом та
1) Комунікація з клієнтами компанії за внутрішніми робітниками компанії з
допомогою чату, пошти, мессенджерів метою вирішення технічних проблем
2) Відповідати на запити клієнтів та 2) За допомогою віддаленого керування
допомагати їм з простими та складними ПК здійснював налагодження
питаннями обладнання (мікрофон, звук, тощо)
3) Вести та контролювати питання та 3) Консультація клієнтів з технічних питань
завдання клієнтів за допомогою дзвінків, чату.
4) Здійснювати віддалене підключення до
ПК з метою оновлення ПЗ
5) Помічати і збирати фідбек, часті
проблеми та баги, щоб разом із
командою розробників поліпшувати
продукт компанії
Навички
• HTML • CSS • JavaScript • Плагіни JQuery • Gulp • Препроцессор SCSS • Адаптивна верстка
• Bootstrap • Figma • Photoshop • Microsoft Office • Elementor • WordPress Аналіз даних
• Ввід даних • Technical support • Customer Support

Освіта
ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. - ЧЕРВЕНЬ 2019 Г.
ХНУ Внутрішніх Справ/Правоохоронна діяльність, Бакалавр

Курси
ВЕРЕСЕНЬ - ГРУДЕНЬ 2020 Г.
Курс Наверстай втрачене/IT Lemon School, наразі Ukrainian IT School – Диплом

Знання мов
• Англійська – A2,Pre-Intermediate
• Українська мова – C2, носій

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: